De absolute klassieker in het hedendaagse SF genre. Als je daarvan houdt is BSG absoluut de moeite waard.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:35 schreef JDx het volgende:
[..]
2001 is anders aarig gedateerd, enige series uit die tijd waar ik nog aan begonnen ben zijn The Wire en natuurlijk The Sopranos, geweldig.
Black Mirror, Fargo, Deadwood (iig eerste seizoen), Twin Peaks, Better Call Saul, Spartacus, Bloodline, Daredevil.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:37 schreef Coelho het volgende:
Oke, een lijst van wat ik gezien heb: Blacklist, Bosch, Elementary, Homeland, House of Cards, How to get away with Murder, Manhattan, Orange is the new Black, Satisfaction, Rectify, Sherlock, Suits, The Affair, The Knick, The Missing, True Detective, Tyrant
The Americans en Breaking Bad beide maar 2 afleveringen de kans gegeven. Zijn dat ook series die je door moet kijken net zoals eigenlijk ook met GoT (dat pas na 4-5 afleveringen echt verslavend werd)?
edit: Is Marco Polo bijvoorbeeld wat? 24 ook nog nooit gezien, maar niet te gedateerd?
Eens.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:39 schreef Monolith het volgende:
[..]
De absolute klassieker in het hedendaagse SF genre. Als je daarvan houdt is BSG absoluut de moeite waard.
Dit kan nog wel wat worden, zeker door Dwayne Johnson.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:57 schreef Nickske1912 het volgende:
Overigens: Een soort Entourage, maar dan in de footballwereld.
Heb jij ergens een goede versie (minstens 720p) met Néderlandse ondertiteling kunnen vinden van The Sopranos?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:35 schreef JDx het volgende:
[..]
2001 is anders aarig gedateerd, enige series uit die tijd waar ik nog aan begonnen ben zijn The Wire en natuurlijk The Sopranos, geweldig.
Te vinden op public en private. En ondertiteling kan je waarschijnlijk in packs tegelijk downloaden. Anders via je speler inladen (file > subs > download bijv.)quote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:48 schreef Forbry het volgende:
[..]
Heb jij ergens een goede versie (minstens 720p) met Néderlandse ondertiteling kunnen vinden van The Sopranos?
Public en private? Usenet ofzo? (Ik download altijd via torrents).quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:07 schreef Mirel het volgende:
[..]
Te vinden op public en private. En ondertiteling kan je waarschijnlijk in packs tegelijk downloaden. Anders via je speler inladen (file > subs > download bijv.)
public en private trackers. Ik zie op kickass zat 720p torrents hoor.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:37 schreef Forbry het volgende:
[..]
Public en private? Usenet ofzo? (Ik download altijd via torrents).
Sorry, dat zegt me ook niks...quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:48 schreef Mirel het volgende:
[..]
public en private trackers. Ik zie op kickass zat 720p torrents hoor.
Zeker, en volgens mij ook gewoon van Mark Whalberg, net als Entourage. Ik heb het in ieder geval op m'n lijstje staan.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:46 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dit kan nog wel wat worden, zeker door Dwayne Johnson.
Battlestar is geweldig. Ik heb ze op DVD en ben m'n vriendin aan het laten kijken. Om de vaart erin te houden sla ik wel wat van de filler eps van seizoen 3 over.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:39 schreef Monolith het volgende:
[..]
De absolute klassieker in het hedendaagse SF genre. Als je daarvan houdt is BSG absoluut de moeite waard.
De extended versie van de boxing episode is wel de moeite waard.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:43 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Battlestar is geweldig. Ik heb ze op DVD en ben m'n vriendin aan het laten kijken. Om de vaart erin te houden sla ik wel wat van de filler eps van seizoen 3 over.
Dat vond ik zelf juist zo leuk aan het begin van BB, maar ter geruststelling voor jou, de serie wordt naarmate de tijd vordert een stuk serieuzer...quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:43 schreef Coelho het volgende:
Dank voor alle tips voor goede series. Reacties op sommige suggesties, heb wel alles gelezen:
- Borgen had ik al gezien, niet genoemd.
