Ik hoop dat ze in Amsterdam blijven, zit niet te wachten op achterlijke mongolen die midden op de fietspaden stil gaan staan om foto's te maken.quote:Op woensdag 29 april 2015 16:10 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hier in Den Haag zijn ze welkom hoor. Altijd fijne toeristen hier
Ik klaag er ook totaal niet over de laatste tijd, geen idee waaromquote:Op woensdag 29 april 2015 16:10 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hier in Den Haag zijn ze welkom hoor. Altijd fijne toeristen hier
Lijkt meer op het Damrak.quote:Op woensdag 29 april 2015 16:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ramblas is als Times Square en het Rokin, mijden als de pest, niets met de stad te maken.
De idioten komen AMsterdam toch niet uitquote:Op woensdag 29 april 2015 16:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze in Amsterdam blijven, zit niet te wachten op achterlijke mongolen die midden op de fietspaden stil gaan staan om foto's te maken.
Ik zou bijna een dagje Amsterdam gaan doenquote:Op woensdag 29 april 2015 16:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik klaag er ook totaal niet over de laatste tijd, geen idee waarom.
Behalve de Chinezen. Die wijken ook nog wel eens uit naar Volendamquote:Op woensdag 29 april 2015 16:13 schreef MissMSX het volgende:
[..]
De idioten komen AMsterdam toch niet uit
[..]
Ik zou bijna een dagje Amsterdam gaan doen
Dat ligt gelukkig ver bij Den Haag vandaanquote:Op woensdag 29 april 2015 16:14 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Behalve de Chinezen. Die wijken ook nog wel eens uit naar Volendam
In Scheveningen ook genoeg toeristen. Alleen dat zijn dan meestal gewoon Nederlanders.quote:Op woensdag 29 april 2015 16:14 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat ligt gelukkig ver bij Den Haag vandaan
Daarom kom ik daar ook zeldenquote:Op woensdag 29 april 2015 16:17 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
In Scheveningen ook genoeg toeristen. Alleen dat zijn dan meestal gewoon Nederlanders.
In Amsterdam ookquote:Op woensdag 29 april 2015 16:05 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ze zijn daar de toeristen spuugzat, dus beware
Iets speciaals?quote:Op woensdag 29 april 2015 16:25 schreef CherryLips het volgende:
Binnenkort maar eens die wandeling in Amsterdam maken die ik al twee jaar wil doen
Gezelligquote:Op woensdag 29 april 2015 16:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Langs allemaal gezellige plekken die belangrijk waren tijdens WOII.
Alleen even kijken wat een goede dag is, want je loopt gewoon door de stad en dan word je na 11 km wel agressief omdat je niet door kunt lopen.quote:
Tsja, dat zul je altijd wel hebben denk ik.quote:Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Alleen even kijken wat een goede dag is, want je loopt gewoon door de stad en dan word je na 11 km wel agressief omdat je niet door kunt lopen.
Aangelijndquote:Op woensdag 29 april 2015 16:34 schreef CherryLips het volgende:
En dat ik niet steeds ergens een winkel in duik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |