abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_152513238
Damn sommige series zien er goed uit. Zoals Minority Report en The brink. de rest kijk ik later wel
(she/her)
  dinsdag 12 mei 2015 @ 05:42:12 #102
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_152513604
Ik zit in San Francisco nu, wordt doodgegooid met Aquarius, met David Duchovny. Staat op mijn lijstje nu.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  dinsdag 12 mei 2015 @ 05:45:15 #103
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_152513609
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_152514603
quote:
99s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 05:42 schreef Houniet het volgende:
Ik zit in San Francisco nu, wordt doodgegooid met Aquarius, met David Duchovny. Staat op mijn lijstje nu.
Mooie stad, ik sliep destijds in het Sir Francis Drake hotel, die hebben een soort club op de bovenste verdieping, volgens mij gratis toegang (Star Light Room ofzo), wel het kijken waard.
  dinsdag 12 mei 2015 @ 09:27:19 #105
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_152515263
Lucifer en The Brink zien er wel veelbelovend uit ^O^

Voor de rest is het allemaal meer van hetzelfde eigenlijk.
Please sir. When moon? When Mustang?
  dinsdag 12 mei 2015 @ 10:24:36 #106
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_152516456
When all else fails, you always have delusion.
  dinsdag 12 mei 2015 @ 10:26:46 #107
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_152516503
quote:
Ziet er uit als The Following, maar dan met de humor van Duchovny
Please sir. When moon? When Mustang?
  dinsdag 12 mei 2015 @ 10:27:25 #108
87680 Mirel
pi_152516514
En ik zie dat Charles Manson een pistool vasthoudt en iemand lijkt dood te schieten. Volgens mij heeft hij zelf nooit iemand doodgemaakt maar zette hij z'n volgelingen aan om dat te doen.
pi_152516876
quote:
Plus ze releasen alle 13 afleveringen in 1 keer :Y

quote:
On April 29, 2015, NBC announced that, immediately following the premiere's broadcast, it will release all 13 episodes of Aquarius on its website, the NBC mobile app, and other video-on-demand platforms for a four-week period. The episodes will also be televised in their normal timeslot
You're are forgetting I was a professional twice over, an analyst and a therapist. The worlds first analrapist
pi_152517241
quote:
3s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 09:27 schreef Rossdale het volgende:
Lucifer en The Brink zien er wel veelbelovend uit ^O^

Voor de rest is het allemaal meer van hetzelfde eigenlijk.
Deze twee series ben ik ook erg benieuwd naar. De rest voelt inderdaad aan als herkauwde ideeën.

Minority report ga ik waarschijnlijk ook een poging aan wagen, kijken of dat wat is.
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_152522299
Is er ook al iets meer bekend over Hand Of God ??
O+ BlaBlub O+
pi_152523103
Damn.. ik zie zoveel series :)

Ik wacht op Suits S5 (na de zomer) en ben bijna klaar met The Blacklist.

Zit te kijken welke serie ik moet gaan volgen, maar heb echt geen idee :P
Teveel keuze gewoon!
  dinsdag 12 mei 2015 @ 14:36:43 #113
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_152524078
Ben bijna bij met GoT, eerste serie die ik al 'binge-watchend' samen met mijn vrouw gekeken heb. Geen idee waar nu verder te gaan. Komedie spreekt ons beiden niet aan. Langlopend verhaal wel. Ik heb echter al ontelbaar series in m'n eentje gekeken en wil niet alles dubbel gaan kijken. Suggesties iemand?
pi_152525391
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 14:36 schreef Coelho het volgende:
Ben bijna bij met GoT, eerste serie die ik al 'binge-watchend' samen met mijn vrouw gekeken heb. Geen idee waar nu verder te gaan. Komedie spreekt ons beiden niet aan. Langlopend verhaal wel. Ik heb echter al ontelbaar series in m'n eentje gekeken en wil niet alles dubbel gaan kijken. Suggesties iemand?
Dan zal je denk ik toch je lijstje moeten posten, want anders krijg je waarschijnlijk alleen maar suggesties die je zelf al hebt gezien :P

Toch maar even vast een poging: The Americans
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_152527827
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 14:36 schreef Coelho het volgende:
Breaking Bad was prima dubbel te kijken met de vrouw, Entourage vond ik ook, maar zullen niet veel anderen vinden.
  dinsdag 12 mei 2015 @ 16:37:12 #116
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_152528039
Oke, een lijst van wat ik gezien heb: Blacklist, Bosch, Elementary, Homeland, House of Cards, How to get away with Murder, Manhattan, Orange is the new Black, Satisfaction, Rectify, Sherlock, Suits, The Affair, The Knick, The Missing, True Detective, Tyrant

The Americans en Breaking Bad beide maar 2 afleveringen de kans gegeven. Zijn dat ook series die je door moet kijken net zoals eigenlijk ook met GoT (dat pas na 4-5 afleveringen echt verslavend werd)?

edit: Is Marco Polo bijvoorbeeld wat? 24 ook nog nooit gezien, maar niet te gedateerd?
pi_152530049
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 16:37 schreef Coelho het volgende:
Oke, een lijst van wat ik gezien heb: Blacklist, Bosch, Elementary, Homeland, House of Cards, How to get away with Murder, Manhattan, Orange is the new Black, Satisfaction, Rectify, Sherlock, Suits, The Affair, The Knick, The Missing, True Detective, Tyrant

The Americans en Breaking Bad beide maar 2 afleveringen de kans gegeven. Zijn dat ook series die je door moet kijken net zoals eigenlijk ook met GoT (dat pas na 4-5 afleveringen echt verslavend werd)?

edit: Is Marco Polo bijvoorbeeld wat? 24 ook nog nooit gezien, maar niet te gedateerd?
Marco Polo vond ik niet echt geweldig. Bloodline weer wel.
Turn ook wel weer bijvoorbeeld (over spionnen tijdens de Amerikaanse onafhankelijkheidsoorlog)
Fargo is absoluut briljant, maar wel wat traag dus daar moet je van houden.
Manhattan over de ontwikkeling van de atoombom vond ik zelf ook erg goed.
Peaky Blinders is dan weer een soort van Boardwalk Empire maar dan gesitueerd in Birmingham dacht ik.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_152530266
quote:

24! Zeker niet gedateerd. Seizoen 1 en 3 briljant en seizoen 5 een van de beste seizoenen van een serie uberhaupt. In ieder geval lang kijkplezier ;)
pi_152530324
quote:

Rome ofzo. Marco Polo helaas niet zo goed. En Breaking Bad natuurlijk sowieso doorkijken!
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
  dinsdag 12 mei 2015 @ 18:01:23 #120
442351 FritzWepper
Account inactief
pi_152531011
quote:

Fargo (al genoemd, stipt op één), Bloodline (vanwege het sfeertje), Borgen (aangezien je ook House Of Cards hebt gezien). The Newsroom misschien nog?
pi_152531931
quote:

The Americans vond ik niet veel aan, Breaking Bad moet je gewoon doorkijken, dat weet iedereen! ;)
pi_152532261
Chicago Fire / PD, Person of Interest, Vikings.

24 is geweldig en daarnaast zou ik ook Lost willen aanraden, maar daarover lopen de meningen hier sterk uiteen.
pi_152532863
Overigens: Een soort Entourage, maar dan in de footballwereld. :)

dinsdag 12 mei 2015 @ 19:27:06 #124
87680 Mirel
pi_152534048
quote:

Ik tip altijd Battlestar _O_ En nee, 24 is niet gedateerd.
pi_152534436
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 19:27 schreef Mirel het volgende:

[..]

Ik tip altijd Battlestar _O_ En nee, 24 is niet gedateerd.
2001 is anders aarig gedateerd, enige series uit die tijd waar ik nog aan begonnen ben zijn The Wire en natuurlijk The Sopranos, geweldig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')