twitter:rConflictNews twitterde op maandag 27-04-2015 om 21:41:32Helicopter footage of the police action in #Baltimore #FreddieGray protests shows advanced police tactics being used http://t.co/r0EyKgbBwY reageer retweet
twitter:rConflictNews twitterde op maandag 27-04-2015 om 21:42:49VIDEO: Tactical squads with live ammo in #Baltimore #FreddieGray - @BaltoSpectatorhttp://t.co/SYtxuBu5ey reageer retweet
twitter:rConflictNews twitterde op maandag 27-04-2015 om 21:51:03Protesters are now chasing police out of the neighbourhood #Baltimore #FreddieGray http://t.co/LJobmaKegX reageer retweet
"Protesters"quote:Op maandag 27 april 2015 21:53 schreef J0kkebr0k het volgende:
twitter:rConflictNews twitterde op maandag 27-04-2015 om 21:51:03Protesters are now chasing police out of the neighbourhood #Baltimore #FreddieGray http://t.co/LJobmaKegX reageer retweet
twitter:anthonyroberts twitterde op maandag 27-04-2015 om 21:54:01@anthonyroberts The same protester dancing with a Baltimore fan, offering to return a knife he must have found nearby http://t.co/olVTIzjtve reageer retweet
Alleen kan het in de VS uit de hand lopen met al die vuurwapens. Zo meteen gaan gangs zich echt verenigen en bevrijden ze de overvolle gevangenissen, een potentieel leger. Zoiets heeft Nederland niet en zo zal het ook wel nooit worden.quote:Op maandag 27 april 2015 22:01 schreef hoas het volgende:
Ze zeggen altijd dat Nederland 15 jaar achter loopt op de VS, dus wees voorbereid.
Ik denk dat jij het Amerikaanse politieapparaat een beetje onderschat. Die schaffen tegenwoordig legermateriaal aan. Daar kunnen die gangs echt niet tegenop, verenigd of niet.quote:Op maandag 27 april 2015 22:05 schreef User8472 het volgende:
[..]
Zo meteen gaan gangs zich echt verenigen en bevrijden ze de overvolle gevangenissen, een potentieel leger. .
quote:Op maandag 27 april 2015 22:07 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Ik denk dat jij het Amerikaanse politieapparaat een beetje onderschat. Die schaffen tegenwoordig legermateriaal aan. Daar kunnen die gangs echt niet tegenop, verenigd of niet.
Dat wist ik al. Zo weet ik ook dat er steeds meer gang leden in het leger hebben gediend en dus militaire training hebben gehad, wat de laatste jaren een steeds groter probleem aan het worden is voor de politie.quote:Op maandag 27 april 2015 22:07 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Ik denk dat jij het Amerikaanse politieapparaat een beetje onderschat. Die schaffen tegenwoordig legermateriaal aan. Daar kunnen die gangs echt niet tegenop, verenigd of niet.
En maar politiek correct blijven met hun 'protesters'quote:Op maandag 27 april 2015 22:25 schreef J0kkebr0k het volgende:
Politieauto in het nauw net.... op live stream CBS
Tot hij zijn wapen trokquote:Op maandag 27 april 2015 22:25 schreef J0kkebr0k het volgende:
Politieauto in het nauw net.... op live stream CBS
Jij zag het ook?quote:
Ja, die agent zal zich wel niet zo prettig hebben gevoeld neequote:Op maandag 27 april 2015 22:27 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Jij zag het ook?
Kreeg wel een paar stoeptegels door zijn zijruit
En als de gemilitariseerde politie het niet meer aankan, dan is daar het echte leger ook nog!quote:Op maandag 27 april 2015 22:07 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Dat vliegdekschip zie ik nog niet zo snel door de straten van Baltimore varen.quote:Op maandag 27 april 2015 22:36 schreef LXIV het volgende:
[..]
En als de gemilitariseerde politie het niet meer aankan, dan is daar het echte leger ook nog!
[ afbeelding ]
Daartegen maken 50 dolgeworden apen geen schijn van kans.
Volgens mij is dat in strijd met de Amerikaanse grondwet.quote:Op maandag 27 april 2015 22:36 schreef LXIV het volgende:
[..]
En als de gemilitariseerde politie het niet meer aankan, dan is daar het echte leger ook nog!
[ afbeelding ]
Daartegen maken 50 dolgeworden apen geen schijn van kans.
twitter:ABC twitterde op maandag 27-04-2015 om 22:36:56UPDATE: Baltimore Police: At least 7 officers injured in clashes -- 1 is "unresponsive," some have broken bones - @ABCNewsLive reageer retweet
Om effectief te kunnen zijn is het enkele bezit van een vuurwapen ook nog niet alles hoor!quote:Op maandag 27 april 2015 22:05 schreef User8472 het volgende:
[..]
Alleen kan het in de VS uit de hand lopen met al die vuurwapens. Zo meteen gaan gangs zich echt verenigen en bevrijden ze de overvolle gevangenissen, een potentieel leger. Zoiets heeft Nederland niet en zo zal het ook wel nooit worden.
En daarom hebben ze de nationale garde.quote:Op maandag 27 april 2015 22:37 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Volgens mij is dat in strijd met de Amerikaanse grondwet.
National Guard mag welquote:Op maandag 27 april 2015 22:37 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Die vliegtuigen erop zijn er zo.quote:Op maandag 27 april 2015 22:37 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dat vliegdekschip zie ik nog niet zo snel door de straten van Baltimore varen.
Wat die 'mensen' doen ook.quote:Op maandag 27 april 2015 22:37 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Dat zal de politie leren! Echt!quote:Op maandag 27 april 2015 22:44 schreef Droopie het volgende:
Ze gaan de supermarkt in de brand steken zie ik op CNN
En dus vinden ze het normaal om winkels en auto's van mensen die niets met de politie nodig hebben te plunderen en te vernielen, ja klinkt logisch.quote:Op maandag 27 april 2015 22:48 schreef NickGrouwen het volgende:
Tja zoals ik al zei in andere topics, het verbaast me niet dat deze jongeren rellen en politie aanvallen - dit is reactief gedrag op politiebrutaliteit dat steeds maar opnieuw en opnieuw door de vingers wordt gezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |