Eigen schuld, dikke bult.quote:Op dinsdag 28 april 2015 23:41 schreef luxerobots het volgende:
Dan kom je er wel een beetje op wachten?
Baltimore hypequote:Op dinsdag 28 april 2015 23:42 schreef Coco98 het volgende:
Het is de schuld van GTA.
Ik ben benieuwd wat TV SC hier van vindt.
Altijd diezelfde bullshit.. Voor je het weet wordt GTA verboden.quote:Op dinsdag 28 april 2015 23:42 schreef Coco98 het volgende:
Het is de schuld van GTA.
Ik ben benieuwd wat TV SC hier van vindt.
In de bak kun je elke dag trainen, gratis.quote:Op dinsdag 28 april 2015 23:42 schreef Sked het volgende:
kan me geen kanker schelen lekker 4 jaar trainen
Nou, dat gaat tegenwoordig niet meer zo makkelijkquote:Op dinsdag 28 april 2015 23:43 schreef alors het volgende:
[..]
In de bak kun je elke dag trainen, gratis.
Jatog?
Alsof Marokkanen niet zwart kunnen zijnquote:Op dinsdag 28 april 2015 23:45 schreef gosschalks het volgende:
In het echt was het een Marokkaan toch.. waarom gaan ze dan nu weer voor een neger. Dikke na-aperij van die film dus
Algerijn.quote:Op dinsdag 28 april 2015 23:45 schreef gosschalks het volgende:
In het echt was het een Marokkaan toch.. waarom gaan ze dan nu weer voor een neger. Dikke na-aperij van die film dus
Ja zie ze vaak genoeg met een zwarte balk.quote:Op dinsdag 28 april 2015 23:45 schreef alors het volgende:
[..]
Alsof Marokkanen niet zwart kunnen zijn
Heb nog niet veel negroide Marokkanen gezienquote:Op dinsdag 28 april 2015 23:45 schreef alors het volgende:
[..]
Alsof Marokkanen niet zwart kunnen zijn
Ohja, Fransen hebben meer met Algerijequote:
Die keeper is wel geimporteerdquote:
Ze zijn er wel, maar degen die wij hier hebben komen uit blankere gebieden.quote:Op dinsdag 28 april 2015 23:47 schreef gosschalks het volgende:
[..]
Heb nog niet veel negroide Marokkanen gezien
Zoals Almere.quote:Op dinsdag 28 april 2015 23:47 schreef alors het volgende:
[..]
Ze zijn er wel, maar degen die wij hier hebben komen uit blankere gebieden.
Theater =/= musicalquote:Op dinsdag 28 april 2015 23:54 schreef gosschalks het volgende:
Beetje een musical overkill de laatste jaren hoor
True that, maar ik dacht dat het M woord net uit de mond van ons Jeroentje kwamquote:
Ik dacht dat die allang dood was of zoquote:Op dinsdag 28 april 2015 23:57 schreef tralalala het volgende:
Tooske die even de expert uit gaat hangen.
Ik zag de aankondiging al na de rijdende rechter. Een vrouw die aangeeft bang te zijn voor haar man, en dan zie je zo'n iel mannetje.quote:Op dinsdag 28 april 2015 23:57 schreef tralalala het volgende:
Tooske die even de expert uit gaat hangen.
Ze kiezen iets waarvan ze denken dat het de kijkers aanspreekt. Vandaar dat ze zo vaak met van die sporters komen uit de meest oninteressante sporten, maar waarvan zij het idee hebben dat 'Nederland' het zo leuk vind. De vragen die Pauw dan stelt zijn dan een stuk minder scherp, aangezien hij de ballen verstand heeft van sport. Actualiteit en politiek, kortom, zijn interesses. Dan is hij goed. Niet vreemd dat het programma dan ook een stuk boeiender is.quote:Op dinsdag 28 april 2015 23:58 schreef luxerobots het volgende:
Pauw is best een geslepen interviewer, maar slechte onderwerp- gastkeuzes.
Actualiteit en politiek is sowieso een stuk makkelijker om scherp op te zijn, omdat dat altijd iets is wat twijfels oproeptquote:Op woensdag 29 april 2015 00:17 schreef Djoetma het volgende:
[..]
Ze kiezen iets waarvan ze denken dat het de kijkers aanspreekt. Vandaar dat ze zo vaak met van die sporters komen uit de meest oninteressante sporten, maar waarvan zij het idee hebben dat 'Nederland' het zo leuk vind. De vragen die Pauw dan stelt zijn dan een stuk minder scherp, aangezien hij de ballen verstand heeft van sport. Actualiteit en politiek, kortom, zijn interesses. Dan is hij goed. Niet vreemd dat het programma dan ook een stuk boeiender is.
Is de bron van een goede vraag dan per definitie twijfel? Volgens mij niet.quote:Op woensdag 29 april 2015 00:18 schreef Sked het volgende:
[..]
Actualiteit en politiek is sowieso een stuk makkelijker om scherp op te zijn, omdat dat altijd iets is wat twijfels oproept
Een scherpe vraag is wel makkelijker te stellen op het moment dat dingen op een eenvoudige manier op veel manieren belicht kunnen wordenquote:Op woensdag 29 april 2015 00:20 schreef Djoetma het volgende:
[..]
Is de bron van een goede vraag dan per definitie twijfel? Volgens mij niet.
En waarom kan dat bij niet-actuele zaken niet zoals dat bij actuele zaken wèl kan? Sterker nog, over niet-actuele zaken is meer bekend, en kun je dus juist meerdere perspectieven meenemen.quote:Op woensdag 29 april 2015 00:23 schreef Sked het volgende:
[..]
Een scherpe vraag is wel makkelijker te stellen op het moment dat dingen op een eenvoudige manier op veel manieren belicht kunnen worden
Veel, veel beter dan Tan.quote:Op dinsdag 28 april 2015 23:58 schreef luxerobots het volgende:
Pauw is best een geslepen interviewer, maar slechte onderwerp- gastkeuzes.
quote:Vrees voor nieuwe rellen in Baltimore
De Amerikaanse stad Baltimore houdt zijn adem in voor de komende nacht. Er is een avondklok ingesteld, maar toch gingen gisteren demonstranten de straat op. Ze gooiden met stenen en flessen naar de politiemacht die massaal op de been was. De rellen begonnen na de begrafenis van Freddie Gray, die na een arrestatie door nog onduidelijke reden om het leven was gekomen. Pauw spreekt erover met Amerika-kenners Tom Kleijn en Kirsten Verdel.
quote:Advocaat Paul Emmelot vertelt voor het eerst over ziektebeeld Dirk M.
De afperser van familie De Mol is vorige week vrijgelaten, omdat hij leidt aan een ernstige vorm van dementie. De ‘afpersopa’ eiste geld van de mediafamile en stuurde dreigbrieven. Advocaat Paul Emmelot vertelt vanavond voor het eerst over het ziektebeeld van zijn cliënt én gaat in op zijn motief.
quote:Twaalf angstaanjagende minuten in een door de Taliban beschoten helikopter
Op 10 december 2009 wordt de helikopter waar militair Dominique in vliegt door de Taliban in Afghanistan beschoten. Er zitten 14 mensen in de helikopter, die ernstig beschadigd raakt. Nu komt het aan op jaren van training en veiligheidsinstructies. Het lukt de jonge pilote maar net om iedereen veilig aan de grond te krijgen.
Zus Florence is ondertussen in Nederland en hoort dat er iets is gebeurd. Maar wat precies en of Dominique nog leeft: dat weet ze niet.
Dominique en Florence nemen ons vanavond mee terug naar die bewuste dag. Wat gebeurt er tijdens die angstaanjagende 12 minuten in de helikopter en hoe is het om als thuisfront in onzekerheid te leven?
quote:Leon de Winter maakt van Osama bin Laden een romanfiguur in 'Geronimo'
Als de buurjongen van Osama bin Laden een usb-stick vindt in een oude kruk, verandert de loop van de geschiedenis. In de nieuwe roman van Leon de Winter staat de dood van Osama bin Laden centraal. In ‘Geronimo’ volgt hij het spoor van de Amerikaanse geheime dienst. De menging van actualiteit, fictie en werkelijkheid maakt het boek een ware met pageturner. Hoe is het om je in te leven in de man die de grootste terreurdaad van de 21e eeuw op zijn geweten heeft? Schrijver Leon de Winter geeft antwoord.
Was het je schoonvader maar.quote:
Damn it nu keek ik weer naar haar instagram en moet ik nu een fapje plegen.quote:Op woensdag 29 april 2015 23:02 schreef gosschalks het volgende:
Ze hadden beter Solomonica uit kunnen nodigen, hadden wij ook nog iets leuks om naar te kijken
Ik denk dat dat niet te meten valt.quote:Op woensdag 29 april 2015 23:05 schreef OProg het volgende:
Benieuwd hoe snel Leon deze keer op de tweede wereldoorlog uit kan komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |