Probleem is wel dat we altijd de Champs-Elysees erbij doen, maar dan wordt het met 5 ritten wel erg veel. Van mij mag ie ook geskipt en dan zou ik dit voorstellen;quote:Op maandag 27 juni 2016 16:32 schreef wimderon het volgende:
Sprint: 1
Berg: 12
Tijdrit: 13
Verder lijkt 15 me de meest zekere ontsnappingsrit, maar dan krijg je er wel 3 heel dicht bij elkaar.
Als ze 10 omgekeerd zouden doen zou dat wel een optie zijn voor bergquote:Op maandag 27 juni 2016 17:02 schreef franklop het volgende:
[..]
Probleem is wel dat we altijd de Champs-Elysees erbij doen, maar dan wordt het met 5 ritten wel erg veel. Van mij mag ie ook geskipt en dan zou ik dit voorstellen;
Sprint; 1
Berg; 10
Tijdrit 18
Etappe 5 lijkt ook wel voor ontsnappingen gemaakt, lijkt me mooiere spreiding
waar ik 10 zei bedoelde ik 9, stop de tijd.quote:Op maandag 27 juni 2016 17:32 schreef wimderon het volgende:
[..]
Als ze 10 omgekeerd zouden doen zou dat wel een optie zijn voor berg![]()
12 is de meest zekere met de vlakke aanloop in ieder geval.
Verder geen fan van 18, vanwege klimtijdrit.
Is natuurlijk een optie. Wel 50/50 voor wel/geen ontsnapping en de slotklim is een loper.quote:Op maandag 27 juni 2016 17:34 schreef franklop het volgende:
[..]
waar ik 10 zei bedoelde ik 9, stop de tijd.
Das waar. Ik ben altijd voor wat meer spreiding, maar zien wel wat baggerbaas opteertquote:Op maandag 27 juni 2016 17:38 schreef wimderon het volgende:
[..]
Is natuurlijk een optie. Wel 50/50 voor wel/geen ontsnapping en de slotklim is een loper.
Enfin, 12 is in ieder geval mijn voorkeur. We zien het wel
etappe 9 is op de 10e, dus volgens de deadlines welquote:
is er een mooie overgangsetappe ofzo?quote:22 Giro 1 n.n.b Top 5
23 Giro 2 n.n.b Top 5
24 Giro 3 n.n.b Top 5
25 Giro 4 n.n.b Top 5
etappe 6 is een mooie jaquote:Op zondag 30 april 2017 21:33 schreef baggerbaas het volgende:
Echte overgangsetappes leveren naar mijn mening te vaak 0 punten op. Etappe voor de punchers lijkt me dan beter.
Etappe 6.
[ afbeelding ]
En inderdaad. Etappe 1 voor de sprint is beter":
[ afbeelding ]
Dus:quote:Op maandag 1 mei 2017 20:54 schreef baggerbaas het volgende:
In het kader van spreiding van de etappes wordt het dan toch etappe 1. Dat heuveltje maakt het misschien ook nog net wat interessanter.
Klopt. Zie ook de deadlines in het topic.quote:Op woensdag 3 mei 2017 10:23 schreef Bugno het volgende:
[..]
Dus:
1. Sprint
6. Punchers
9. Klim
21 Tijdrit?
Ik was er ivm werk nog niet aan toe gekomen dus dank voor de hulp Rubbereend!quote:Op maandag 26 juni 2017 21:04 schreef rubbereend het volgende:
zomaar een voorstel:
Etappe 1: Tijdrit
Etappe 5: berg
[ afbeelding ]
Etappe 15: vrijbuiters
[ afbeelding ]
Etappe 21 : sprint
dan is het een beetje verdeeld over de Tour
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |