Mooie stad, ik sliep destijds in het Sir Francis Drake hotel, die hebben een soort club op de bovenste verdieping, volgens mij gratis toegang (Star Light Room ofzo), wel het kijken waard.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 05:42 schreef Houniet het volgende:
Ik zit in San Francisco nu, wordt doodgegooid met Aquarius, met David Duchovny. Staat op mijn lijstje nu.
Ziet er uit als The Following, maar dan met de humor van Duchovnyquote:
Plus ze releasen alle 13 afleveringen in 1 keerquote:
quote:On April 29, 2015, NBC announced that, immediately following the premiere's broadcast, it will release all 13 episodes of Aquarius on its website, the NBC mobile app, and other video-on-demand platforms for a four-week period. The episodes will also be televised in their normal timeslot
Deze twee series ben ik ook erg benieuwd naar. De rest voelt inderdaad aan als herkauwde ideeën.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 09:27 schreef Rossdale het volgende:
Lucifer en The Brink zien er wel veelbelovend uit
Voor de rest is het allemaal meer van hetzelfde eigenlijk.
Dan zal je denk ik toch je lijstje moeten posten, want anders krijg je waarschijnlijk alleen maar suggesties die je zelf al hebt gezienquote:Op dinsdag 12 mei 2015 14:36 schreef Coelho het volgende:
Ben bijna bij met GoT, eerste serie die ik al 'binge-watchend' samen met mijn vrouw gekeken heb. Geen idee waar nu verder te gaan. Komedie spreekt ons beiden niet aan. Langlopend verhaal wel. Ik heb echter al ontelbaar series in m'n eentje gekeken en wil niet alles dubbel gaan kijken. Suggesties iemand?
Breaking Bad was prima dubbel te kijken met de vrouw, Entourage vond ik ook, maar zullen niet veel anderen vinden.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 14:36 schreef Coelho het volgende:
Ben bijna bij met GoT, eerste serie die ik al 'binge-watchend' samen met mijn vrouw gekeken heb. Geen idee waar nu verder te gaan. Komedie spreekt ons beiden niet aan. Langlopend verhaal wel. Ik heb echter al ontelbaar series in m'n eentje gekeken en wil niet alles dubbel gaan kijken. Suggesties iemand?
Marco Polo vond ik niet echt geweldig. Bloodline weer wel.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:37 schreef Coelho het volgende:
Oke, een lijst van wat ik gezien heb: Blacklist, Bosch, Elementary, Homeland, House of Cards, How to get away with Murder, Manhattan, Orange is the new Black, Satisfaction, Rectify, Sherlock, Suits, The Affair, The Knick, The Missing, True Detective, Tyrant
The Americans en Breaking Bad beide maar 2 afleveringen de kans gegeven. Zijn dat ook series die je door moet kijken net zoals eigenlijk ook met GoT (dat pas na 4-5 afleveringen echt verslavend werd)?
edit: Is Marco Polo bijvoorbeeld wat? 24 ook nog nooit gezien, maar niet te gedateerd?
24! Zeker niet gedateerd. Seizoen 1 en 3 briljant en seizoen 5 een van de beste seizoenen van een serie uberhaupt. In ieder geval lang kijkplezierquote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:37 schreef Coelho het volgende:
Oke, een lijst van wat ik gezien heb: Blacklist, Bosch, Elementary, Homeland, House of Cards, How to get away with Murder, Manhattan, Orange is the new Black, Satisfaction, Rectify, Sherlock, Suits, The Affair, The Knick, The Missing, True Detective, Tyrant
The Americans en Breaking Bad beide maar 2 afleveringen de kans gegeven. Zijn dat ook series die je door moet kijken net zoals eigenlijk ook met GoT (dat pas na 4-5 afleveringen echt verslavend werd)?
edit: Is Marco Polo bijvoorbeeld wat? 24 ook nog nooit gezien, maar niet te gedateerd?
Rome ofzo. Marco Polo helaas niet zo goed. En Breaking Bad natuurlijk sowieso doorkijken!quote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:37 schreef Coelho het volgende:
Fargo (al genoemd, stipt op één), Bloodline (vanwege het sfeertje), Borgen (aangezien je ook House Of Cards hebt gezien). The Newsroom misschien nog?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:37 schreef Coelho het volgende:
The Americans vond ik niet veel aan, Breaking Bad moet je gewoon doorkijken, dat weet iedereen!quote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:37 schreef Coelho het volgende:
Ik tip altijd Battlestarquote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:37 schreef Coelho het volgende:
2001 is anders aarig gedateerd, enige series uit die tijd waar ik nog aan begonnen ben zijn The Wire en natuurlijk The Sopranos, geweldig.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:27 schreef Mirel het volgende:
[..]
Ik tip altijd BattlestarEn nee, 24 is niet gedateerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |