quote:Op maandag 27 april 2015 17:43 schreef vigen98 het volgende:
[..]
8 euro kan best veel zijn hoor als je in nood zit
mensen met popcorn time zijn echt van die burgers die niet weten hoe een computer werkt of het internet nota bene en maar hip mee willen doen... proletenquote:Op maandag 27 april 2015 17:56 schreef MichaelScott het volgende:
Popcorn time en downloaden een optie?
psies!quote:Op maandag 27 april 2015 17:43 schreef vigen98 het volgende:
[..]
boeie..serie kijken is serie kijken tochquote:Op maandag 27 april 2015 18:41 schreef Roces18 het volgende:
[..]
mensen met popcorn time zijn echt van die burgers die niet weten hoe een computer werkt of het internet nota bene en maar hip mee willen doen... proleten
neequote:Op maandag 27 april 2015 19:01 schreef madeliefff het volgende:
[..]
boeie..serie kijken is serie kijken toch
care echt. wat ik pas stom vind is dat je iets NIET gaat doen omdat het hip is terwijl het makkelijk of leuk is. doe gewoon lekker waar je zin in hebt zegquote:Op maandag 27 april 2015 19:02 schreef Roces18 het volgende:
[..]
nee
je doet het goed
of je doet het popcorntime
vrienden gebruikten altijd mijn accountquote:Op maandag 27 april 2015 19:00 schreef madeliefff het volgende:
niet gratis meeliften met iemand anders account
Net zoals je kan kiezen tussen een Ferrari of een Trabant. Een Trabant rijdt toch ook gewoon?quote:Op maandag 27 april 2015 19:03 schreef madeliefff het volgende:
[..]
care echt. wat ik pas stom vind is dat je iets NIET gaat doen omdat het hip is terwijl het makkelijk of leuk is. doe gewoon lekker waar je zin in hebt zeg
quote:Op maandag 27 april 2015 17:44 schreef kree het volgende:
Xbmc/kodi + Genesis plug-in.
Geen Netflix meer nodig. Veel meer aanbod ook en zo goed als alles HD
oh er zijn wel vaak geen streams beschikbaarquote:Op maandag 27 april 2015 17:44 schreef kree het volgende:
Ja dat is soms vervelend. Maar er zit er altijd wel 1 bij die het doet. Gvcenter werkt over het algemeen wel en snelquote:Op maandag 27 april 2015 19:11 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
oh er zijn wel vaak geen streams beschikbaar
maar nog steeds een vette add-on
Movreel is traag bij mij de laatste tijd. Of wat ook kan er gaan daar minder gecomprimeerde bestanden op.quote:Op maandag 27 april 2015 19:31 schreef velvetunder het volgende:
Icefilms/movreel 99% van de tijd ook
Edit: eigenlijk doet alles het bijna altijd wel.
Zal wel aan de verbinding liggen toen ik nog een trage verbinding had werkte die bij mij niet of nauwelijks.quote:Op maandag 27 april 2015 19:34 schreef kree het volgende:
[..]
Movreel is traag bij mij de laatste tijd. Of wat ook kan er gaan daar minder gecomprimeerde bestanden op.
Heb een trage internet verbinding. Gvcenter lijkt het altijd goed te doen bij mij.
Maargoed als er maar wat werkt. Over het algemeen heb ik geen problemen met 720p of 1080p via die plug-in.
hoe doe jij dat met ondertiteling? download jij die zelf of heb je een add-on of zo daarvoorquote:Op maandag 27 april 2015 19:34 schreef kree het volgende:
[..]
Movreel is traag bij mij de laatste tijd. Of wat ook kan er gaan daar minder gecomprimeerde bestanden op.
Heb een trage internet verbinding. Gvcenter lijkt het altijd goed te doen bij mij.
Maargoed als er maar wat werkt. Over het algemeen heb ik geen problemen met 720p of 1080p via die plug-in.
opensubtitles werkt prima, zit standaard erbij als je op meer addons verkrijgen klikt.quote:Op maandag 27 april 2015 20:17 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
hoe doe jij dat met ondertiteling? download jij die zelf of heb je een add-on of zo daarvoor
nicequote:Op maandag 27 april 2015 20:46 schreef kree het volgende:
[..]
opensubtitles werkt prima, zit standaard erbij als je op meer addons verkrijgen klikt.
letop je moet eerst ergens in de settings dutch invullen.
Het is trouwens soms zoeken naar een juist gesynchroniseerde versie.
evt kun je het zelf bijregelen onder de film.
owh en deze repo toevoegen helpt ook voor een shitload aan andere plugins.
https://superrepo.org/nl/installeer-superrepo/
Er kijken 3 mensen op mijn accountquote:Op maandag 27 april 2015 19:00 schreef madeliefff het volgende:
niet gratis meeliften met iemand anders account
Hier 4 mensen.quote:Op donderdag 30 april 2015 10:19 schreef KimJong-un het volgende:
[..]
Er kijken 3 mensen op mijn account
Het werkt gewoon, waarom de haat? Computerhipster.quote:Op maandag 27 april 2015 18:41 schreef Roces18 het volgende:
mensen met popcorn time zijn echt van die burgers die niet weten hoe een computer werkt of het internet nota bene en maar hip mee willen doen... proleten
gewoon losersquote:Op donderdag 30 april 2015 10:44 schreef Makoto het volgende:
[..]
Het werkt gewoon, waarom de haat? Computerhipster.
Sorry ICT-guyquote:
dat heb ik allemaal nietquote:Op donderdag 30 april 2015 11:31 schreef killfrenzy het volgende:
Als je verhaaltje echt waar is zou ik mijn prioriteiten eens herzien. Netflix, fitness of dure telefoon abonnementen moet je allemaal maar annuleren.
quote:Op maandag 27 april 2015 18:41 schreef Roces18 het volgende:
[..]
holy fuck gozert! Bedankt voor de tip!quote:Op maandag 27 april 2015 17:44 schreef kree het volgende:
quote:Op maandag 27 april 2015 17:43 schreef vigen98 het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |