abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_152164655
Ik heb nog even zitten zoeken naar die psychologen praktijk op zorgkaart Nederland maar daar kan ik zowel de praktijk als de eigenaar Dhr. Andrés Guevara niet vinden. Dat had ik eigenlijk wel verwacht. Het kan zijn dat er een reden voor is of dat ik niet goed heb gezocht..... Voor de zekerheid laat ik hem maar aan mij voorbij gaan. Overigens is hij bijna vol.
  donderdag 30 april 2015 @ 22:15:32 #127
442908 crowd-fundi
ik bankier, dus ik ben
pi_152165058
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2015 22:05 schreef Horsemen het volgende:
Ik heb nog even zitten zoeken naar die psychologen praktijk op zorgkaart Nederland maar daar kan ik zowel de praktijk als de eigenaar Dhr. Andrés Guevara niet vinden. Dat had ik eigenlijk wel verwacht. Het kan zijn dat er een reden voor is of dat ik niet goed heb gezocht..... Voor de zekerheid laat ik hem maar aan mij voorbij gaan. Overigens is hij bijna vol.
ZilverenKruis/Achmea kent hem wel!
pi_152165275
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2015 22:15 schreef crowd-fundi het volgende:

[..]

ZilverenKruis/Achmea kent hem wel!
Goed gevonden!
  donderdag 30 april 2015 @ 22:41:04 #129
442908 crowd-fundi
ik bankier, dus ik ben
pi_152166148
Donatieproject voor landschapsbeheer Gelderland is nu toch maar stopgezet. Doel was van 750 naar 500 naar 1000 gegaan en is nu gestopt op 860 euro, terwijl er nog wel ruim een maand te gaan was. Ik ben eigenlijk wel benieuwd of GVE daar nou ook nog een fee voor vraagt. 't Stond er niet bij, maar 49 keer 10; 8 keer 20; 4 keer 30; 1 keer 40 en 1 keer 50 euro incasseren en dat weer doorsluizen, dat doet de ING ook niet voor het goede doel.
  vrijdag 1 mei 2015 @ 02:34:19 #130
442908 crowd-fundi
ik bankier, dus ik ben
pi_152171282
Is dit nou nieuw? Ik heb het in ieder geval niet eerder gezien. Fundwijzer. Een website met alle "proposities" van alle mogelijke crowdfundingplatforms.
pi_152171421
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 02:34 schreef crowd-fundi het volgende:
Is dit nou nieuw? Ik heb het in ieder geval niet eerder gezien. Fundwijzer. Een website met alle "proposities" van alle mogelijke crowdfundingplatforms.
Ik kende de site ook niet.
pi_152172679
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2015 14:19 schreef bleyenburg het volgende:
volgens mij hebben we allemaal de installatie adviseur op GvE gemist.
Ik had 'm wel gezien, maar de fee drukte toch wel behoorlijk op het rendement, vond ik. Plus dat toen ik 'm zag, ik geen tijd had voor inloggen, bevestiging etc. Dus maar laten lopen.
Schip ahoy!
pi_152172951
Ik heb nog een klein bedrag kunnen investeren in de Installatie Adviseur, was net op tijd!
pi_152173051
Ik vind het helemaal niet erg dat ik hem gemist heb.
Bij zo'n korte looptijd (18 maanden) weegt inderdaad de fee relatief zwaar door.

Persoonlijk vind ik 4 of 5 jaar looptijd prima bij een solide debiteur, en deze kan de aflossingslast dan ook beter verdelen over de jaren.
Pecunia non olet
pi_152173273
Nieuw op Zencap: Omi's Apfelstrudel
https://www.zencap.nl/loan-request/detail/475
Pecunia non olet
pi_152173527
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 09:36 schreef obligataire het volgende:
Nieuw op Zencap: Omi's Apfelstrudel
https://www.zencap.nl/loan-request/detail/475
heb je goede ervaringen bij zencap? Ik vind de info zo summier. En de kosten hoog en rente laag...
pi_152173920
De financiële info daarentegen vind ik wel goed. Omzet, winst, eigen vermogen, liquiditeit, solvabiliteit, je kunt het er allemaal uit halen. Dat mis ik juist bij GvE.

Ik heb nu een paar projecten ingeschreven en die zijn ook allemaal volgeschreven. Ik zit te wachten op het moment dat ze gaan incasseren. Ik neem aan dat ik een keer een mail krijg dat ik saldo op de rekening moet reserveren.
Pecunia non olet
pi_152173969
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 10:11 schreef obligataire het volgende:
De financiële info daarentegen vind ik wel goed. Omzet, winst, eigen vermogen, liquiditeit, solvabiliteit, je kunt het er allemaal uit halen. Dat mis ik juist bij GvE.

Ik heb nu een paar projecten ingeschreven en die zijn ook allemaal volgeschreven. Ik zit te wachten op het moment dat ze gaan incasseren. Ik neem aan dat ik een keer een mail krijg dat ik saldo op de rekening moet reserveren.
Je krijgt idd een paar dagen vtv een mail dat ze het gaan afschrijven van je rekening. Heb nu twee projecten daar lopen en van allebei de eerste terugbetaling ontvangen
pi_152174225
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2015 15:17 schreef Camogli het volgende:
Nieuwe op greencrowd: https://greencrowd.nl/pro(...)m-wijk-bij-duurstede
4-5% voor 10 jaar.
Is wel lang....
Dit vind ik er eerlijk gezegd best interessant uitzien... Hoge gunfactor wat mij betreft.
Financieel eens verder naar kijken. Rendement is niet denderend, maar kan het risico nog niet echt goed inschatten.
pi_152174765
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 10:11 schreef obligataire het volgende:
Eens, maar controleert Zencap ook of die cijfers kloppen? Het stratenmakersbedrijf heeft 10 medewerkers, maar geen personeelskosten? Wat ik overigens ook aardig vindt, is dat je binnen de categorie ook weer kunt zien hoe het bedrijf zicht tot andere bedrijven in diezelfde categorie verhoudt.
pi_152175392
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 10:26 schreef nikao het volgende:

[..]

Dit vind ik er eerlijk gezegd best interessant uitzien... Hoge gunfactor wat mij betreft.
Financieel eens verder naar kijken. Rendement is niet denderend, maar kan het risico nog niet echt goed inschatten.
er zijn geen kosten voor de investeerder; dat maakt het idd lage rendement iets minder oninteressant.
Dit project is in feite het herfinancieren van een project van een zonnepanelenbedrijf. Dat wordt nog voor een groot bedrag getoetst door Atradius. Wat dat betekent weet ik niet...
pi_152175535
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 10:48 schreef Groepfunder het volgende:

[..]

Eens, maar controleert Zencap ook of die cijfers kloppen? Het stratenmakersbedrijf heeft 10 medewerkers, maar geen personeelskosten? Wat ik overigens ook aardig vindt, is dat je binnen de categorie ook weer kunt zien hoe het bedrijf zicht tot andere bedrijven in diezelfde categorie verhoudt.
daar heb ik een reactie van zencap op: als een aanvrager bijvoorbeeld 2 werknemers heeft komt die in de categorie 1-10, en wordt 10 genoteerd. Wordt aan gewerkt...
pi_152176894
Een van de projecten waar ik in zit "Hillblock" wil graag stemmen krijgen. Kan geen kwaad en kleine moeite. Willen jullie ook even stemmen?
http://www.sprout.nl/lijsten/dutch-crowdfunding-awards
pi_152176973
Van 3 projecten zijn de aflossingen van april nog niet binnen.

Hopelijk volgen die vandaag
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
pi_152177137
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 12:17 schreef NaRegenDeZon het volgende:
Een van de projecten waar ik in zit "Hillblock" wil graag stemmen krijgen. Kan geen kwaad en kleine moeite. Willen jullie ook even stemmen?
http://www.sprout.nl/lijsten/dutch-crowdfunding-awards
Ja ik kreeg het mailtje ook. Gelijk maar even gestemd.
pi_152177214
quote:
99s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 12:20 schreef CaLeX het volgende:
Van 3 projecten zijn de aflossingen van april nog niet binnen.

Hopelijk volgen die vandaag
ik heb er ook zo eentje (die meestal erg laat is, priveproject).
Volgens mij werken de financiele diensten vandaag niet, dus hopelijk maandag is de betaling binnen.
pi_152177239
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 12:31 schreef Camogli het volgende:

[..]

Volgens mij werken de financiele diensten vandaag niet, dus hopelijk maandag is de betaling binnen.
Owja dag van de arbeid.

Helemaal vergeten
pi_152177260
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 12:28 schreef didi80 het volgende:

[..]

Ja ik kreeg het mailtje ook. Gelijk maar even gestemd.
wil best stemmen, maar dat moet met een like op social-media :{
pi_152177286
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 12:31 schreef Camogli het volgende:

[..]

Ik vind dat in deze tijd een beetje ouderwets. Tegenwoordig is elke bedrijf bijna 24/7 open en bereikbaar. Maar als ik vandaag een betaling doe dan verwerken ze hem pas morgen. Verder geen probleem, maar wel wat ouderwets.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')