Ow dus dat zie je zelf nog wel in?quote:Op maandag 27 april 2015 20:32 schreef Domyos het volgende:
[..]
Dat is wel een hele normatieve opmerking. Dat is hetzelfde als dat ik vraag wat jullie leeftijd en opleidingsniveau is omdat ik me niet kan voorstellen dat mensen zo snel een oordeel over mij klaarhebben.
Jij hebt je oordeel toch ook al klaar na wat foto's? Terwijl jij dit meisje al veel langer kent en weet hoe ze is.quote:Op maandag 27 april 2015 20:32 schreef Domyos het volgende:
[..]
Dat is wel een hele normatieve opmerking. Dat is hetzelfde als dat ik vraag wat jullie leeftijd en opleidingsniveau is omdat ik me niet kan voorstellen dat mensen zo snel een oordeel over mij klaarhebben.
Goede vraag, maar ik ben ook niet vergeten hoe ze vorig jaar was en hoe ik helemaal weg was van haar. Ik kan niet zomaar al die goede herinneringen doen laten verdwijnen, want ze waren uniek en ze hebben me zoveel vreugde gegeven. Voor het eerst ging ik met vertrouwen naar de uni, want tijdens de bachelor (zelfde uni) vond ik het nooit zo leuk om te gaan. Ik had met niemand echt een band.quote:Op maandag 27 april 2015 20:33 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Oké, maar waarom stel je dan nog de vraag of je nog met haar om moet gaan als dit allemaal zo'n issue voor je is?
Mijn vriend heeft in Aalborg gestudeerd, ik studeer nu in Kolding.quote:Op maandag 27 april 2015 20:31 schreef Domyos het volgende:
[..]
Ah, Denemarken. Onze universiteit heeft ook erasmus uitwisselingen met Aarhus, Aalborg en Kopenhagen. Maar Oostenrijk lijkt me nog leuker.
Ik zie in dat jullie onterecht snel een oordeel over mij hebben. Ook al helpen de opmerkingen jullie me wel om dingen anders te zien. Maar sommige dingen gaan erg kort door de bocht.quote:
bespreek het eens met haar. Als ze straks een echt vriendje krijgt, zal die vriendschap namelijk voor haar minder belangrijk worden.quote:Op maandag 27 april 2015 20:33 schreef Domyos het volgende:
[..]
Ja dat is waar, maar ik weet niet zo goed hoe relaties werken. Dus vind een vriendschap ook wel prima.
quote:Op maandag 27 april 2015 20:38 schreef Domyos het volgende:
[..]
Ik zie in dat jullie onterecht snel een oordeel over mij hebben. Ook al helpen de opmerkingen jullie me wel om dingen anders te zien. Maar sommige dingen gaan erg kort door de bocht.
quote:Op maandag 27 april 2015 20:35 schreef snakelady het volgende:
[..]
Jij hebt je oordeel toch ook al klaar na wat foto's? Terwijl jij dit meisje al veel langer kent en weet hoe ze is.
Het kan niet zo zijn dat als tig mensen aangeven dat je verhaal eigenlijk te ongeloofwaardig is dat er iets mis is met je manier van redeneren?quote:Op maandag 27 april 2015 20:38 schreef Domyos het volgende:
[..]
Ik zie in dat jullie onterecht snel een oordeel over mij hebben. Ook al helpen de opmerkingen jullie me wel om dingen anders te zien. Maar sommige dingen gaan erg kort door de bocht.
Mijn manier van redeneren kan wat haken en ogen hebben, maar dat komt omdat ik dit nog nooit eerder heb meegemaakt dat iemand zo anders blijkt te zijn.quote:Op maandag 27 april 2015 20:39 schreef snakelady het volgende:
[..]
Het kan niet zo zijn dat als tig mensen aangeven dat je verhaal eigenlijk te ongeloofwaardig is dat er iets mis is met je manier van redeneren?
Ben je SGP-er?quote:Op maandag 27 april 2015 19:28 schreef Domyos het volgende:
Hoewel het warm was vond ik haar rokje van bedenkelijke lengte.
Dit heb ik me vorig jaar meerdere keren afgevraagd en ik zou niet weten hoe ik daarop ga reageren. Op deze foto's was ik ook niet voorbereid.quote:Op maandag 27 april 2015 20:38 schreef Angst het volgende:
[..]
bespreek het eens met haar. Als ze straks een echt vriendje krijgt, zal die vriendschap namelijk voor haar minder belangrijk worden.
Ik ben bang dat een goede levenslange vriendschap namelijk meestal ook er niet in zit tussen man en vrouw. Kan jij je voorstellen dat ze met een man zoent en dat jij dat okey vind?
Ah, SDU toch? Volgens mij hebben wij (mijn uni) daar ook contacten mee. Krijg je daar op je 34e nog stufi?quote:Op maandag 27 april 2015 20:37 schreef snakelady het volgende:
[..]
Mijn vriend heeft in Aalborg gestudeerd, ik studeer nu in Kolding.
Ik vind Denemarken tot nu toe helemaal leuk.Maar ik heb geen ervaring met Oostenrijk.
Ik begrijp jou niet, te lang kan nooit, te kort wel.quote:Op maandag 27 april 2015 20:42 schreef Sigaartje het volgende:
Of het moet te lang zijn natuurlijk, ja, dan begrijp ik je.
Mwoah, kort samen gevat zit je er mee dat iemand waar je geen liefdesrelatie mee hebt dingen doet waar jij helemaal niets over te zeggen hebt.quote:Op maandag 27 april 2015 20:38 schreef Domyos het volgende:
[..]
Ik heb iets tegen lange rokken. Je ziet niks.quote:Op maandag 27 april 2015 20:45 schreef Domyos het volgende:
[..]
Ik begrijp jou niet, te lang kan nooit, te kort wel.
Wat heeft dat met korte rokken te maken en tuitende lippen?quote:Op maandag 27 april 2015 20:46 schreef Kassamiep het volgende:
Ik vind het verhaal van TS wel meevallen. Ik kwam er kortgeleden achter dat iemand die ik altijd als een "braaf" meisje had gezien al maanden lang haar "seks bucketlist" aan het afwerken is. En dat is geen braaf lijstje
Ja, en ben je nu ook persoonlijk gekwetst door deze wetenschap?quote:Op maandag 27 april 2015 20:46 schreef Kassamiep het volgende:
Ik vind het verhaal van TS wel meevallen. Ik kwam er kortgeleden achter dat iemand die ik altijd als een "braaf" meisje had gezien al maanden lang haar "seks bucketlist" aan het afwerken is. En dat is geen braaf lijstje
Niets. Maar dat was ook niet de vraag van TS.quote:Op maandag 27 april 2015 20:47 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Wat heeft dat met korte rokken te maken en tuitende lippen?
Dit dus. Mijn grootste nachtmerrie serieus. Als blijkt dat ze zo iemand is, dan heb ik liever iemand van de Jersey Shore die er tenminste eerlijk voor uit komt dat ze een slet is. Dan zou ik er al bij voorbaat met een grote boog omheen lopen zonder tijd eraan te verkwanselen.quote:Op maandag 27 april 2015 20:46 schreef Kassamiep het volgende:
Enigszins. Ik ben er nooit voor gevraagdquote:Op maandag 27 april 2015 20:47 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Ja, en ben je nu ook persoonlijk gekwetst door deze wetenschap?
Exact mijn gedachte. Want mogelijk blijft het niet bij die foto's, want dat is maar een schijntje van wat je te zien krijgt. Zonder dat ik het bewust in woorden kon bevatten, dacht ik dit dus al de hele tijd. Mogelijk snappen mensen nou ook dat het hier niet alleen ging om wat gekke poses of uitgaan, maar waar het naar toe leidt.quote:Op maandag 27 april 2015 20:49 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Enigszins. Ik ben er nooit voor gevraagd
Maar nee. Het is alleen wel even een apart gevoel als iemand die je denkt te kennen een hele andere kant heeft die je totaal niet achter hen had gezocht. Verder wel boeiend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |