Tot 12.00 inderdaad 24-25 graden, plakweer, broeierig warm, dan stevige buien en daalt de tempratuurquote:Op maandag 4 mei 2015 21:17 schreef Stefanovich het volgende:
Voor morgen is 24 graden voorspeld... maar in/na de buien koelt het toch hard af? EN die buien komen al rond 12 uur smiddag's. Weg warmte... ben benieuwd, de bevrijdingsdagfestivals zullen wel keihard in het water vallen.
fixdquote:Op maandag 4 mei 2015 21:54 schreef Stefanovich het volgende:
Volgens mij hoor ik continu gedonder... of dat is mijn bovenbuurjongen die call of duty speelt...
Ik weet niet waar je woont, maar Nederland is helaas nog onweerloosquote:Op maandag 4 mei 2015 21:54 schreef Stefanovich het volgende:
Volgens mij hoor ik continu gedonder... of dat is mijn bovenbuurman die call of duty speelt...
Nope, de zwaarste buien ontstaan nu boven de kust van Bretagne.quote:Op maandag 4 mei 2015 22:52 schreef quirina het volgende:
Nou het onweer zit al in België, zet de zandzakken maar vast voor de deur...
What's new?quote:Op maandag 4 mei 2015 22:57 schreef RiKe het volgende:
Ik geloof dat de Randstad alleen maar een beetje water gaat krijgen
Euhm...er staan nu meer moskeeën in Leiden dan kerken geloof ik.quote:
Laten we heel positief zijn en morgen iets voor 12 extreme buien krijgen, daarna gewoon rustig weer waardoor er in ieder geval bevrijdingsdag gevierd kan worden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |