Ik wil ook een ninjaquote:
quote:
Nice, gefeliciteerd.quote:Op woensdag 27 mei 2015 15:08 schreef Marco001 het volgende:
Zo, dat was de theorie. Gehaald met 5 fout![]()
Ik heb ook een ninja trouwenswel een oudere, gpx600r geloof ik, tis een Amerikaanse versie
Wat is het voor iets?quote:Op woensdag 27 mei 2015 14:15 schreef Sarasi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mijn brommer in kwestie (rechts) naast z'n grote broertje. Sowieso de mooiste brommer ooit.
Maar jouw kikker mag er ook wezen.![]()
Ik wilde ook liever voor integraal. Maar deze systeemhelm was het beste voor mijn vorm hoofd.quote:Op woensdag 27 mei 2015 09:25 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Ja bij systeemhelmen zie je dat nog wel, maar integraal niet. Ik vertrouw zelf systeemhelmen niet zo, ik denk toch dat zo'n verbinding een zwakke plek is. Maar het zal in de praktijk wel meevallen.
Suzuki GS500H uit 2002.quote:
Jaja. Dat wordt helemaal slowpoke rijden dus met de volgende rit.quote:
Dat grote broertje is toch wel machtig mooi ja. Wat is dat voor schitterende fiets?quote:Op woensdag 27 mei 2015 14:15 schreef Sarasi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mijn brommer in kwestie (rechts) naast z'n grote broertje. Sowieso de mooiste brommer ooit.
Maar jouw kikker mag er ook wezen.![]()
Ben je nu al bang dat je me niet bij kan houden ja?quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:13 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Jaja. Dat wordt helemaal slowpoke rijden dus met de volgende rit.
[..]
Dat grote broertje is toch wel machtig mooi ja. Wat is dat voor schitterende fiets?
Als je zo doet blijft ie daar ookquote:Op woensdag 27 mei 2015 23:50 schreef Sarasi het volgende:
Ik wel, maar mijn brommer staat momenteel nog in Brabant.
grote jongen hoor!!!!quote:Op donderdag 28 mei 2015 03:06 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Als je zo doet blijft ie daar ook
Zolang je maar met de klep dicht op je snuffert gaat is er niks aan de hand.quote:Op woensdag 27 mei 2015 09:25 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Ja bij systeemhelmen zie je dat nog wel, maar integraal niet. Ik vertrouw zelf systeemhelmen niet zo, ik denk toch dat zo'n verbinding een zwakke plek is. Maar het zal in de praktijk wel meevallen.
wowow badboyquote:Op donderdag 28 mei 2015 03:06 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Als je zo doet blijft ie daar ook
Oke bedankt!quote:Op vrijdag 29 mei 2015 08:13 schreef Catch22- het volgende:
Theorie sowieso, dat is gelijk. Je zou op een a2 kunnen oefenen en na je verjaardag examen kunnen doen. Volgens mij is avb gelijk, maar dat weet ik niet zeker
Haha bedankt. Sorry het is vroeg en ik ben daar altijd slecht in geweesD.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 08:19 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Een opfriscursus Nederlands kan je geld beter gebruiken.
Succes met lessen!quote:Op vrijdag 29 mei 2015 08:21 schreef Gymbaboon het volgende:
[..]
Oke bedankt!
[..]
Haha bedankt. Sorry het is vroeg en ik ben daar altijd slecht in geweesD.
Zelfs ik les af en toe op een zware motor, dus dat lijkt me geen probleem. AVB hoeft volgens mij ook niet op je eigen categorie, maar dat zou je even moeten navragen bij de rijschool. Ik weet wel dat ik op dezelfde motor AVB deed als iemand van 24, maar dat was omdat het de enige verlaagde motor is.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 07:58 schreef Gymbaboon het volgende:
Good morning Fok!
Ik word 10 augustus 24, en ik wil mijn motor rijbewijs A halen.
Nu is de vraag: Kan ik al beginnen met rijlessen op een A motor, en theorie en evt. avb doen? En dan 10 augustus avd?
Of is het zo dat ik wel al een beetje kan gaan lessen, maar mijn theorie, en avb ook pas na 10 augustus opgaan voor rijbewijs A?
Wil eigenlijk deze zomer nog cruisen! bvd!
Het CBR doet daar moeilijk over ja. AVB op je eigen categorie.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:10 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Zelfs ik les af en toe op een zware motor, dus dat lijkt me geen probleem. AVB hoeft volgens mij ook niet op je eigen categorie, maar dat zou je even moeten navragen bij de rijschool. Ik weet wel dat ik op dezelfde motor AVB deed als iemand van 24, maar dat was omdat het de enige verlaagde motor is.
Maar desnoods ga je lekker lessen en plan je AVB en AVD gewoon twee weken na elkaar ofzo. Dan heb je eind augustus je rijbewijs en zijn er nog zat mooie dagen over om te rijden.
En als je je AVB niet haalt zit je met een AVD examen dat je niet mag doen, maar wel ingeplanned hebtquote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:10 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Zelfs ik les af en toe op een zware motor, dus dat lijkt me geen probleem. AVB hoeft volgens mij ook niet op je eigen categorie, maar dat zou je even moeten navragen bij de rijschool. Ik weet wel dat ik op dezelfde motor AVB deed als iemand van 24, maar dat was omdat het de enige verlaagde motor is.
Maar desnoods ga je lekker lessen en plan je AVB en AVD gewoon twee weken na elkaar ofzo. Dan heb je eind augustus je rijbewijs en zijn er nog zat mooie dagen over om te rijden.
Bij een beetje grote rijschool valt er dan wel iemand anders in dat gat.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:23 schreef Catch22- het volgende:
[..]
En als je je AVB niet haalt zit je met een AVD examen dat je niet mag doen, maar wel ingeplanned hebt
Wat moet die opfriscursus met dat geld?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 08:19 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Een opfriscursus Nederlands kan je geld beter gebruiken.
Investeren in leermiddelen.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 15:56 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Wat moet die opfriscursus met dat geld?
Niet zo bijdehand doen jij. Wanneer doen we weer eens 'n bakkie?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 15:56 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Wat moet die opfriscursus met dat geld?
Als jij die Duc van je naar Den Bosch weet te rollen zonder dat er iets vanaf dondert doen wij weer en bakkiequote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:55 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Niet zo bijdehand doen jij. Wanneer doen we weer eens 'n bakkie?
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:58 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Als jij die Duc van je naar Den Bosch weet te rollen zonder dat er iets vanaf dondert doen wij weer en bakkie
Inclusief bossche bol van Jan de Groot?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:58 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Als jij die Duc van je naar Den Bosch weet te rollen zonder dat er iets vanaf dondert doen wij weer en bakkie
Ik laad 'm achterop de trailer uiteraard. Dat gaat sneller.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 20:03 schreef BlackLining het volgende:
Hoewel, de koffie zal tegen die tijd wel koud zijn..
hier net zo* ook regen, hagel en zelfs even onweer. Maar complimenten voor Alpinestars, ik ben niet nat geworden.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 17:41 schreef Catch22- het volgende:
Achtje is, net als de overige oefeningen, een kunstje. Maar je hebt hem wel goed snel door
Ik heb vanochtend in de regen gelest. Rijdt toch niet zo lekker.
Ik kreeg die helemaal niet. In de loop van de dag kon ik hem wel zien op MijnCBR.quote:Op maandag 1 juni 2015 14:03 schreef Phaelanx_NL het volgende:
En theorie is binnen, vier foutjes.
Nog geen mailtje van ze gehad, hoe lang duurt dat?
Ik zie hem nu al staan op mijn cbr, zal wel goedkomen.quote:Op maandag 1 juni 2015 14:18 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Ik kreeg die helemaal niet. In de loop van de dag kon ik hem wel zien op MijnCBR.
o wacht, toch wel. om 9:03 was ik klaar met examen, 12:05 had ik mail.
Goed bezig!quote:Op maandag 1 juni 2015 14:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
AVB is binnen!
Snelle slalom en noodstop waren de 2e keer pas goed. Voor de rest alles meteen prima.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |