quote:In het cb boekje schrijf ik ook niks, in de app houd ik wel alles bij! Kan het eventueel later natuurlijk nog in een boekje schrijven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij wilden vroeg naar de vrijmarkt, voor de drukte op, maar I slaapt al sinds half 9..
Still a little bit of your face I haven't kissed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Still a little bit of your face I haven't kissed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Verder pleitte ze in dat interview dat kinderen het beste tot hun 1e jaar thuis verzorgd kunnen worden en dat er dus langer verlof moet komen...
Ze zei wel dat je het kon delen met de vader, een beetje het Scandinavische model dan denk ikquote:Op maandag 27 april 2015 11:26 schreef krijgerrtje het volgende:
Dat van dat verlof zag ik ook, ja! Er zullen ongetwijfeld veel vrouwen blij van worden, maar ik moet er toch echt niet aan denken om een jaar verlof te hebben![]()
al heb ik wel heel makkelijk praten, want ik ga natuurlijk maar 2x per week naar school![]()
ik heb er zelf 1 gemaakt!quote:Op maandag 27 april 2015 11:52 schreef pessie het volgende:
Geweldig GM!
Had zelf bij Hema nog gekeken naar T-shirtjes voor baby's maar die beginnen pas in 62... Zo jammer!
Oei Ik Groei heb ik ook niet in huis, soms vind ik het wel fijn om een soort van verklaring te hebben voor bepaald gedrag, maar over het algemeen hebben we allemaal wel eens dagen waarop we graag op de bank hangen en dagen waarop we lekker actief willen zijn. Dat zullen baby's vast ook hebben denk ik tegenwoordig. Baby's, soms zijn het net mensen
gevind!!!!quote:Op zondag 26 april 2015 15:24 schreef Cholula het volgende:
[..]
Conditioneel mag ik ook niet echt klagen, maar ik moet nog wennen aan mijn veranderde lichaam.
Wat een vrolijke foto's GM!
Ik vind W zo leuk, met zijn blije hoofdje!
Mauwtje de Bij![]()
DAD ik kan al een halfjaar mijn trouwring niet meer om, mijn verlovingsring past gelukkig wel weer. Jij hebt toch al een heel goed figuur?
Heerlijk dat je toastje zo goed eet Kwak!
Goede kolfopbrengst Fap!
Frits is meteen in een cosleeper met de afmetingen van een ledikant gegaan, dat gaf geen problemen gelukkig. Ondertussen is het opgemaakt als een matrozenbedje, want anders moest ik opgerold aan het voeteneind liggen als hij niet kon slapen.
Hij moest van schaterlachen toen hij werd ingezeept door mijn man. Ik heb uiteraard meteen op zoek gegaan naar de bijbehorende milestone card, er naast gelegd en toen keek hij nog even verbaasd en begon toen keihard te brullen![]()
Ik ben zo ontzettend gek op dit jongetje
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Net op de kindermarkt heel veel leuke boekjes van Jip en Janneke en Nijntje enzo gekocht. Nog wat kleertjes en speeltjes en de kinderwagen was gevuld. Vrouw had Sjaak vastKinderwagens zijn handig daarvoor
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |