Nu je het zegt. Ik was ook in de veronderstelling dat er vandaag nog foto's ingestuurd konden wordenquote:Op donderdag 21 mei 2015 10:19 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
uit de OP
"De foto dient tussen 29 april 2015 en dag 21 (20 mei 23:59:59 is dus het laatste moment dat je kan insturen"
Heb even teruggekeken, alle andere maanden was de sluitingsdatum op de 21ste om 23:59:59
Waarom dit nu verandert is?!
Mijn (telefoon) foto mag je verwijderen uit het overzicht, hij is voor het blauwe uur gemaakt.. de zon was nog niet onder.quote:Op donderdag 21 mei 2015 10:37 schreef DonJames het volgende:
Flipmoehoe:
[ afbeelding ]
14 inzendingen. De mooiste geef je 13 punten, de minste één punt en op jezelf stemmen mag niet. May I have your votes, please!
U vraagt, wij draaienquote:Op donderdag 21 mei 2015 10:45 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
Mijn (telefoon) foto mag je verwijderen uit het overzicht, hij is voor het blauwe uur gemaakt.. de zon was nog niet onder.
De foto met het "echte" blauwe uur staat nog op de camera. Maar aangezien de datum verandert is ben ik te laat om hem nog in te zenden.
quote:Op donderdag 21 mei 2015 10:47 schreef DonJames het volgende:
[..]
U vraagt, wij draaien![]()
althans, zolang ik de post nog aan kan passen natuurlijk
Ja ik dacht inderdaad ook dat de 21e nog meetelde, maar in de op staat dit keer de 20e...quote:Op donderdag 21 mei 2015 10:12 schreef SunChaser het volgende:
[..]
De 21e is de laatste dag dus alles vandaag telt nog mee
Nee zendt maar inquote:Op donderdag 21 mei 2015 10:45 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
Mijn (telefoon) foto mag je verwijderen uit het overzicht, hij is voor het blauwe uur gemaakt.. de zon was nog niet onder.
De foto met het "echte" blauwe uur staat nog op de camera. Maar aangezien de datum verandert is ben ik te laat om hem nog in te zenden.
Er moet vóór de 28e van de maand gestemd worden, dan is de uitslag, dag later start de nieuwe wedstrijd (= de 29e). Er staat dat hij tussen de 29e en dag 21 genomen moet zijn. Ik ben dus gaan tellen vanaf 29 april. Dan is 20 mei de 21e dag.. Dus vandaar 20 mei 23:59:59 omdat 21 mei dan dag 22 zou zijnquote:Op dinsdag 28 april 2015 20:13 schreef Thrilled het volgende:
... Vervolgens heeft iedereen 21 dagen om een foto te maken en nabewerken. ...
Regels
De foto dient tussen 29 april 2015 en dag 21 (20 mei 23:59:59 is dus het laatste moment dat je kan insturen) van de maand genomen en gepost te zijn.
De winnaar dient na 1 dag dat bekend is dat hij de winnaar is het thema bekend te maken.
Maximaal 1 foto per deelnemer.
Met deelname verplicht je jezelf om vóór de 28ste van de maand te stemmen. (Uiterlijk tot de 27ste 23:59:59 dus.) Uiteraard het liefst zsm stemmen.
Alleen als je idd taalkundig naar de regels hebt gekeken klopt die redenatie niet. Er staat niet dag 21 vd fotowedstrijd, maar dag 21 van de maand. Wat ik eerder zou lezen als de 21e van een volgende maand..quote:Op donderdag 21 mei 2015 15:57 schreef Thrilled het volgende:
Ik zal mezelf even toelichten, heb het niet bewust gedaan om iemand te benadelen o.i.d., maar puur omdat het mijn logica was
[..]
Er moet vóór de 28e van de maand gestemd worden, dan is de uitslag, dag later start de nieuwe wedstrijd (= de 29e). Er staat dat hij tussen de 29e en dag 21 genomen moet zijn. Ik ben dus gaan tellen vanaf 29 april. Dan is 20 mei de 21e dag.. Dus vandaar 20 mei 23:59:59 omdat 21 mei dan dag 22 zou zijn
Maar maakt mij niet uit verder, hoe meer zielen hoe meer vreugd
Nee, officieel start de nieuwe wedstrijd op de 1e tenzij het nieuwe thema eerder bekend is, de wedstrijd begint zodra het thema bekend is, dat is omdat soms het thema al op de 22e of 23e bekend was en je nog meer dan een week moest wachten.quote:Op donderdag 21 mei 2015 15:57 schreef Thrilled het volgende:
Ik zal mezelf even toelichten, heb het niet bewust gedaan om iemand te benadelen o.i.d., maar puur omdat het mijn logica was
[..]
Er moet vóór de 28e van de maand gestemd worden, dan is de uitslag, dag later start de nieuwe wedstrijd (= de 29e). Er staat dat hij tussen de 29e en dag 21 genomen moet zijn. Ik ben dus gaan tellen vanaf 29 april. Dan is 20 mei de 21e dag.. Dus vandaar 20 mei 23:59:59 omdat 21 mei dan dag 22 zou zijn
Maar maakt mij niet uit verder, hoe meer zielen hoe meer vreugd
zo is/was het altijd.. tenminste de laatste maanden begonnen we vanaf dat het onderwerp bekend was.quote:Op donderdag 21 mei 2015 16:16 schreef Stefan het volgende:
[..]
Nee, officieel start de nieuwe wedstrijd op de 1e tenzij het nieuwe thema eerder bekend is, de wedstrijd begint zodra het thema bekend is, dat is omdat soms het thema al op de 22e of 23e bekend was en je nog meer dan een week moest wachten.
Dus insturen tot en met de 21e, en vanaf dat het thema bekend is
nu krijg je een klap met een 100-400Lquote:Op vrijdag 22 mei 2015 13:04 schreef over_hedge het volgende:
15 inzendingen. De mooiste geef je 13 punten, de minste één punt en op jezelf stemmen mag niet. May I have your votes, please!
Zouden het niet 14 punten moet zijn voor de mooiste?
quote:Op vrijdag 22 mei 2015 13:09 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
nu krijg je een klap met een 100-400L
Die klap riskeer ik dan maar, want ik sta er niet tussen...quote:Op vrijdag 22 mei 2015 12:53 schreef DonJames het volgende:
Flipmoehoe:
[ afbeelding ]
nielsgeode:
[ afbeelding ]
OmeRon:
[ afbeelding ]
MoChe:
[ afbeelding ]
very:
[ afbeelding ]
Thrilled:
[ afbeelding ]
DonJames:
[ afbeelding ]
Koelkastje:
[ afbeelding ]
MaGNeT:
[ afbeelding ]
Rick123:
[ afbeelding ]
over-hedge:
[ afbeelding ]
bepklep82:
[ afbeelding ]
Stefan:
[ afbeelding ]
m1st1g:
[ afbeelding ]
Yvesss:
[ afbeelding ]
15 inzendingen. De mooiste geef je 14 punten, de minste één punt en op jezelf stemmen mag niet. May I have your votes, please!
de volgende die om een aanpassing in m'n post zeurt krijgt een klap met een 100-400L![]()
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |