Ik kan me voorstellen dat het inderdaad een onverwachtse wending nam om te lezen, iets waar ik zelf ook wel even tijd voor nodig had om het allemaal te realiseren.quote:
Inderdaad bagger, maar of het ook op niveau is... Ik dacht in eerste instantie van wel toen ik haar leerde kennen op de universiteit. Blijkt dus niet zo te zijn.quote:
Hun leven, hun feestje. Bemoei je lekker met je eigen leven.quote:Op maandag 27 april 2015 19:28 schreef Domyos het volgende:
Hoe zouden jullie reageren als jullie iemand (denken te) kennen, terwijl die vervolgens ook een hele andere kant blijkt te hebben die je tot dan toe niet kent?
Maar veel ben je niet gewend, als je hiervan al zo van de kaart raakt.quote:Op maandag 27 april 2015 19:36 schreef Domyos het volgende:
[..]
Nee, valt reuze mee. Geen Bible Belt milieu oid.
Nee biotechnologie. Dus zit wel toevallig in de buurt van wat jij dacht.quote:Op maandag 27 april 2015 19:36 schreef Newbie114 het volgende:
Hé TS, doe je een master Wiskunde of Natuurkunde ofzo?
Neuken, seksen, nemen, knallen. (Believe it or not maar de meeste vrouwen houden ook van seks, spanning en avontuur)quote:Op maandag 27 april 2015 19:37 schreef Domyos het volgende:
[..]
Knallen waarmee? Afspreken gaat ook een beetje lastig, gezien de afstand.
Ja maar ik ken haar. Ik ziet dat je een Pools onderschrift hebt, ik heb ook eens Pools meisje leren kennen tijdens mijn studie die was ook aardig.quote:Op maandag 27 april 2015 19:37 schreef Messina het volgende:
[..]
Hun leven, hun feestje. Bemoei je lekker met je eigen leven.
Ja, ik ken ook mensen die wel eens naar een sexclub gaan en daar de meest ranzige dingen doen. En? Is toch in hun vrije tijd. Worden ze voor mij geen mindere mensen van.quote:Op maandag 27 april 2015 19:40 schreef Domyos het volgende:
[..]
Ja maar ik ken haar. Ik ziet dat je een Pools onderschrift hebt, ik heb ook eens Pools meisje leren kennen tijdens mijn studie die was ook aardig.
nou dit inderdaad...quote:Op maandag 27 april 2015 19:38 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Maar veel ben je niet gewend, als je hiervan al zo van de kaart raakt.
Nou ja, jij denkt wel heel snel de andere kant op. Ik ben niet conservatief, maar zo snel schakel ik niet over. Ik zie niet elke vrouw als seksobject.quote:Op maandag 27 april 2015 19:39 schreef Bekermok het volgende:
[..]
Neuken, seksen, nemen, knallen. (Believe it or not maar de meeste vrouwen houden ook van seks, spanning en avontuur)
Deze TS zal dan ongetwijfeld ook nog wel maagd zijn. Beetje lol trappen tijdens je studententijd hoort erbij toch...quote:Op maandag 27 april 2015 19:39 schreef Bekermok het volgende:
[..]
Neuken, seksen, nemen, knallen. (Believe it or not maar de meeste vrouwen houden ook van seks, spanning en avontuur)
Maar je maakt je wel druk om een kort rokje, feestjes en een duckface?quote:Op maandag 27 april 2015 19:41 schreef Domyos het volgende:
[..]
Nou ja, jij denkt wel heel snel de andere kant op. Ik ben niet conservatief
Had je haar op een lijstje als moeder van je toekomstige kinderen?quote:Op maandag 27 april 2015 19:41 schreef Domyos het volgende:
[..]
Nou ja, jij denkt wel heel snel de andere kant op. Ik ben niet conservatief, maar zo snel schakel ik niet over. Ik zie niet elke vrouw als seksobject.
Ik verduidelijk alleen iets wat iemand anders zei.quote:Op maandag 27 april 2015 19:41 schreef Domyos het volgende:
[..]
Nou ja, jij denkt wel heel snel de andere kant op. Ik ben niet conservatief, maar zo snel schakel ik niet over. Ik zie niet elke vrouw als seksobject.
Het geeft me ongemakkelijk gevoel. Niet zo gek toch? Je wilt toch iemand voor een relatie, niet voor een uurtje gekkigheid.quote:Op maandag 27 april 2015 19:43 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Maar je maakt je wel druk om een kort rokje, feestjes en een duckface?
Die relatie die je dacht dat zou komen?quote:Op maandag 27 april 2015 19:45 schreef Domyos het volgende:
[..]
Het geeft me ongemakkelijk gevoel. Niet zo gek toch? Je wilt toch iemand voor een relatie, niet voor een uurtje gekkigheid.
Want als je het verhaal kunt ontleden moet je ook maar direct 24/7 doen wat je daarmee vertelt? Wat doe jij op fok dan?quote:Op maandag 27 april 2015 19:44 schreef Mathemaat het volgende:
Mensen die over keihard neuken hebben, maar in plaats van vrouwen te neuken op koningsdag hier op fok reageren.
Onderwerpen die we bespraken waren over gm voedsel, hoe de politiek meer aandacht aan gmo moet besteden, of het ethisch toelaatbaar is, welke verschillen er tussen universiteiten en programma's bestaan. Had weinig te maken met mijn piemel.quote:Op maandag 27 april 2015 19:45 schreef Loveless85 het volgende:
Ze wilde je piemel, jij wilde m niet geven, nu laat ze je zien wat je hebt laten lopen.
Niet mijn eerste intentie, maar mocht het zou zijn. Nooit dacht ik dat ze zo'n type zou zijn. Mijn respect voor haar is weg.quote:Op maandag 27 april 2015 19:46 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Die relatie die je dacht dat zou komen?
Ja, ik denk ook dat net verzonnen is. Je ziet nu al omtrekkende bewegingen.quote:Op maandag 27 april 2015 19:47 schreef Bekermok het volgende:
[..]
Want als je het verhaal kunt ontleden moet je ook maar direct 24/7 doen wat je daarmee vertelt? Wat doe jij op fok dan?
Also eens met degene die zegt dat het verzonnen is. Dit kan bijna niet.
Ok. Slotje.quote:Op maandag 27 april 2015 19:49 schreef Domyos het volgende:
[..]
Niet mijn eerste intentie, maar mocht het zou zijn. Nooit dacht ik dat ze zo'n type zou zijn. Mijn respect voor haar is weg.
Wat zijn omtrekkende bewegingen?quote:Op maandag 27 april 2015 19:49 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, ik denk ook dat net verzonnen is. Je ziet nu al omtrekkende bewegingen.
Ze is toch gewoon een vriendin? Dus wat maakt het uit?quote:Op maandag 27 april 2015 19:45 schreef Domyos het volgende:
[..]
Het geeft me ongemakkelijk gevoel. Niet zo gek toch? Je wilt toch iemand voor een relatie, niet voor een uurtje gekkigheid.
Valt zeker mee wat betreft de norm, echter van haar had ik beter verwacht. Als ik dit had geweten, was ik nooit met haar omgegaan. Ik let op intelligentie, minder op hoe iemand eruitziet. Daardoor werd ik op haar verliefd en ook omdat ze uit het buitenland komt.quote:Op maandag 27 april 2015 19:52 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ze is toch gewoon een vriendin? Dus wat maakt het uit?
het meisje is jong en heeft plezier in haar leven en van wat ik lees valt het wel mee met het obscene gedrag.
Maar wat heeft ze gedaan wat dan zo erg is?quote:Op maandag 27 april 2015 19:58 schreef Domyos het volgende:
[..]
Valt zeker mee wat betreft de norm, echter van haar had ik beter verwacht. Als ik dit had geweten, was ik nooit met haar omgegaan. Ik let op intelligentie, minder op hoe iemand eruitziet. Daardoor werd ik op haar verliefd en ook omdat ze uit het buitenland komt.
Ik zou het contract verbreken, maar dan meer om haar te plezieren.quote:Op maandag 27 april 2015 20:03 schreef Domyos het volgende:
Maar wat zouden jullie verder doen in mijn situatie? Contact verder zetten of verbreken?
Veel mensen hier hebben een buitenlandse vriendin. Sommigen leren zelfs de taal, terwijl ik me beperk tot de cultuur in zoverre die verschilt van de mijne. Ze was gewoon heel anders dan anderen, dat anderen een duckface trekken maakt me weinig uit.quote:Op maandag 27 april 2015 20:03 schreef snakelady het volgende:
[..]
Maar wat heeft ze gedaan wat dan zo erg is?
Duckface heeft iedereen wel eens gedaan, al is het maar voor de gein. Dat zegt niks over intelligentie.
En verliefd op haar omdat ze buitenlands is is ook een vreemde reden.
Ik denk toch ook echt dat je aan het trollen bent nu.
Kortzichtig?? Ik zou wel eens willen zien hoe zij reageert als ik de beest ga uithangen. Kijken of ze dan nog contact met me opneemt. Ze zei me zelfs dat de Nederlandse cultuur haar wel beviel en dat de Oostenrijkse mentaliteit nogal oppervlakkig en kil was. Nou, ze doet blijkbaar prima mee met haar landgenoten.quote:Op maandag 27 april 2015 20:05 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik zou het contract verbreken, maar dan meer om haar te plezieren.
Ik zou namelijk geen vriend willen die zo kortzichtig redeneert.
Toegegeven, ik zal het niet ontkennen. Maar heeft niet iedereen zo'n droombeeld? Ik bedoel, de prins op het witte paard is toch ook iets waar vrouwen aan vasthouden.quote:Op maandag 27 april 2015 20:06 schreef probeer het volgende:
TS wacht op dat ene speciale, unieke meisje. Eentje die aan al zijn jarenlang gevormde verwachtingen voldoet. Inclusief wat overdracht van de situaties waarin TS door andere vrouwen teleurgesteld is (die daardoor stuk voor stuk niet meer zo perfect zijn, en maar oppervlakkig en zo). En natuurlijk zal dat ene speciale meisje hem ook geweldig vinden, want hij is immers de enige die haar zo goed begrijpt en zo veel van haar houdt. Dat kunnen andere mensen simpelweg niet. En nu is TS een beetje ontredderd nu hij er achter komt dat ook zij niet voldoet aan zijn compleet onrealistische verwachtingen (of eerder, fantasie). En nu is zij net als al die andere vrouwen, en verliest ze TS' respect terwijl hij verder leeft in zijn eigen enge 'perfecte' denkwereldje.
Klopt dat een beetje?
Ik heb ook een buitenlandse vriend, een IJslander, en we wonen in Denemarken. Maar dat is toch niet de reden dat ik voor hem ben gevallen.quote:Op maandag 27 april 2015 20:06 schreef Domyos het volgende:
[..]
Veel mensen hier hebben een buitenlandse vriendin. Sommigen leren zelfs de taal, terwijl ik me beperk tot de cultuur in zoverre die verschilt van de mijne. Ze was gewoon heel anders dan anderen, dat anderen een duckface trekken maakt me weinig uit.
Je bedoelt dat je haar in je hoofd op een voetstuk gezet hebt omdat je te aarzelend was om daadwerkelijk iets te ondernemen. En nu valt dat perfecte (en onrealistische) beeld dat je van haar hebt in duigen, en reageer je dat af op haar door je te gedragen als een klein kind?quote:Op maandag 27 april 2015 20:06 schreef Domyos het volgende:
[..]
Veel mensen hier hebben een buitenlandse vriendin. Sommigen leren zelfs de taal, terwijl ik me beperk tot de cultuur in zoverre die verschilt van de mijne. Ze was gewoon heel anders dan anderen, dat anderen een duckface trekken maakt me weinig uit.
Nee. Totaal onrealistisch, onterecht en egocentrisch.quote:Op maandag 27 april 2015 20:09 schreef Domyos het volgende:
[..]
Toegegeven, ik zal het niet ontkennen. Maar heeft niet iedereen zo'n droombeeld? Ik bedoel, de prins op het witte paard is toch ook iets waar vrouwen aan vasthouden.
Een duckface maken is bij jou al de beest uithangen?quote:Op maandag 27 april 2015 20:08 schreef Domyos het volgende:
[..]
Kortzichtig?? Ik zou wel eens willen zien hoe zij reageert als ik de beest ga uithangen. Kijken of ze dan nog contact met me opneemt. Ze zij me zelfs dat de Nederlandse cultuur haar wel beviel en dat de Oostenrijkse mentaliteit nogal oppervlakkig en kil was. Nou, ze doet blijkbaar prima mee met haar landgenoten.
Maar merk je dan helemaal niets anders aan hem tov Nederlanders? Ik bedoel, met haar had ik toch zo'n gevoel alsof het anders was dan normaal. Ik kan het moeilijk uitleggen in woorden.quote:Op maandag 27 april 2015 20:10 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik heb ook een buitenlandse vriend, een IJslander, en we wonen in Denemarken. Maar dat is toch niet de reden dat ik voor hem ben gevallen.
Ik denk dat je te 'hoge' verwachtingen hebt van haar.
Waarschijnlijk denkt ze "Ow, tof dat hij het leuk heeft" en gaat daarna verder met haar leven.quote:Op maandag 27 april 2015 20:08 schreef Domyos het volgende:
[..]
Kortzichtig?? Ik zou wel eens willen zien hoe zij reageert als ik de beest ga uithangen. Kijken of ze dan nog contact met me opneemt. Ze zij me zelfs dat de Nederlandse cultuur haar wel beviel en dat de Oostenrijkse mentaliteit nogal oppervlakkig en kil was. Nou, ze doet blijkbaar prima mee met haar landgenoten.
Dat dus inderdaad.quote:Op maandag 27 april 2015 20:11 schreef probeer het volgende:
[..]
Nee. Totaal onrealistisch, onterecht en egocentrisch.
Met de seksuele moraal van een Oost-Europeaanse.quote:Op maandag 27 april 2015 20:12 schreef Fer het volgende:
Dus ze is mooi, slim, leuk, niet moeilijk over leuke vrouwelijke kleding, in voor een feestje.
Lijkt mij een ideale vrouw toch.
Met een beetje mazzel heeft ze een ranke Duitse lichaamsbouw en het finesse en looks van een Italiaanse.
Er zijn wel wat kleine cultuur verschillen maar niks extreems.quote:Op maandag 27 april 2015 20:13 schreef Domyos het volgende:
[..]
Maar merk je dan helemaal niets anders aan hem tov Nederlanders? Ik bedoel, met haar had ik toch zo'n gevoel alsof het anders was dan normaal. Ik kan het moeilijk uitleggen in woorden.
Als het een random studiegenoot betreft waar ik verder niet mee spreek, denk ik hetgeen jij zegt. Maar als ze om me zou geven, zou ze niet zo'n onverschillig oordeel moeten hebben.quote:Op maandag 27 april 2015 20:13 schreef probeer het volgende:
[..]
Waarschijnlijk denkt ze "Ow, tof dat hij het leuk heeft" en gaat daarna verder met haar leven.
Wat een vooroordelen, ik ken een Tsjechische en een Poolse van vorig jaar en beiden kwamen aardig in de richting van de Oostenrijkse. Zeker niet sletterig of iets.quote:Op maandag 27 april 2015 20:15 schreef probeer het volgende:
[..]
Met de seksuele moraal van een Oost-Europeaanse.
We hebben uren gediscussieerd over allerlei onderwerpen, iets wat ik nog nooit eerder heb meegemaakt. Ik denk dat jullie allemaal jaloers zijn dat ik het juist zo goed had getroffen. Ik vind jullie opmerkingen maar oppervlakkig en ik vraag me af wat jullie leeftijd en opleidingsniveau is. Want dat is wel van belang om in te schatten wie wat zegt.quote:Op maandag 27 april 2015 20:17 schreef probeer het volgende:
Jij bent niet speciaal. Zij is niet speciaal. En er zijn duizenden, zo niet miljoenen mannen die haar minstens net zo gelukkig kunnen maken als dat jij dat wellicht zou kunnen. That is, als je ooit enigszins initiatief getoond had en niet vast was blijven zitten in je eigen fantasiewereld.
Niet in een Toyota, staat nergers genoemd. En ja, we voerden vrijwillig deze gesprekken. Jij doet overkomen alsof ik haar gedwongen heb en zij het saai vond. Niet dus.quote:Op maandag 27 april 2015 20:17 schreef Bekermok het volgende:
Sommige vrouwen willen een prins op het witte paard omdat dat spannend en avontuurlijk is, en omdat die prins haar het hof kan maken en alles heeft wat ze verlangt.
Ik denk dat er weinig vrouwen zitten te wachten op een prins in een Toyota Prius om vervolgens lekker op de achterbank keihard over politiek te discussiëren.
Ik zeg al met al nog steeds troll dus houdoe en veel plezier!
quote:Op maandag 27 april 2015 20:19 schreef Domyos het volgende:
[..]
We hebben uren gediscussieerd over allerlei onderwerpen, iets wat ik nog nooit eerder heb meegemaakt. Ik denk dat jullie allemaal jaloers zijn dat ik het juist zo goed had getroffen. Ik vind jullie opmerkingen maar oppervlakkig en ik vraag me af wat jullie leeftijd en opleidingsniveau is. Want dat is wel van belang om in te schatten wie wat zegt.
Precies, dat denk ik ook. En dat wetende denk ik dat ik het wel kan verwerken. Ik bedoel aan peer pressure geeft iedereen wel eens toe.quote:Op maandag 27 april 2015 20:18 schreef Angst het volgende:
Dat vrouwen een rokje dragen en een keertje oppervlakkig doen op een feestje maakt ze niet gelijk compleet oppervlakkig.
Ook slimme vrouwen willen wel eens lol maken. Ik mag toch hopen dat jij ook niet altijd alleen maar serieus bent. En lol maken, ja dat kan op verschillende manieren.
Inde huidige maatschappij is het gedrag wat zij vertoond heel normaal. Het kan best zijn dat ook al is ze anders en slimmer, ze soms ook gewoon er bij wil horen en dan mee doet.
Ik vind het nogal vreemd dat je haar dan gelijk afschrijft, terwijl je haar als vriend al beter kent. Jij kent haar toch als slim meisje. Dat is ze dan nu heus nog steeds.
Het is pas echt sexistisch als je een vrouw afschrijft omdat je haar te vrij vind. Dat vind ik eerlijk gezegd veel erger dan als je een vrouw ook als lustobject ziet. Een vrouw met een kort rokje, is wat jouw betreft minder waard. Dat lijkt mij ook niet de juiste manier om naar vrouwen te kijken.
Daarbij vind ik het topic erg ongeloofwaardig, maar ik dacht stel dat...
Wat heb jij een vrouw te bieden eigenlijk?quote:Op maandag 27 april 2015 20:21 schreef Domyos het volgende:
[..]
Precies, dat denk ik ook. En dat wetende denk ik dat ik het wel kan verwerken. Ik bedoel aan peer pressure geeft iedereen wel eens toe.
Je snapt het niet. Het gaat niet om haar gedrag, maar om het jouwe.quote:Op maandag 27 april 2015 20:16 schreef Domyos het volgende:
[..]
Als het een random studiegenoot betreft waar ik verder niet mee spreek, denk ik hetgeen jij zegt. Maar als ze om me zou geven, zou ze niet zo'n onverschillig oordeel moeten hebben.
maar ze heeft niks verkeerds gedaan.quote:Op maandag 27 april 2015 20:16 schreef Domyos het volgende:
[..]
Als het een random studiegenoot betreft waar ik verder niet mee spreek, denk ik hetgeen jij zegt. Maar als ze om me zou geven, zou ze niet zo'n onverschillig oordeel moeten hebben.
quote:Op maandag 27 april 2015 19:58 schreef Domyos het volgende:
Als ik dit had geweten, was ik nooit met haar omgegaan. Ik let op intelligentie, minder op hoe iemand eruitziet.
quote:Op maandag 27 april 2015 20:03 schreef Domyos het volgende:
Maar wat zouden jullie verder doen in mijn situatie? Contact verder zetten of verbreken?
quote:Op maandag 27 april 2015 20:19 schreef Domyos het volgende:
[..]
We hebben uren gediscussieerd over allerlei onderwerpen, iets wat ik nog nooit eerder heb meegemaakt. Ik denk dat jullie allemaal jaloers zijn dat ik het juist zo goed had getroffen. Ik vind jullie opmerkingen maar oppervlakkig en ik vraag me af wat jullie leeftijd en opleidingsniveau is. Want dat is wel van belang om in te schatten wie wat zegt.
Inderdaad. Ik dacht nog, "och ik heb niets te doen, niets op tv, ik doe wel even mee". Maar nu haak ik toch ook echt af.quote:
Niet iedereen houdt van stappen, ik dacht dat zij ook niet van stappen hield. Dus die vlieger gaat niet op.quote:Op maandag 27 april 2015 20:22 schreef snakelady het volgende:
[..]
maar ze heeft niks verkeerds gedaan.
als jij een relatie zou willen met haar moet je echt wat losser worden, zeker op zo'n afstand wat al moeilijk genoeg is moet je elkaar vertrouwen en elkaar vrijheid kunnen geven zonder in paniek te raken als over simpele dingen als een duckface.
zowel mijn vriend als ik zijn gewoon wezen stappen voordat we gingen samenwonen, en nu nog steeds wel eens overigens.
als hij iedereen keer zou gaan zeiken na wat stapfotos's op fb dan hadden we nu niet samen gewoond.
mooi.quote:Op maandag 27 april 2015 20:21 schreef Domyos het volgende:
[..]
Precies, dat denk ik ook. En dat wetende denk ik dat ik het wel kan verwerken. Ik bedoel aan peer pressure geeft iedereen wel eens toe.
jaloers dat jij je eigen ramen in aan het gooien bent met je absurde gedrag?quote:Op maandag 27 april 2015 20:19 schreef Domyos het volgende:
[..]
Nergens staat iets over dat ik haar claim, louter dat ik me verbaas over haar gedrag.quote:Op maandag 27 april 2015 20:22 schreef probeer het volgende:
[..]
Je snapt het niet. Het gaat niet om haar gedrag, maar om het jouwe.
Wanneer jij ziet dat zij zich vermaakt, ga je helemaal claim-erig lopen doen. Jaloers, verongelijkt, gekwetst, gebaseerd op compleet onterechte verwachtingen die je van haar, en jullie, hebt.
Wanneer zij ziet dat jij je vermaakt, zal ze (en dit is de gezonde, normale manier om met dit soort dingen om te gaan) het oprecht leuk voor jou vinden dat jij je vermaakt. Dat zal haar plezier doen, omdat ze ziet dat jij het leuk hebt. En dat lijkt me allerminst onverschilligheid.
Blijkbaar passen jullie toch niet bij elkaar.quote:Op maandag 27 april 2015 20:25 schreef Domyos het volgende:
[..]
Niet iedereen houdt van stappen, ik dacht dat zij ook niet van stappen hield. Dus die vlieger gaat niet op.
Nergens heb ik gezegd dat ik haar wilde voor een relatie. Nergens. Alleen op het antwoord dat indien het verder doorzet, ik voor een lange relatie ga en niet voor een uurtje ergens op een feestje oid.quote:Op maandag 27 april 2015 20:25 schreef Angst het volgende:
[..]
mooi.
Bespreek eens met haar of ze jouw ook in romantische zin zit zitten, want ik vermoed dat ze geen idee heeft dat je haar leuk vind,
Dat staat er inderdaad niet, maar dat gedrag vertoon je wel heel sterk. Gedrag dat niet past bij een volwassen, gelijkwaardige relatie. Met wie dan ook.quote:Op maandag 27 april 2015 20:26 schreef Domyos het volgende:
[..]
Nergens staat iets over dat ik haar claim, louter dat ik me verbaas over haar gedrag.
Exact. Dat was dus ook mijn conclusie en die kwam heel hard aan. Ik was verbijsterd dat we opeens tegenpolen bleken te zijn wat betreft uitgaan.quote:Op maandag 27 april 2015 20:27 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Blijkbaar passen jullie toch niet bij elkaar.
Ah, Denemarken. Onze universiteit heeft ook erasmus uitwisselingen met Aarhus, Aalborg en Kopenhagen. Maar Oostenrijk lijkt me nog leuker.quote:Op maandag 27 april 2015 20:26 schreef snakelady het volgende:
[..]
jaloers dat jij je eigen ramen in aan het gooien bent met je absurde gedrag?
Dat je een heel leuk, lief en slim meisje aan de kant schuift vanwege jouw gebrek aan inlevingsvermogen?
Er zijn best wat dingen waar ik jaloers op kan zijn, dit is er niet een van.
Ik ben 34, hbo niveau. Vriend is ook 34, wo niveau.
Dit. Als dat echt iets is waar je je druk om maakt dan is het vrij simpel; richt je op iemand anders die wel voldoet aan je normen.quote:Op maandag 27 april 2015 20:27 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Blijkbaar passen jullie toch niet bij elkaar.
Persoonlijk vind ik iemand afschrijven op het feit dat ze uitgaat nogal kort door de bocht, maar goed.quote:Op maandag 27 april 2015 20:29 schreef Domyos het volgende:
[..]
Exact. Dat was dus ook mijn conclusie en die kwam heel hard aan. Ik was verbijsterd dat we opeens tegenpolen bleken te zijn wat betreft uitgaan.
je hebt gezegd dat je verliefd op haar bent, volgens mij.quote:Op maandag 27 april 2015 20:27 schreef Domyos het volgende:
[..]
Nergens heb ik gezegd dat ik haar wilde voor een relatie. Nergens. Alleen op het antwoord dat indien het verder doorzet, ik voor een lange relatie ga en niet voor een uurtje ergens op een feestje oid.
Dat is wel een hele normatieve opmerking. Dat is hetzelfde als dat ik vraag wat jullie leeftijd en opleidingsniveau is omdat ik me niet kan voorstellen dat mensen zo snel een oordeel over mij klaarhebben.quote:Op maandag 27 april 2015 20:30 schreef probeer het volgende:
TS, mensen denken dat je een troll bent. Waarom? Omdat dit gedrag en je hele verhaal zo absurd en belachelijk klinken dat het simpelweg niet echt waar kán zijn dat er iemand is die écht zo denkt.
Oké, maar waarom stel je dan nog de vraag of je nog met haar om moet gaan als dit allemaal zo'n issue voor je is?quote:Op maandag 27 april 2015 20:29 schreef Domyos het volgende:
[..]
Exact. Dat was dus ook mijn conclusie en die kwam heel hard aan. Ik was verbijsterd dat we opeens tegenpolen bleken te zijn wat betreft uitgaan.
Ja dat is waar, maar ik weet niet zo goed hoe relaties werken. Dus vind een vriendschap ook wel prima.quote:Op maandag 27 april 2015 20:32 schreef Angst het volgende:
[..]
je hebt gezegd dat je verliefd op haar bent, volgens mij.
Doorgaans willen mensen iets als ze verliefd zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |