Koppie is mooi in beeld, hoeft niet lang te duren.quote:Op dinsdag 28 april 2015 19:04 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
"ach meid, die tas past toch helemaal niet bij je jurkje"
[ afbeelding ]
(en kapitein super stoel op de achtergrond)
Zijn die niet wat te licht bewapend in vergelijking met de politie?quote:
Ze zijn er toch niet om burgers te beschermen tegen de politie?quote:Op dinsdag 28 april 2015 19:22 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Zijn die niet wat te licht bewapend in vergelijking met de politie?
Wel bewapend met een zwaarder mandaatquote:Op dinsdag 28 april 2015 19:22 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Zijn die niet wat te licht bewapend in vergelijking met de politie?
Arme neger. Die 3 dames proberen zijn tas af te pakken. Nu snap ik waarom de negers zo boos zijn.quote:Op dinsdag 28 april 2015 19:04 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
"ach meid, die tas past toch helemaal niet bij je jurkje"
[ afbeelding ]
(en kapitein super stoel op de achtergrond)
http://imgur.com/gallery/QVh32quote:Op dinsdag 28 april 2015 19:41 schreef YazooW het volgende:
[..]
Arme neger. Die 3 dames proberen zijn tas af te pakken. Nu snap ik waarom de negers zo boos zijn.
Willen ze trouwens nu laten zien dat de politie eigenlijk wel gelijk heeft waarom ze sommige zo hard aanpakken want ze breken gewoon de hele stad af (hun eigen stad) als je ze niet tegenhoudt.quote:Op dinsdag 28 april 2015 19:41 schreef YazooW het volgende:
[..]
Arme neger. Die 3 dames proberen zijn tas af te pakken. Nu snap ik waarom de negers zo boos zijn.
Dit zijn toch geen demonstranten manquote:Op dinsdag 28 april 2015 18:44 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Sta je toch gek te kijken als de VS ineens overgaat tot het massaal doodschieten van "demonstranten". Niet iets dat je zou moeten willen toejuichen.
Haha, nog echt ook.quote:Op dinsdag 28 april 2015 19:41 schreef YazooW het volgende:
[..]
Nee, voornamelijk domme kinderen waarop je met scherp wilt gaan schieten.quote:Op dinsdag 28 april 2015 19:46 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dit zijn toch geen demonstranten man
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |