Jaquote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:02 schreef trui het volgende:
[..]
wordt prachtig serinde! is dat nou de 'blanket stitch' of vergis ik me?
quote:Op zondag 31 mei 2015 08:41 schreef MarSuSt het volgende:
Mooie kleuren, Deisyy. Misschien gewoon een rand met dezelfde granny steek?
Als hij klaar is zal hij 200 x 200 cm zijn, ik heb hem voor mijn dochter gehaakt en vond het zo leuk om te doen, dat ik nu al aan het bedenken ben wat ik hierna ga haken.quote:Op zondag 31 mei 2015 11:48 schreef Serinde het volgende:
Mooie kleuren inderdaad! Hoe groot is hij?
Misschien vind je dit wat:
[ afbeelding ]
Of zoals marsust zegt, gewoon met de grannysteek. Dat is ook mooi!
Zeer herkenbaar! Misschien een cabrio er van maken?😄 Ik heb mezelf gedwongen te beginnen met de kadootjes voor de juffen aan het eind van het schooljaar. Waarom zijn andere projecten dan ineens veel leuker om te doen?quote:Op maandag 1 juni 2015 12:39 schreef DonnaRush het volgende:
Mooie omslagdoeken!
Inmiddels een paar dagen voor de verjaardag van m`n broer en ik ben letterlijk nog geen steek verder met het VW busje. Way to go!
Haha, het is al een bus, dat dan weer wel. Maar nog zonder wielen en ramen. Slaat ook nergens op, avondje doorbijten en het is klaar. Maarja!quote:Op maandag 1 juni 2015 15:32 schreef MarSuSt het volgende:
[..]
Zeer herkenbaar! Misschien een cabrio er van maken?😄 Ik heb mezelf gedwongen te beginnen met de kadootjes voor de juffen aan het eind van het schooljaar. Waarom zijn andere projecten dan ineens veel leuker om te doen?
Waarschijnlijk omdat die niet MOETEN. Als iemand al begint met "Je moet…" ga ik al steigeren. Dus ik pik dat ook niet van mezelf. Raar hoe dat allemaal werkt in de hersenpan. Maar goed, ga je hem nog wel afmaken? Is wel een heel leuk kado!quote:Op maandag 1 juni 2015 15:34 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Haha, het is al een bus, dat dan weer wel. Maar nog zonder wielen en ramen. Slaat ook nergens op, avondje doorbijten en het is klaar. Maarja!
En idd, waarom zijn al die andere 1296194619461 projecten ineens veel aantrekkelijker?
Ja, dat is het waarschijnlijk, denk ik ook.quote:Op maandag 1 juni 2015 16:07 schreef MarSuSt het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat die niet MOETEN. Als iemand al begint met "Je moet…" ga ik al steigeren. Dus ik pik dat ook niet van mezelf. Raar hoe dat allemaal werkt in de hersenpan. Maar goed, ga je hem nog wel afmaken? Is wel een heel leuk kado!
Heel mooie gedaan! En idd de geadviseerde rand zou hier mooie bij passen!!quote:Op zaterdag 30 mei 2015 21:47 schreef Deisyy het volgende:
Mijn eerste haakproject loopt bijna ten einde, maar nu wil ik nog een eenvoudige rand in 3 kleuren om de deken, maar kan op internet alleen maar randen met schulpjes enzo vinden en dat wil ik niet.
Heeft iemand een simpel maar leuk patroon?
[ afbeelding ]
Inderdaad. Het is het eerste wat ik inpak, de rest is bijzaak!quote:Op maandag 1 juni 2015 23:29 schreef trui het volgende:
Je moet ook niet zonder haakspullen op vakantie gaan, Grace. Sterkte.
Ik dacht aan strand = zand in mijn haakwerk. Maarja savonds zit je soms lekker in je appartement en dan ... Eigen schuld, dikke bult!quote:Op maandag 1 juni 2015 23:29 schreef trui het volgende:
Je moet ook niet zonder haakspullen op vakantie gaan, Grace. Sterkte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |