Hebben we al!quote:Op woensdag 29 april 2015 23:59 schreef Peterselieman het volgende:
straks hebben wij in Nederland ook strengelspoor
tram in amsterdam bla bla. Maar je bedoelt waarschijnlijk de Hoekse Lijn?quote:Op woensdag 29 april 2015 23:59 schreef Peterselieman het volgende:
straks hebben wij in Nederland ook strengelspoor
nah, zo erg is het nog net niet met mij gesteldquote:
dat gaat soms wat makkelijkquote:
Is dat niet de Montzentunnel? Met spoor in het midden voor buiten-profiel treinen?quote:
Oh jawel hoorquote:Op donderdag 30 april 2015 00:04 schreef Peterselieman het volgende:
nah, zo erg is het nog net niet met mij gesteld
quote:Op donderdag 30 april 2015 00:07 schreef dennistd het volgende:
[..]
Is dat niet de Montzentunnel? Met spoor in het midden voor buiten-profiel treinen?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Altijd onderweg naar het avontuur
quote:
Ben toch wel benieuwd wat de oorzaak nu uiteindelijk was.quote:Op donderdag 30 april 2015 12:17 schreef MTL het volgende:
Voor iedereen die het gemist had: bij SGM hoeft per direct niet meer opgepiept te worden dat de deuren dicht zijn. Probleem is eindelijk verholpen door een constructiewijziging
Bedankt. Ik heb een aantal dagen vrijaf gehad en moet maandag weer beginnen. Leuk dit nu te vernemen vanuit dit forumquote:Op donderdag 30 april 2015 12:17 schreef MTL het volgende:
Voor iedereen die het gemist had: bij SGM hoeft per direct niet meer opgepiept te worden dat de deuren dicht zijn. Probleem is eindelijk verholpen door een constructiewijziging
Het verstoort je rustquote:Op donderdag 30 april 2015 12:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja, zo'n walkie-talkie is nog een hele opgave he
quote:Op donderdag 30 april 2015 12:38 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Helemaal je sudoku neerleggen en dingen doen. Snap ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |