abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_152150930
quote:
15s.gif Op donderdag 30 april 2015 12:53 schreef tofastTG het volgende:

[..]

Ik voel me totaal niet tot iedereen aangetrokken, dus dan is het best eenvoudig om geen seksuele gevoelens bij die mensen te krijgen, toch? :P
Ik ook niet tot iedereen... enkel moet ik zeggen dat ik bij vrienden wel moet zeggen dat er een gevoelsmatige 'aantrekkingskracht' en klik zou moeten zijn.
Bij mensen waar ik geen aantrekkingskracht voel of die ik niet 'interessant' vind, is er eigenlijk geen echte reden contact aan te knopen.

bij mijn mannelijke vrienden neem ik aan dat dat niks seksueels is, althans heb ik me nooit sexueel aangetrokken gevoeld tot een man (ik kan me wel bij sommige mannen voorstellen dat ze een erg seksuele en aantrekkelijke uitstraling hebben).
Imho maakt het dat ook een stuk eenvoudiger.
Overigens moet ik zeggen dat ik het wel prettig vind (iets dat volgens mij voor iedereen geld) me te omringen met mensen die ik als 'aantrekkelijk' zou omschrijven.

Mij lijkt het eerder ontzettend lastig voor iemand met biseksuele gevoelens om een onderscheid te maken tussen vriendschappelijke aantrekkingskracht en seksuele aantrekkingskracht.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  donderdag 30 april 2015 @ 13:57:28 #127
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_152151295
Maar stel je vriend heeft een homovriend, mogen die twee dan wel naar de sauna samen?
Of je vriendin met een lesbische vriendin?

Want volgens de redenatie mannen willen altijd wat van het geslacht waar ze op vallen, zou dat eerste dus ook niet 'mogen' / kunnen.
pi_152152448
Maar dat moet -als je een heteroseksuele man bent- toch ook wel een flinke deuk in je ego geven, als de meid waarin je stiekem bent geïnteresseerd aangeeft jou "te vrouwelijk" te vinden voor seks en/of een relatie of ligt dat nou aan mij? :D
Tails tell tales
pi_152162970
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2015 14:39 schreef Forbry het volgende:
Maar dat moet -als je een heteroseksuele man bent- toch ook wel een flinke deuk in je ego geven, als de meid waarin je stiekem bent geïnteresseerd aangeeft jou "te vrouwelijk" te vinden voor seks en/of een relatie of ligt dat nou aan mij? :D
Nee, dat ligt niet aan jou. :P de 'friendzone' vind ik in principe niet eens erg eigenlijk, want niet alles hoeft om seks te draaien voor me. Zeker de laatste tijd niet meer. Maargoed. T wordt voor mij wel problematisch wanneer ze me als een soort v straight gay friend gaan benaderen :') ik hoef niet te horen over je seksleven met andere jongens. Ok, we kunnen prima platonisch blijven, maar dan hoeft t niet zo benadrukt te worden dat je anderen daar wel boeiend genoeg voor vindt en mij niet. Leave it up in the air. Ik hoef t niet zo 'bevestigd' te krijgen. Ik bedoel ik snap dat nooit zo. Ik ben toch ook een man. Met mannelijke wants and needs. Heb daar een beetje respect voor, heb een beetje respect voor m'n ego. Idno hoor :') snap ik niet. Ik zou omgekeerd nooit wanneer ik een meisje niet zo leuk zou vinden t wel met haar gaan hebben over seks met anderen... Dat zou in massively poor taste zijn wmb. Is toch ontzettend lullig en ongevoelig? Nou, omgekeerd ook. Wij hebben ook gevoelens.

Iemand moet dit anders misschien maar uitprinten als een soort handleiding denk ik :z

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-04-2015 21:24:43 ]
pi_152164643
quote:
1s.gif Op donderdag 30 april 2015 21:23 schreef JedimindhaX het volgende:

[..]

Nee, dat ligt niet aan jou. :P de 'friendzone' vind ik in principe niet eens erg eigenlijk, want niet alles hoeft om seks te draaien voor me. Zeker de laatste tijd niet meer. Maargoed. T wordt voor mij wel problematisch wanneer ze me als een soort v straight gay friend gaan benaderen :') ik hoef niet te horen over je seksleven met andere jongens. Ok, we kunnen prima platonisch blijven, maar dan hoeft t niet zo benadrukt te worden dat je anderen daar wel boeiend genoeg voor vindt en mij niet. Leave it up in the air. Ik hoef t niet zo 'bevestigd' te krijgen. Ik bedoel ik snap dat nooit zo. Ik ben toch ook een man. Met mannelijke wants and needs. Heb daar een beetje respect voor, heb een beetje respect voor m'n ego. Idno hoor :') snap ik niet. Ik zou omgekeerd nooit wanneer ik een meisje niet zo leuk zou vinden t wel met haar gaan hebben over seks met anderen... Dat zou in massively poor taste zijn wmb. Is toch ontzettend lullig en ongevoelig? Nou, omgekeerd ook. Wij hebben ook gevoelens.

Iemand moet dit anders misschien maar uitprinten als een soort handleiding denk ik :z
Ah! Nu snap ik het ;)
pi_152165074
quote:
1s.gif Op donderdag 30 april 2015 22:04 schreef Hexxenbiest het volgende:

[..]

Ah! Nu snap ik het ;)
Goedzo :P
pi_152166724
quote:
1s.gif Op donderdag 30 april 2015 21:23 schreef JedimindhaX het volgende:
ik hoef niet te horen over je seksleven met andere jongens. Ok, we kunnen prima platonisch blijven, maar dan hoeft t niet zo benadrukt te worden dat je anderen daar wel boeiend genoeg voor vindt en mij niet. Leave it up in the air. Ik hoef t niet zo 'bevestigd' te krijgen. Ik bedoel ik snap dat nooit zo.
Dat blijkt wel ja. Vrij naïef, net als Nederlands wietbeleid. Lalalala, can't hear ya.
Juist door sex te bespreken met je kan ook bevestigd worden dat je mening op prijs wordt gesteld. Dat je op dat moment niet de aangewezen bedpartner bent, hoeft niet te zeggen dat je niet boeiend genoeg bent of nooit kan worden.
Je beredenering zegt wederom meer over je zelfbeeld dan over de meid in kwestie..

quote:
Ik ben toch ook een man. Met mannelijke wants and needs. Heb daar een beetje respect voor, heb een beetje respect voor m'n ego. Idno hoor :') snap ik niet. Ik zou omgekeerd nooit wanneer ik een meisje niet zo leuk zou vinden t wel met haar gaan hebben over seks met anderen... Dat zou in massively poor taste zijn wmb. Is toch ontzettend lullig en ongevoelig? Nou, omgekeerd ook. Wij hebben ook gevoelens.
Wat is er nou lullig en ongevoelig aan het feit dat vrijwel iedereen neukt of wil neuken? Struisvogelpolitiek en lange tenen dit hoor.
pi_152167576
Topic niet gelezen maar een vriendschap tussen een man en een vrouw is een eutopie. Behalve als minimaal één van de twee zich aangetrokken voelt tot hetzelfde geslacht.
pi_152168005
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2015 22:55 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Dat blijkt wel ja. Vrij naïef, net als Nederlands wietbeleid. Lalalala, can't hear ya.
Juist door sex te bespreken met je kan ook bevestigd worden dat je mening op prijs wordt gesteld. Dat je op dat moment niet de aangewezen bedpartner bent, hoeft niet te zeggen dat je niet boeiend genoeg bent of nooit kan worden.
Je beredenering zegt wederom meer over je zelfbeeld dan over de meid in kwestie..

[..]

Wat is er nou lullig en ongevoelig aan het feit dat vrijwel iedereen neukt of wil neuken? Struisvogelpolitiek en lange tenen dit hoor.
Nah, je hebt t mis. Heeft ook niets van doen met het Nederlandse wietbeleid. Krommer dan krom weer, die vergelijking :') not even remotely similar.

Laat ik het duidelijker maken: ik hoef niet door een ander bevestigd te krijgen dat mijn mening ertoe doet. Als ik iets zeg weet ik zelf wel of dat zinnig is of niet. Wat de ander daar vervolgens van vindt of mee doet maakt me in de meeste gevallen niet zoveel uit. En als mijn mening ertoe doet maar de rest niet, lekker boeiend :') dat is nou juist waar ik het over heb. Moeilijk te begrijpen voor vrouwen blijkbaar. Of iig voor jou. Denk je dat het ons (ik denk dat ik voor de meeste mannen spreek) uitmaakt of jullie onze meningen waarderen terwijl jullie ons in de friendzone houden en we moeten horen hoe jullie andere mannen wel interessant genoeg vinden voor seks? Wat denk je zelf ook helemaal btw :') hoe je t beschrijft.. Ons een beetje aan t lijntje houden voor wanneer je ooit misschien een keer van gedachten verandert? Give me a break, dan ga ik wel een andere vrouw zoeken om m'n tijd mee te verdoen _O- ik weet niet wat t te maken heeft met struisvogelpolitiek dat ik m'n tijd niet wil verdoen met vrouwen waar ik in geïnteresseerd ben die dat niet in mij zijn? En dat ik me te goed voel om aan te hoeven horen hoe of wat met andere mannen wel gebeurt heeft weinig met lange tenen te maken. Vind ik gewoon respectloos. Als je een single hetero man respecteert als zijnde een single hetero man, ga je geen hele verhalen over andere mannen afsteken wmb. Dat zegt iets over hoe je hem ziet. En dat is voor geen enkele man leuk denk ik om zo als half wijf gezien te worden. Maargoed. Dat vind ik iig.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-04-2015 23:28:01 ]
pi_152168220
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 23:02 schreef Devz het volgende:

[..]

Vrouwen zijn vaak erg naïef op dit vlak, mannen weten wel beter.
Vrouwen zijn niet naïef, maar doortrapt. Ze weten precies mannen zover te krijgen dat ze alles van hem gedaan krijgen wat hun hartje begeert. In het geval van een platonische vriendschap is het een stukje liefde, genegenheid of spanning die ze thuis niet krijgen. Maar ze willen dan geen seks. En ze kunnen het zo spelen dat ze het precies krijgen zoals ze willen.
pi_152168405
quote:
1s.gif Op donderdag 30 april 2015 23:26 schreef JedimindhaX het volgende:
Denk je dat het ons (ik denk dat ik voor de meeste mannen spreek) uitmaakt of jullie onze meningen waarderen terwijl jullie ons in de friendzone houden en we moeten horen hoe jullie andere mannen wel interessant genoeg vinden voor seks?
Oh pardon, wij evil vrouwen houden inderdaad mannen vast in die ellendige friendzone ja. Nogmaals, dat je toevallige een niet vreemdgaande chick treft, wil niet zeggen dat jij niet interessant genoeg voor seks bent.

quote:
Ons een beetje aan t lijntje houden voor wanneer je ooit misschien een keer van gedachten verandert?
Inhakend op bovenstaande kunnen we concluderen dat er mannen zijn die dolgraag hun kans afwachten uit hun eigen vrije wil op de meid die eerder niet wilde neuken omdat ze simpelweg geen vreemdganger is.

quote:
ik weet niet wat t te maken heeft met struisvogelpolitiek dat ik m'n tijd niet wil verdoen met vrouwen waar ik in geïnteresseerd ben die dat niet in mij zijn?
Het is je goed recht om zelf te beslissen met wie je wel of niet omgaat. Neemt niet weg dat je aannames doet.

quote:
En dat ik me te goed voel om aan te hoeven horen hoe of wat met andere mannen wel gebeurt heeft weinig met lange tenen te maken. Vind ik gewoon respectloos. Als je een single hetero man respecteert als zijnde een single hetero man, ga je geen hele verhalen over andere mannen afsteken wmb. Dat zegt iets over hoe je hem ziet. En dat is voor geen enkele man leuk denk ik om zo als half wijf gezien te worden. Maargoed. Dat vind ik iig.
Inderdaad jouw mening ja, die dus niet voor iedereen op hoeft op te gaan.
pi_152168816
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2015 23:38 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Oh pardon, wij evil vrouwen houden inderdaad mannen vast in die ellendige friendzone ja. Nogmaals, dat je toevallige een niet vreemdgaande chick treft, wil niet zeggen dat jij niet interessant genoeg voor seks bent.

Zeg nergens dat het evil is, betekent alleen niet dat ik het maar prima moet vinden. Ik heb daar geen zin in. Mijn goed recht. Die 2e zin heb ik nu 3x gelezen en ik heb nog geen idee wat je bedoelt _O- oh, laat maar, ik heb hem. Erm, flappie, ik heb t over single vrouwen he. Ik dacht dat dat duidelijk was. Echt wtf :') en zelfs dan vind ik lang niet iedere vrouw interessant genoeg. Fysiek misschien dan, maar qua karakter haak ik vaak af. Raar dat jij aanneemt dat ik van vrouwen in een relatie seks verwacht. Dat is helemaal niet zo. Maar dan kan ik nog wel zoiets hebben van die is bezet, en qua gesprekken is het ook niet bovenmatig interessant, geen geweldige klik.. en het dan gewoon niet boeiend genoeg vinden om veel tijd erin te steken :{

quote:
Inhakend op bovenstaande kunnen we concluderen dat er mannen zijn die dolgraag hun kans afwachten uit hun eigen vrije wil op de meid die eerder niet wilde neuken omdat ze simpelweg geen vreemdganger is.
Nogmaals, ik heb t over single vrouwen. En daarbij is dat eerste alleen waar bij gebrek aan een keuze. Of denk je dat als mannen mogen kiezen tussen nu seks of eerst een tijd in de friendzone wachten terwijl ze seks heeft met anderen, er mannen zijn die het tweede kiezen? :D

quote:
Het is je goed recht om zelf te beslissen met wie je wel of niet omgaat. Neemt niet weg dat je aannames doet.

Mwah.

quote:
Inderdaad jouw mening ja, die dus niet voor iedereen op hoeft op te gaan.
Nergens gezegd dat hij voor iedereen opgaat dacht ik? :P maar ik denk dat de meeste mannen, mits ze er eerlijk over zijn, er het zelfde in staan.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-04-2015 23:52:04 ]
pi_152169051
quote:
1s.gif Op donderdag 30 april 2015 23:51 schreef JedimindhaX het volgende:

[..]

Zeg nergens dat het evil is, betekent alleen niet dat ik het maar prima moet vinden. Ik heb daar geen zin in. Mijn goed recht.
Zeker je goed recht en fantastisch als je daar naar handelt. Want dat was mijn iets te subtiele punt, als de friendzone er is, dan werken de mannen daar net zo hard aan mee.

quote:
Die 2e zin heb ik nu 3x gelezen en ik heb nog geen idee wat je bedoelt _O- oh, laat maar, ik heb hem. Erm, flappie, ik heb t over single vrouwen he. Ik dacht dat dat duidelijk was. Echt wtf :') en zelfs dan vind ik lang niet iedere vrouw interessant genoeg. Fysiek misschien dan, maar qua karakter haak ik vaak af. Raar dat jij aanneemt dat ik van vrouwen in een relatie seks verwacht. Dat is helemaal niet zo. Maar dan kan ik nog wel zoiets hebben van die is bezet, en qua gesprekken is het ook niet bovenmatig interessant, geen geweldige klik.. en het dan gewoon niet boeiend genoeg vinden om veel tijd erin te steken :{
Sorry nee, dat was me niet duidelijk dat het puur single vrouwen betrof.

quote:
En daarbij is dat eerste alleen waar bij gebrek aan een keuze. Of denk je dat als mannen mogen kiezen tussen nu seks of eerst een tijd in de friendzone wachten terwijl ze seks heeft met anderen, er mannen zijn die het tweede kiezen? :D
Meer RP lezen, this shit happens for real man...

quote:
Nergens gezegd dat hij voor iedereen opgaat dacht ik? :P maar ik denk dat de meeste mannen, mits ze er eerlijk over zijn, er het zelfde in staan.
Het gaat me niet alleen om je mening die voor meer mannen zou gelden, maar om de manier waarop je bepaald gedrag van vrouwen wenst te interpreteren en (te) persoonlijk op (wil) vatten.
  dinsdag 5 mei 2015 @ 15:14:57 #139
444034 Overheid
Je maintiendrai
pi_152298408
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2015 13:28 schreef -Strawberry- het volgende:
Achterhalen of er eerder iets is gebeurd tussen hen. Zo niet, zou ik me niet bedreigd voelen. Ze hebben elkaar al eens naakt gezien in een sauna, dat maakt het voor mij wel anders. Als er spanning was geweest dan hadden ze daar vast eerder wat mee gedaan. Die jongen zit zo vuistdiep in de friendzone, laat haar gewoon lekker naar de sauna gaan als ze dat voorheen ook met hem deed.
Is niet echt de meest geschikte woordkeuze, vind je ook niet?
  donderdag 7 mei 2015 @ 22:22:16 #140
433501 schrijfveer
Mist inkt en papier
pi_152385546
Vriendschap tussen man en vrouw is mogelijk, maar een zeer hechte vriendschap als in bbf's vind ik nogal apart. Bij dat soort vriendschappen heb ik altijd het idee dat de één meer wil dan vriendschap dan de ander en zo toch nog dicht bij die persoon kan zijn.

Wat de sauna betreft, ik zou het niet accepteren. Ook al zal jouw vriendin niks uitspoken met die goede vriend van haar, naakt tegenover elkaar zitten is intiemer dan ergens een terrasje pikken. Ze mag wat dat betreft meer rekening met jouw gevoelens houden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')