Ik ook. Volgens het betaalschema wel overgemaakt (gisteren), maar dus niet ontvangen. Wat wel raar is, want van ING naar ING zou het er dezelfde dag op hebben moeten staan.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 12:20 schreef CaLeX het volgende:
Van 3 projecten zijn de aflossingen van april nog niet binnen.
Hopelijk volgen die vandaag
Uberhaupt raar van ING, heb ze gister aan de lijn voor een zakelijke 'overstand' maar ze zeiden niets over een bankluwe dag vandaagquote:Op vrijdag 1 mei 2015 12:40 schreef k_man het volgende:
[..]
Ik ook. Volgens het betaalschema wel overgemaakt (gisteren), maar dus niet ontvangen. Wat wel raar is, want van ING naar ING zou het er dezelfde dag op hebben moeten staan.
Ik mis ook wel de cijfers over 2013 en 2014. Leuk om de prognoses voor 2015 t/m 2017 te plaatsen, maar zet daar dan ook even die cijfers van de afgelopen twee jaar neer, zodat we ook kunnen zien of die prognoses een beetje realistisch zijn.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 13:05 schreef bleyenburg het volgende:
Ik sla de Griek over.
Wel lekker helder verhaal.
Alleen erg veel aannames
ach, horeca en 5b: daar ga ik mijn hoofd niet meer over breken.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 13:11 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik mis ook wel de cijfers over 2013 en 2014. Leuk om de prognoses voor 2015 t/m 2017 te plaatsen, maar zet daar dan ook even die cijfers van de afgelopen twee jaar neer, zodat we ook kunnen zien of die prognoses een beetje realistisch zijn.
Noem mij ouderwets maar in een Grieks restaurant verwacht je toch minimaal een Griek in de keukenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 13:00 schreef Justme7005 het volgende:
Nieuwe op gve https://www.geldvoorelkaa(...)roject.aspx?id=10522
Koken we ons eten tegenwoordig zelf niet meer ?
Je merkt terecht op dat er over 15k en 40k aan eigen vermogen wordt gesproken. Het is niet de eerste keer dat er een fout staat in het cijfermateriaal bij KoM. Persoonlijk vind ik het wel weer goed dat je vragen kunt stellen over het project en hier in de regel adeauaat op wordt gereageerd.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 13:38 schreef Camogli het volgende:
Mag ik beginnen te zeuren over KoM? Wat een kulreactie op de vragen over dat schip.
Er wordt gesteld door 'anonieme investeerders' dat de jaarlijkse aflossing niet klopt, dat de solvabiliteit niet goed is berekend en dat het EV van de gestelde 40k niet klopt met de eigen inbreng van 15k.
En wat is de complete reactie van KoM hierop: "Guss Admiraal neemt minimaal privé op en voegt vanuit zijn operationele resultaat zoveel mogelijk toe aan het eigen vermogen". Inclusief typefout want de man heet Guus.
Tsjongejonge.
Ik heb er nog 5 van april die niet binnen zijn. Maar eigenlijk heb ik er iedere maand wel een paar die dan in de eerste dagen van de nieuwe maand binnen komen. Het verwerken bij GvE kost ook al snel 1 a 2 dagen en als mensen dan op het laatste moment pas het geld overmaken heb je dat natuurlijk snel.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 13:05 schreef bleyenburg het volgende:
Ik mis trouwens ook een betaling uit april (GvE)
Krijg je dan te zien wanneer je uitbetaald word?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:40 schreef leolinedance het volgende:
Bij 'laatste betaling' in het schema van GvE heb ik betalingen staan van 2-5-2015.
Das toch knap
Ja. Gebeurt wel vaker in het weekend. Worden de betalingen t/m zondag geplaatst in "mijn betaalschema", knop "lopend". Idd, de betalingen voor 2 mei zijn nu ook geplaatst. O.a. de slotbetaling van de Pruimenpot. Kwam elke maand keurig op tijd binnen.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:42 schreef Borstenzijngeweldig het volgende:
[..]
Krijg je dan te zien wanneer je uitbetaald word?
Bedankt, dit wist ik nog niet. Maar ik kan helaas nog niet zien wanneer ik mijn eerste betaling krijg omdat ik net begonnen ben.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:49 schreef crowd-fundi het volgende:
[..]
Ja. Gebeurt wel vaker in het weekend. Worden de betalingen t/m zondag geplaatst in "mijn betaalschema", knop "lopend". Idd, de betalingen voor 2 mei zijn nu ook geplaatst. O.a. de slotbetaling van de Pruimenpot. Kwam elke maand keurig op tijd binnen.
Ja hoor, kijk maar op 39, pagina 2:quote:
Ik ben geneigd te zeggen: geweldig, juist omdat het geen cup E is.quote:Op vrijdag 17 april 2015 19:26 schreef Borstenzijngeweldig het volgende:
[..]
Ik vind mijn borsten wel geweldig maar ze zijn helaas niet zo groot dat ik een cup E bikini nodig heb.... en ik heb ook geen budget meer.
Geen grote tieten en geen geld om te investeren
Vraag een krediet aan voor borstvergroting, twee vliegen in één klapquote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:26 schreef crowd-fundi het volgende:
[..]
Ja hoor, kijk maar op 39, pagina 2:
[..]
Ik ben geneigd te zeggen: geweldig, juist omdat het geen cup E is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |