Welke stream kijken jullie nu naar?quote:Op dinsdag 28 april 2015 22:34 schreef hottentot het volgende:
Echt, die streams met al hun reclame's.
Bob's furnituremaar die kalkoen zag er wel erg lekker uit.
ja dan vraag je er ook wel een klein beetje om hoorquote:Op dinsdag 28 april 2015 21:50 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
[..]
Neergeschoten in z'n eigen huis, voor de ogen van z'n familie... naar het schijnt met tien kogels.
http://www.freep.com/stor(...)med-hammer/26508863/
http://vaughnlive.tv/newzviewzquote:Op dinsdag 28 april 2015 22:35 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Welke stream kijken jullie nu naar?
twitter:PzFeed twitterde op dinsdag 28-04-2015 om 22:44:13RIGHT NOW: Baltimore PD: Shooting: 4100 block Elderon Ave. Man reported to be shot in the face. reageer retweet
quote:Op dinsdag 28 april 2015 22:45 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:PzFeed twitterde op dinsdag 28-04-2015 om 22:44:13RIGHT NOW: Baltimore PD: Shooting: 4100 block Elderon Ave. Man reported to be shot in the face. reageer retweet
quote:Scanner: Male shot with small caliber round to left side of face
Die straat ligt daar toch niet in de buurt? Schietpartijen zijn los van de rellen toch al dagelijkse praktijk.quote:Scanner: "he was shot with a small caliber round in one side of his face, it did not come out"
Slechte kwaliteit en ik kijk teveel voetbal, ik meende eerst "PSV, weg ermee" te horenquote:Op dinsdag 28 april 2015 22:57 schreef J0kkebr0k het volgende:
Protestmars ... mensen scanderen "Justice for Freddy Gray"
Lolquote:Op dinsdag 28 april 2015 23:01 schreef hottentot het volgende:
[..]
Slechte kwaliteit en ik kijk teveel voetbal, ik meende eerst "PSV, weg ermee" te horen
Let's cookquote:Op dinsdag 28 april 2015 23:03 schreef sonnyspek het volgende:
Als ik zeg Gray Matters, wat zeggen jullie dan?
All 50 shades are equalquote:Op dinsdag 28 april 2015 23:03 schreef sonnyspek het volgende:
Als ik zeg Gray Matters, wat zeggen jullie dan?
Breaking bad...quote:
Lol.. de Michael Jackson rellenneger weer.quote:Op dinsdag 28 april 2015 23:07 schreef Houtenbeen het volgende:
lol op de stream van ruptly![]()
[ afbeelding ]
Nou en.quote:Op dinsdag 28 april 2015 23:09 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Breaking bad...klopte niets van de scheikunde... veeeeel te veel water in z'n eerste reactie. En z'n blue meth was gemaakt van P2P waaruit je enkel racemische meth krijgt, maw slechts half zo sterk als RP-I meth
Tja, en in Star-Wars schieten de stormtroopers altijd mis, net als bij de A-team.quote:Op dinsdag 28 april 2015 23:09 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Breaking bad...klopte niets van de scheikunde... veeeeel te veel water in z'n eerste reactie. En z'n blue meth was gemaakt van P2P waaruit je enkel racemische meth krijgt, maw slechts half zo sterk als RP-I meth
Pfff, dat is dus gewoon de hele dag. Gaat nooit standhouden, daar trekt toch geen hond zich wat van aan. Benieuwd hoe de meute daarop reageert. Strengere maatregelen aankondigen op een moment dat het allemaal goed gaat kan nooit helpen.quote:Op dinsdag 28 april 2015 23:15 schreef BarryOSeven het volgende:
From WBAL TV Broadcast: Mayor is expected to announce a 5am to 10pm curfew (an all day curfew) for tomorrow. Broadcasters are waiting for more information.
Hebben ze nog een paar uutjes om wat boodschappen te doen, omdat dat morgen niets wordt.quote:Op dinsdag 28 april 2015 23:17 schreef hottentot het volgende:
[..]
Pfff, dat is dus gewoon de hele dag. Gaat nooit standhouden, daar trekt toch geen hond zich wat van aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |