Dat zal de politie leren! Echt!quote:Op maandag 27 april 2015 22:44 schreef Droopie het volgende:
Ze gaan de supermarkt in de brand steken zie ik op CNN
En dus vinden ze het normaal om winkels en auto's van mensen die niets met de politie nodig hebben te plunderen en te vernielen, ja klinkt logisch.quote:Op maandag 27 april 2015 22:48 schreef NickGrouwen het volgende:
Tja zoals ik al zei in andere topics, het verbaast me niet dat deze jongeren rellen en politie aanvallen - dit is reactief gedrag op politiebrutaliteit dat steeds maar opnieuw en opnieuw door de vingers wordt gezien.
Tja...blanke jongeren rellen altijd om sportwedstrijden en bij uit de hand gelopen feestjes...zwarten rellen eerder om structurele maatschappelijke problemen (niet dat dat het echt acceptabeler maakt). Die eerste groep zou ik inderdaad ook eerder apen noemenquote:Op maandag 27 april 2015 22:47 schreef hottentot het volgende:
[..]
Met het ijshockey in Canada niet echt opgelet dus.
Lui?quote:Op maandag 27 april 2015 22:52 schreef Geralt het volgende:
Wie is die Freddy Gray en waarom zijn mensen boos?
Ze zien gewoon een kans om winkels te plunderen. Dat heeft niets met maatschappelijke problemen te maken. Net als die rellen in Europa 2 jaar terug. Gewoon plundergedrag.quote:Op maandag 27 april 2015 22:52 schreef NickGrouwen het volgende:
[..]
Tja...blanke jongeren rellen altijd om sportwedstrijden en bij uit de hand gelopen feestjes...zwarten rellen eerder om structurele maatschappelijke problemen (niet dat dat het echt acceptabeler maakt). Die eerste groep zou ik inderdaad ook eerder apen noemen
Ja er zitten altijd veel opportunisten bij. Dat is niet goed te praten maar het punt is, er zijn redenen waarom deze rellen gebeuren. Ik zag deze rellen al aankomen, de corrupte politiebureaus en de media helpen niet echt mee...quote:Op maandag 27 april 2015 22:50 schreef hottentot het volgende:
[..]
En dus vinden ze het normaal om winkels en auto's van mensen die niets met de politie nodig hebben te plunderen en te vernielen, ja klinkt logisch.
Als mijn linker buurman mijn ramen ingooit, dan gooi ik ze bij de rechter buurman in, dat zal de linker buurman leren
Iedereen ziet dit soort rellen aankomen, en ze zullen nog vaak komen. Ook in Nederland zullen we ze vaker gaan zien, maar toch is het hier op een andere manier.quote:Op maandag 27 april 2015 22:54 schreef NickGrouwen het volgende:
[..]
Ja er zitten altijd veel opportunisten bij. Dat is niet goed te praten maar het punt is, er zijn redenen waarom deze rellen gebeuren. Ik zag deze rellen al aankomen, de corrupte politiebureaus en de media helpen niet echt mee...
Je hebt "geluk" net op tijd....quote:Op maandag 27 april 2015 22:53 schreef Droopie het volgende:
Zo'n politiewagen fikt wel snel en goed ook. erg eigenlijk dat ik hoop dat het vuur overslaat op het busje wat er achter staat
Dit is vlak bij die brandende politieauto's(nog geen 100 meter)quote:
Ach 'negers' plunderen als ze boos zijn, in Rotterdam plunderen we als er feest is.quote:Op maandag 27 april 2015 23:01 schreef Infection het volgende:
Negers en plunderen, goh het zal eens niet.
Waarom nou weer Rotterdam? Wanneer is er voor het laatst geplunderd in Rotterdam?quote:Op maandag 27 april 2015 23:02 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ach 'negers' plunderen als ze boos zijn, in Rotterdam plunderen we als er feest is.
Ik woon in Rotterdam daarom, andere plekken weet ik niet zo wat er gebeurt.quote:Op maandag 27 april 2015 23:04 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Waarom nou weer Rotterdam? Wanneer is er voor het laatst geplunderd in Rotterdam?
quote:Op maandag 27 april 2015 23:05 schreef LXIV het volgende:
Ondertussen is het al jaren zo dat veel meer blanken door zwarten worden vermoord dan vice versa. Maar daar wordt nooit over geprotesteerd, laat staan gereld:
[ afbeelding ]
http://wmbriggs.com/post/7168/
Gebeurd hier wel meer.quote:Op maandag 27 april 2015 23:09 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik woon in Rotterdam daarom, andere plekken weet ik niet zo wat er gebeurt.
Maar in 2012 nog bij feestje stadhuisplein, de zonnebrillen winkel.
Aha..okquote:Op maandag 27 april 2015 23:09 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik woon in Rotterdam daarom, andere plekken weet ik niet zo wat er gebeurt.
Maar in 2012 nog bij feestje stadhuisplein, de zonnebrillen winkel.
Let op de verticale as. Daar staan percentages, maar waarvan is dat een percentage?quote:Op maandag 27 april 2015 23:05 schreef LXIV het volgende:
Ondertussen is het al jaren zo dat veel meer blanken door zwarten worden vermoord dan vice versa. Maar daar wordt nooit over geprotesteerd, laat staan gereld:
[ afbeelding ]
http://wmbriggs.com/post/7168/
Link naar het artikel staat eronder.quote:Op maandag 27 april 2015 23:12 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Let op de verticale as. Daar staan percentages, maar waarvan is dat een percentage?
Daarom en als we de verenigde staten van Amerika gaan vergelijken met de verenigde staten van Europa moeten wij geen praatjes hebben, met de wereldkampioen rellen Griekenlandquote:Op maandag 27 april 2015 23:11 schreef hottentot het volgende:
[..]
Gebeurd hier wel meer.
In Haren sta je het ene moment feest te vieren op de rijksweg het andere moment gaan bij een paar winkels de ramen eruit en zie je mensen zelfs lopen met flacons wasmiddel van de Blokker.
Als percentage van het totaal aantal moorden.quote:Op maandag 27 april 2015 23:12 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Let op de verticale as. Daar staan percentages, maar waarvan is dat een percentage?
Parijs kan er ook wat van.quote:Op maandag 27 april 2015 23:14 schreef Droopie het volgende:
[..]
Daarom en als we de verenigde staten van Amerika gaan vergelijken met de verenigde staten van Europa moeten wij geen praatjes hebben, met de wereldkampioen rellen Griekenland
Toen in Groningen jaren geleden de stroom uitval in de nacht en de deuren van supermarkten automatisch opengingen was het hek ook van de dam.quote:Op maandag 27 april 2015 23:14 schreef Droopie het volgende:
[..]
Daarom en als we de verenigde staten van Amerika gaan vergelijken met de verenigde staten van Europa moeten wij geen praatjes hebben, met de wereldkampioen rellen Griekenland
Maar dit zegt niks over wie-wie vermoord.quote:Op maandag 27 april 2015 23:16 schreef hottentot het volgende:
[..]
Als percentage van het totaal aantal moorden.
Deze zegt misschien meer, dit geeft aan hoe vaak zwarten meer moorden plegen dan witten.
[ afbeelding ]
Gezien. Het is een nogal misleidend plaatje. Het gaat om percentages van het totaal aantal moorden. In totaal gaat het om 8 tot 12 procent van de moorden, maar het suggereert dat zwarten veel gewelddadiger zijn dan blanken. Over de overige 88 tot 92 procent van de moorden zegt het niets. Dat kunnen net zo goed allemaal blanke daders zijn of allemaal zwarte daders.quote:
De eerste tabel geeft aan hoeveel van het totaal aantal moorden zwart --> wit of wit --> zwart is, de 2e geeft aan hoe vaak de dader zwart is ten opzichte van wit.quote:Op maandag 27 april 2015 23:17 schreef LXIV het volgende:
[..]
Maar dit zegt niks over wie-wie vermoord.
Daarom dus het 2e plaatje, zwarten plegen op dit moment 7,5 maal vaker een moord dan blanken dit doen.quote:Op maandag 27 april 2015 23:18 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Gezien. Het is een nogal misleidend plaatje. Het gaat om percentages van het totaal aantal moorden. In totaal gaat het om 8 tot 12 procent van de moorden, maar het suggereert dat zwarten veel gewelddadiger zijn dan blanken. Over de overige 88 tot 92 procent van de moorden zegt het niets. Dat kunnen net zo goed allemaal blanke daders zijn of allemaal zwarte daders.
Op een ander plaatje kun je zien hoe veel vaker zwarten moorden in het algemeen dan blanken. Maar daar ging het mij niet om.quote:Op maandag 27 april 2015 23:18 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Gezien. Het is een nogal misleidend plaatje. Het gaat om percentages van het totaal aantal moorden. In totaal gaat het om 8 tot 12 procent van de moorden, maar het suggereert dat zwarten veel gewelddadiger zijn dan blanken. Over de overige 88 tot 92 procent van de moorden zegt het niets. Dat kunnen net zo goed allemaal blanke daders zijn of allemaal zwarte daders.
Als dat plaatje klopt, dan is het interessant om te weten waarom dat zo is.quote:Op maandag 27 april 2015 23:16 schreef hottentot het volgende:
[..]
Als percentage van het totaal aantal moorden.
Deze zegt misschien meer, dit geeft aan hoe vaak zwarten meer moorden plegen dan witten.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |