Is dit niet de omgekeerde volgorde?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 15:12 schreef Den_Haag het volgende:
Zo, het orginele bagage/kofferrek van Yamaha binnen. Alleen nu nog een vraag voor de reis-experts. Wat voor koffers/tassen passen daar op? Alleen originele Yamaha koffers of ook ander spul?
Gaat om deze
[ afbeelding ]
bij Louis een Hepco & Becker rek + verschillende soorten koffersetsquote:Op vrijdag 24 juli 2015 15:43 schreef Den_Haag het volgende:
Probeer maar eens iets te vinden voor een XJR1300
Een RP06 moet je hebben. Niet de nieuwe.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 15:53 schreef Salatrel het volgende:
[..]
bij Louis een Hepco & Becker rek + verschillende soorten koffersets
Roltas eventueel? Lijkt me dan beter zitten dan zonder rekje.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 15:12 schreef Den_Haag het volgende:
Zo, het orginele bagage/kofferrek van Yamaha binnen. Alleen nu nog een vraag voor de reis-experts. Wat voor koffers/tassen passen daar op? Alleen originele Yamaha koffers of ook ander spul?
Gaat om deze
[ afbeelding ]
Detailsquote:Op vrijdag 24 juli 2015 18:18 schreef Salatrel het volgende:
[..]
en geen idee wat voor koffers erop moeten
Het past gelukkig nog wel op m'n laptop (465 gig SSD), voorlopigquote:Op zondag 26 juli 2015 17:13 schreef Erasmo het volgende:
Hopen dat je wifi voldoende is om alles in de cloud te dumpen
Een netbookje inderdaad, anders kan ik de beelden niet overzetten van de camquote:
Mooi avontuur.quote:Op zondag 26 juli 2015 17:11 schreef Dekatria het volgende:
[ afbeelding ]
Eindelijk eens wifi hier in IJsland. Rijden gaat eigenlijk prima - nu dag 4 achter de rug, en tweede dag in de Westfjorden. Die wegen hier zijn ook een feest - op de kaart had ik al gezien dat een hoop stukken stonden aangeduid als 'unsurfaced', en dat maakte voor wat geniaal worstelwerk op onverhardhoop lol mee gehad. Weer over het algemeen super - eerste dag was drama (koud en nat, zoals op de foto is te zien), maar de dagen sindsdien was 1 groot zonnebad.
Bizar veel moois ook gezien - ik ging eergister door 4 verschillende werelden (van 3 verschillende planeten) heen. Nu al ~80 gig aan materiaal geschoten, wat nu dus al aanzienlijk meer is dan zowel Griekenland (59 gig) en de Nordkapp (60 gig). En ik maar denken dat ik het wel zou redden met een stickie van 64 gig...
Morgen zuidwaarts
Een beetje van beidenquote:Op zondag 26 juli 2015 18:04 schreef Hyperdude het volgende:
Mooi avontuur.
Is dat slecht asfalt of goed vulkaanwegdek op je foto?
Maak je ook weer een videoverslag?quote:Op woensdag 29 juli 2015 18:21 schreef Dekatria het volgende:
[ afbeelding ]
Derde dag op rij met 300+ km vandaag, was andermaal weer prima. Beetje regen, maar overwegend andermaal prima weer. Gisteren de laatste kilometers offroad gedraaid wat mij betreft - het is leuk, maar ook vermoeiend... en ik wil het juist wat rustiger aan doen de resterende week.
Gisteren ook langs het Hákarl epicentrum van IJsland geweest, en heb meteen wat ingeslagen en geproefd. Hoe dat allemaal is gegaan heb ik vastgelegd, maar dat komt pas in het echte verslag natuurlijk
Momenteel in Þingvellir, weer is wat wisselvallig (net nog een stortbui van een kwartier en nu schijnt de zon wer) maar de omgeving maakt een hoop goed. Morgen naar Hekla
quote:Op donderdag 30 juli 2015 19:06 schreef Dekatria het volgende:
Overigens volgt er na de reis weer eenzelfde reisverslag zoals de afgelopen jaren
Nu wel. Yamaha koffers van een collega kunnen proberen. Zit perfectquote:Op vrijdag 24 juli 2015 18:18 schreef Salatrel het volgende:
[..]
en geen idee wat voor koffers erop moeten
Met een racer kan je inderdaad niet een volledige rondrit maken zonder gravel tegen te komen. En zelfs asfalt is geen garantie voor een pothole-loze rit - de inritjes van tankstations of rustplaatsen zijn soms ook vergeven van de kuilen, stenen en/of grind.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 08:59 schreef jdel het volgende:
Ben heel benieuwd naar het verslag.
Ik wil heel graag naar IJsland, maar met een racer is dat zo goed als onmogelijk volgens mij.
Dus dat zal wel een trip met de auto worden.
die van mij was 29-7 verlopenquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 10:01 schreef Dekatria het volgende:
Ik zag dat eerder dit jaar ook ja. Ding verloopt Maart 2016 aweer
was de camera aan het recorden toen het gebeurde?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 17:31 schreef Dekatria het volgende:
[ afbeelding ]
en de komende dagen maar even de boel uitpluizen qua beelden.
Hij stond op standby om op te nemen - ik wilde net een bergpas (die natuurlijk WOINDERSCHOON bleek te zijn) op de film zettenquote:Op woensdag 12 augustus 2015 13:09 schreef Salatrel het volgende:
[..]
was de camera aan het recorden toen het gebeurde?
nu je zelf in IJsland bent geweest kun je iig mijn filmke uit 2013 kijkenquote:Op woensdag 12 augustus 2015 13:17 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Hij stond op standby om op te nemen - ik wilde net een bergpas (die natuurlijk WOINDERSCHOON bleek te zijn) op de film zetten
Gefällt mir!quote:Op donderdag 13 augustus 2015 16:12 schreef Dekatria het volgende:
Het reisverslag is vandaag van start gegaan! Morgen komt het eerste deel online
Mic sensitivity stond inderdaad niet erg hoog in het begin van de reisquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 15:11 schreef Erasmo het volgende:
Gelezen, maar je moet wel ff je audio fixen
Zoals wellicht bekend bij de meesten ging deze reis niet door. Ik hoop ergens in september alsnog een weekje ofzo weg te kunnen... Straks maar eens checken hoe het weer rond die periode daar is...quote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:08 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Cool.
Voorlopige route:
[ afbeelding ]
Zoals je ziet heb ik op de terugweg van München tot Frankfurt (tussenstop) en van Frankfurt tot Eifel een heel stuk Autobahn.. Eens kijken of ik dat zo ga houden.
Had er nog speciaal op geletquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 19:33 schreef Erasmo het volgende:
Gelukkig wissel je het niet af met luide muziek
Zag je topic op ADV langskomen.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 16:12 schreef Dekatria het volgende:
Het reisverslag is vandaag van start gegaan! Morgen komt het eerste deel online
Daar heb ik ze speciaal voor aangeschaft. Werelduitvinding, die dingen. Vorig jaar naar de Noordkaap zonder een centje pijnquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:48 schreef Erasmo het volgende:
Zit dat trouwens een beetje voor de lange afstand, van die kralen?
Coolquote:Op zondag 16 augustus 2015 12:50 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Zag je topic op ADV langskomen.
Nu lezen
Plaatje stuk...quote:Op zondag 16 augustus 2015 13:21 schreef Yreal het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb op een gehuurde cb500f sao miguel gedaan, voor wat het waard is
Kun je ze de volgende fok mc rit meenemen zodat ik ze kan proberen?quote:Op zondag 16 augustus 2015 16:10 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Daar heb ik ze speciaal voor aangeschaft. Werelduitvinding, die dingen. Vorig jaar naar de Noordkaap zonder een centje pijn
[..]
Coolmorgen komt het reisverslag in IJsland aan
Sure, help me tegen die tijd even herinnerenquote:Op zondag 16 augustus 2015 22:22 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Kun je ze de volgende fok mc rit meenemen zodat ik ze kan proberen?
gaat prima lukken. Stop alleen niet te laat met rijden. Verwacht niet dat ze om 22u nog de deur open doen.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 13:52 schreef Atreidez het volgende:
De eerste bestemming is bij een gehucht dat St. Germain - L'Herm heet (vlakbij Issoire), vrienden hebben daar een B&B in zo'n oud Frans boerenhuis gemaakt. Dat is 980km van hier. De tweede bestemming is een vriend die in Montferrier-sur-Lez woont, wat nog 340km verderop aan de zuidkust is.
Ik vertrek en rij door de weeksLekker rustig over de D wegen heen.. Kom je met steenkolenfrans ver genoeg bij kleine hotelletjes in Frankrijk?
Have fun!quote:Op woensdag 23 september 2015 11:01 schreef Salatrel het volgende:
zo wakansie! de Ten is er al klaar voorff ketting gecheckt en wat vet op gespoten drupje olie erbij en handkap iets versteld want koppelingshendel tikte er tegenaan
morgen alleen nog even de koffers eraan hangen en we kunnen los!