- Lost had ik ook al gezien, althans een aflevering of 12. Werd op een bepaald moment behoorlijk vaag, toen ben ik afgehaakt.
- Battlestar Galactica is SF, niet echt ons genre (daarom ook bijvoorbeeld The 100 niet)
Ik denk dat ik eens ga kijken naar Fargo (volgens mij ooit 1 aflevering van gezien), Bloodline, 24 en Breaking Bad. Al neigde BB weer naar een soort van comedy-genre vanwege de absurdheden en ik vraag me af of dat net zo verslavend is als GoT.
Hou je van westerns?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:37 schreef Coelho het volgende:
Oke, een lijst van wat ik gezien heb: Blacklist, Bosch, Elementary, Homeland, House of Cards, How to get away with Murder, Manhattan, Orange is the new Black, Satisfaction, Rectify, Sherlock, Suits, The Affair, The Knick, The Missing, True Detective, Tyrant
The Americans en Breaking Bad beide maar 2 afleveringen de kans gegeven. Zijn dat ook series die je door moet kijken net zoals eigenlijk ook met GoT (dat pas na 4-5 afleveringen echt verslavend werd)?
edit: Is Marco Polo bijvoorbeeld wat? 24 ook nog nooit gezien, maar niet te gedateerd?
Nee, heb de 1080p versie, maar met engelse ondertiteling is het ook prima te volgen.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:48 schreef Forbry het volgende:
[..]
Heb jij ergens een goede versie (minstens 720p) met Néderlandse ondertiteling kunnen vinden van The Sopranos?
Wicked City lijkt me best tof. Zoals Aquarius maar dan de 80s. Per seizoen een ander verhaal.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:55 schreef Tweek het volgende:
Trailers voor de nieuwe shows van ABC: http://www.spoilertv.com/(...)rst-look-promos.html
OA. Quantico, Dr. Ken, The Mupperts, The Catch, Oil, The Family en nog een paar.
Waarom niet wat klassiekers als The Wire (nu in 720p breedbeeld te krijgen, voelt totaal niet gedateerd), The Sopranos of Six Feet Under kijken?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:43 schreef Coelho het volgende:
Dank voor alle tips voor goede series. Reacties op sommige suggesties, heb wel alles gelezen:
- Borgen had ik al gezien, niet genoemd.
- Lost had ik ook al gezien, althans een aflevering of 12. Werd op een bepaald moment behoorlijk vaag, toen ben ik afgehaakt.
- Battlestar Galactica is SF, niet echt ons genre (daarom ook bijvoorbeeld The 100 niet)
Ik denk dat ik eens ga kijken naar Fargo (volgens mij ooit 1 aflevering van gezien), Bloodline, 24 en Breaking Bad. Al neigde BB weer naar een soort van comedy-genre vanwege de absurdheden en ik vraag me af of dat net zo verslavend is als GoT.
Behoorlijk underwhelming.quote:
en ik vind het te erg als TV aanvoelen, niet erg filmisch ofzo.quote:Op woensdag 13 mei 2015 14:13 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Mja beetje een Early Edition/Person of Interest kloon.
Ziet er tof uit! Evenals The Brink. Die network series zien er allemaal vrij bedroevend uit wel.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:57 schreef Nickske1912 het volgende:
Overigens: Een soort Entourage, maar dan in de footballwereld.
Deed me direct denken aan een kloon van reaper, en in de trailer zelf zag ik ook al twee acteurs uit diezelfde seriequote:Op woensdag 13 mei 2015 09:41 schreef Mirel het volgende:
Deadbeat S2 is trouwens uit. Kan er geen S2 trailer van vinden dus dan maar deze:
Eerste ep was best grappig. Met die dude die z'n benen brak
Ja de duivel had een kleine rol. Sock is hoofdrol.quote:Op woensdag 13 mei 2015 14:40 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Deed me direct denken aan een kloon van reaper, en in de trailer zelf zag ik ook al twee acteurs uit diezelfde serieNo thanks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |