Eigen schuld, dikke bult.quote:Op dinsdag 28 april 2015 23:41 schreef luxerobots het volgende:
Dan kom je er wel een beetje op wachten?
Baltimore hypequote:Op dinsdag 28 april 2015 23:42 schreef Coco98 het volgende:
Het is de schuld van GTA.
Ik ben benieuwd wat TV SC hier van vindt.
Altijd diezelfde bullshit.. Voor je het weet wordt GTA verboden.quote:Op dinsdag 28 april 2015 23:42 schreef Coco98 het volgende:
Het is de schuld van GTA.
Ik ben benieuwd wat TV SC hier van vindt.
In de bak kun je elke dag trainen, gratis.quote:Op dinsdag 28 april 2015 23:42 schreef Sked het volgende:
kan me geen kanker schelen lekker 4 jaar trainen
Nou, dat gaat tegenwoordig niet meer zo makkelijkquote:Op dinsdag 28 april 2015 23:43 schreef alors het volgende:
[..]
In de bak kun je elke dag trainen, gratis.
Jatog?
Alsof Marokkanen niet zwart kunnen zijnquote:Op dinsdag 28 april 2015 23:45 schreef gosschalks het volgende:
In het echt was het een Marokkaan toch.. waarom gaan ze dan nu weer voor een neger. Dikke na-aperij van die film dus
Algerijn.quote:Op dinsdag 28 april 2015 23:45 schreef gosschalks het volgende:
In het echt was het een Marokkaan toch.. waarom gaan ze dan nu weer voor een neger. Dikke na-aperij van die film dus
Ja zie ze vaak genoeg met een zwarte balk.quote:Op dinsdag 28 april 2015 23:45 schreef alors het volgende:
[..]
Alsof Marokkanen niet zwart kunnen zijn
Heb nog niet veel negroide Marokkanen gezienquote:Op dinsdag 28 april 2015 23:45 schreef alors het volgende:
[..]
Alsof Marokkanen niet zwart kunnen zijn
Ohja, Fransen hebben meer met Algerijequote:
Die keeper is wel geimporteerdquote:
Ze zijn er wel, maar degen die wij hier hebben komen uit blankere gebieden.quote:Op dinsdag 28 april 2015 23:47 schreef gosschalks het volgende:
[..]
Heb nog niet veel negroide Marokkanen gezien
Zoals Almere.quote:Op dinsdag 28 april 2015 23:47 schreef alors het volgende:
[..]
Ze zijn er wel, maar degen die wij hier hebben komen uit blankere gebieden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |