Ja, maar gebruik nauwelijks gmail.quote:Op maandag 27 april 2015 22:02 schreef nattermann het volgende:
Gebruik je wel eens Google? Heb je een gmail account?
Verklaar je nader?quote:Op maandag 27 april 2015 22:09 schreef DeLepelaar het volgende:
[..]
Minstens. Maar dan heb je geluk. Het kan nog veel erger. Niet doen is het advies dan ook.
quote:Op maandag 27 april 2015 22:17 schreef Ferdii het volgende:
Is toch algemeen bekend dat Google erg welwillend is mbt tot verstrekken van privacy info en een Gmail account gelinkt aan Facebook is garant voor het afstaan van al je gegevens aan gmail via Facebook (onderlinge afspraken) en dus aan de nsa, Mossad ed
Niet doen dus
quote:Op maandag 27 april 2015 22:02 schreef nattermann het volgende:
Gebruik je wel eens Google? Heb je een gmail account?
quote:Op maandag 27 april 2015 22:03 schreef W.White het volgende:
Zet je aluminiumhoedje maar op.
In before de privacy-kneuzenkermis.
quote:Op maandag 27 april 2015 22:05 schreef DeLepelaar het volgende:
[..]
Oei. Nee geen facebook doen als je een gmail account hebt die je amper gebruikt dat is gevaarlijk. Wel als je hem veel gebruikt had. Nu niet doe is het advies.
quote:Op maandag 27 april 2015 22:08 schreef ulq het volgende:
[..]
Inderdaad. Voor je het weet verkoopt de FBI je gegevens aan IS.
quote:Op maandag 27 april 2015 22:09 schreef jatochneetoch het volgende:
Ik ken mensen die een gmail account hadden en zijn overleden.
Echt niet doen!!
quote:
quote:Op maandag 27 april 2015 22:14 schreef CafeRoker het volgende:
Moeilijk, ts, moeilijk. Het vervelende is nu ook nog dat je geen statusupdate kunt plaatsen waarin je meldt dat je twijfelt.
Even zonder grapjes en al, zal ik het doen of niet?quote:Op maandag 27 april 2015 22:17 schreef Ferdii het volgende:
Is toch algemeen bekend dat Google erg welwillend is mbt tot verstrekken van privacy info en een Gmail account gelinkt aan Facebook is garant voor het afstaan van al je gegevens aan gmail via Facebook (onderlinge afspraken) en dus aan de nsa, Mossad ed
Niet doen dus
Mijn reactie was geen grap. Ik zie niet in waarom je je tijd aan die onzin zou moeten verdoen.quote:Op maandag 27 april 2015 22:28 schreef The-Economist het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Even zonder grapjes en al, zal ik het doen of niet?
Mijn uiterst accurate reacties worden zonder pardon gecensureerd. Schandelijk.quote:Op maandag 27 april 2015 22:39 schreef vaduz het volgende:
[..]
Omdat de moderators vonden dat jij de TS onjuist bejegende.
Gelukkig heb je geen ban gehad, moet je eens de eer van Luxemburg hier verdedigen en zien hoe snel het dan kan gaan.quote:Op maandag 27 april 2015 22:41 schreef ulq het volgende:
[..]
Mijn uiterst accurate reacties worden zonder pardon gecensureerd. Schandelijk.
gaat veel dieperquote:Op maandag 27 april 2015 22:44 schreef ulq het volgende:
Als in simpelweg de 'eer' van de dwergstaat Luxemburg? Ik voel me totaal niet aangetrokken tot het verdedigen daarvan. Helaas.
Omdat je je druk maakt over het aanmaken van een fucking social media account.quote:Op maandag 27 april 2015 22:55 schreef The-Economist het volgende:
[..]
Argument waarom ik mij niet zou moeten aanstellen?
FOK! regime.quote:Op maandag 27 april 2015 22:41 schreef ulq het volgende:
[..]
Mijn uiterst accurate reacties worden zonder pardon gecensureerd. Schandelijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |