Oei, de waterpokken. Hopelijk is het een milde variant en is ze er weer snel van af XM!
Limone ik moest hardop lachen om je post

Ik moet ook nog een manier zien te vinden om ze stil te laten liggen tijdens het verschonen. Er wordt echt alle kanten opgedraaid om maar van dat kussen af te komen.
Wat een mooie foto van I. in de kast

En wat leuk dat ze zo goed te pas was tijdens jullie dagje weg!
En dat verdrietige snoetje op de fiets

Het ziet er wat zielig uit, maar het zijn twee prachtige foto's
Exode dat klinkt leuk, zo'n binnenspeeltuin! Ik kan niet wachten om dat soort dingen te ondernemen met mijn mini's, ze zijn er nog net iets te klein voor...
RB mmmm heerlijk wat een lekkerbekje heb je

Boterham met tonijn hebben we hier nog niet geprobeerd maar ik heb het wel in huis. Zal het komend weekend eens klaarmaken!
Mijn meiden zijn de laatste weken nogal stout en ondeugend, zal de 13 maanden sprong wel zijn. Ik heb het idee dat ze ineens héél hard gaan. Vooral Isabel, die wil zo ontzettend graag lopen, dat merk ik aan alles. Ik denk niet dat het nog heel lang gaat duren voor ze haar eerste stapjes zet. En Lucia pakt de laatste tijd steeds het speelgoed van Isabel af. Daarna word er weer heel hard gehuild door allebei... Soms vermoeid het me wel hoor. Gelukkig slapen en eten ze weer goed. Vorige week vertikten ze te eten en afgelopen vrijdag sliepen ze pas om 23.30 uur nadat ze 3,5 uur in hun bedje hebben staan springen. Helemaal hyper. Zoiets heb ik nog nooit met ze meegemaakt. Maar na een paar dagen was de situatie gelukkig weer genormaliseerd. Nu zijn ze "gewoon" ondeugend maar vooral ook héél erg lief
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.