"smeer je ketting eens" bedoel jequote:Op woensdag 23 september 2015 11:01 schreef Salatrel het volgende:
ff ketting gecheckt en wat vet op gespoten
Ik moet er ook nog een drupje olie bij doen, maar verder is m'n Tiger er ook klaar voor!quote:Op woensdag 23 september 2015 11:01 schreef Salatrel het volgende:
zo wakansie! de Ten is er al klaar voorff ketting gecheckt en wat vet op gespoten drupje olie erbij en handkap iets versteld want koppelingshendel tikte er tegenaan
morgen alleen nog even de koffers eraan hangen en we kunnen los!
zolan het ernaast ligt niet zoveel aan de hand toch?quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 12:59 schreef Atreidez het volgende:
GaafWel eng met al dat sneeuw naast de weg hoor!
Smeltwater. Daar heb ik ook een hekel aan.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 14:01 schreef Salatrel het volgende:
[..]
zolan het ernaast ligt niet zoveel aan de hand toch?
in het hoogseizoen jaquote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:35 schreef Dekatria het volgende:
Kroatië is prachtig, ik zou zeker de kustweg doen vanaf Rijeka naar het zuiden; erg mooi.
Zelfde als mensen die naar je seinen. En ja ze zijn allemaal corrupt.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:43 schreef Salatrel het volgende:
Als je een bord ziet wat je niet kunt lezen en het la!mpje knippert niet verder rijden even verderop staat politie
ik heb het nagevraagd bij een Kroatische e-vriend en het klopte wel zoals het gegaan isquote:Op maandag 2 mei 2016 20:52 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Zelfde als mensen die naar je seinen. En ja ze zijn allemaal corrupt.
Leuk! Waar vaar je op en hoe lang ga je?quote:Op dinsdag 31 mei 2016 09:12 schreef Salatrel het volgende:
13-6 naar Schotland
2017 gaat de motor in een zeecontainer als ik de juiste periode vrij krijg
Doen. Leukquote:Op donderdag 2 juni 2016 22:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik twijfel nog. Wellicht met 3 motoren naar Oostenrijk. 1 auto mee met spullen (rx8).
Het is voor mij niet de meest verstandige keus nu. Ik ga waarschijnlijk zelf een huis bouwen, dus dan is al mijn geld en vrije tijd hard nodig.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 06:42 schreef mjan het volgende:
[..]
Doen. Leuk![]()
Maar, waar twijfel je nog over?
Ook een leuk projectquote:Op vrijdag 3 juni 2016 06:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Het is voor mij niet de meest verstandige keus nu. Ik ga waarschijnlijk zelf een huis bouwen, dus dan is al mijn geld en vrije tijd hard nodig.
Ik denk over een week of 2. Ik moet nog een sonderingsonderzoek uitvoeren. Als ik uiteindelijk op palen moet gaan bouwen en 25k palen de grond in moet slaan, dan zoek ik wel wat anders.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 07:09 schreef mjan het volgende:
[..]
Ook een leuk projectWanneer weet je of je huis doorgaat? Je kunt altijd nog besluiten last minute een tentje achterop te knopen en naar Oostenrijk te gaan.
Veel plezier alvastquote:Op woensdag 8 juni 2016 16:52 schreef Salatrel het volgende:
het grote "wat neem ik allemaal mee" is weer begonnen.... al ga ik dit keer zeer decadent in B&B's zitten dus het is vooral wat laat ik allemaal thuis
[ afbeelding ]
lekkâh!quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:57 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Veel plezier alvast
Ik kon op het laatste moment deze week nog wel vrij krijgen, dus zit nu lekker in de Eifel. Heerlijk weer, heerlijke wegen
Fijne vakantie!quote:Op zondag 12 juni 2016 20:38 schreef Salatrel het volgende:
Morgen gaat we los. slechts met een "proloog" etappe naar IJmuiden maar ik er zin inzo goed als alles is ingepakt alleen morgen nog even mijn tablet en toilettas in de koffert en dan kunnen we
wel lekker uitslapen want inchecken is toch pas vanaf 14:00
lekker dan.... hebbie naar buiten gekeken? ik laat dat weer lekker hierquote:Op zondag 12 juni 2016 22:25 schreef Dekatria het volgende:
Veel succes en plezier! Hopelijk hebbie het weer mee.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |