abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_152064530
Welkom in het babytopic! *O*

Een lijst met de verjaardagen van veel OUD-users en hun kindjes vind je op de Fok!wiki:
http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

De baby wiki-lijst vind je hier:
http://wiki.fok.nl/index.php/BabyTopic

Voel je vrij je gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen :s)

pi_152064543
Ik sloot hem :P

quote:
In het cb boekje schrijf ik ook niks, in de app houd ik wel alles bij! Kan het eventueel later natuurlijk nog in een boekje schrijven :)
pi_152064623
Ik hou helemaal niet zoveel bij :@ Ben tijdens de zwangerschap begonnen met schrijven in een boekje maar al snel kwam het er niet meer van. Ook geen milestones cards enzo. Het lijkt me wel superleuk, maar ik vergeet dat soort dingen gewoon :@
pi_152064658
Ik heb mijn eigen groeiboekje nog. Vooral nu ik zelf een kindje heb, vind ik dat heel leuk om te lezen. :).

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wij wilden vroeg naar de vrijmarkt, voor de drukte op, maar I slaapt al sinds half 9. :+.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_152064718
Wel leuk om te hebben inderdaad DAD! Wat was jij snel ook zeg :o !
pi_152064823
Ja, dat heb ik nu pas door. :D.

En:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_152064845
Hahaha wat gaaf :D !

A wordt heel rustig en Zen als ik piano speel. Dan ligt ze heel aandachtig te luisteren O+ zo lief.
pi_152064913
O+. A's opvoeding is duidelijk iets meer sophisticated dan die van mij. :+.

Er zit ook nog een oproepkaart voor één of andere inenting in het boekje. Of mijn moeder even wil bellen als ze verhinderd is. Het telefoonnummer is 1295. :D.
  maandag 27 april 2015 @ 11:07:46 #9
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_152065184
Haha DAD dat is inderdaad leuk om te hebben!
Mijn groeiboekje ligt ongetwijfeld bij mijn ouders thuis, ik betwijfel alleen of mijn moeder er iets in heeft geschreven :P (ik was nummer 5, ze had wel wat beters te doen :D ).
Ik heb bij mijn oudste nog wel echt dingen erin gezet, bij de 2de ging dat al mis :') . Ach, ik heb wel veel foto's gemaakt :7

Vanmorgen is mijn vader geweest, heeft M. eindelijk kennis kunnen maken met zijn opa O+ . Mijn vader vond hem maar klein, net mijn jongste broertje :D . Was wel even een heel mooi moment vond ik. Nu zijn ze met man en kinderen naar de vrijmarkt.

SPOILER
  maandag 27 april 2015 @ 11:13:07 #10
73386 Fazz
onderweg
pi_152065314
:D Wat leuk DaD! Lijkt me heel waardevol om te hebben O+

Razz, A dus lekker aan de oma coma afgelopen weekend ;) Fijn dat jullie het zo leuk hebben gehad in Brussel!

Faptist, lijkt me heel verdrietig die krampjes :*

Oh en DJMO, ik las in de Volkskrant dit weekend nog een interview waarin Oei ik Groei ook werd genoemd :+
SPOILER
Verder pleitte ze in dat interview dat kinderen het beste tot hun 1e jaar thuis verzorgd kunnen worden en dat er dus langer verlof moet komen...
pi_152065662
Dat van dat verlof zag ik ook, ja! Er zullen ongetwijfeld veel vrouwen blij van worden, maar ik moet er toch echt niet aan denken om een jaar verlof te hebben :@

al heb ik wel heel makkelijk praten, want ik ga natuurlijk maar 2x per week naar school _O-
pi_152065677
Fijne koningsdag allemaal

S. 2014
J. 2016
  maandag 27 april 2015 @ 11:28:06 #13
73386 Fazz
onderweg
pi_152065696
quote:
1s.gif Op maandag 27 april 2015 11:26 schreef krijgerrtje het volgende:
Dat van dat verlof zag ik ook, ja! Er zullen ongetwijfeld veel vrouwen blij van worden, maar ik moet er toch echt niet aan denken om een jaar verlof te hebben :@

al heb ik wel heel makkelijk praten, want ik ga natuurlijk maar 2x per week naar school _O-
Ze zei wel dat je het kon delen met de vader, een beetje het Scandinavische model dan denk ik :)
pi_152065942
Ja daar had ik het ook nog over met mijn vriend gisteren.

Allebei volledig betaald 50% werken, heerlijk!

En vanavond maar eens op zolder in de verhuisdozen duiken, mijn groeiboekje moet daar ook ergens liggen.
pi_152066020
w/ koningin Saar!
  maandag 27 april 2015 @ 11:52:06 #16
259886 pessie
pi_152066345
Geweldig GM!
Had zelf bij Hema nog gekeken naar T-shirtjes voor baby's maar die beginnen pas in 62... Zo jammer!

Oei Ik Groei heb ik ook niet in huis, soms vind ik het wel fijn om een soort van verklaring te hebben voor bepaald gedrag, maar over het algemeen hebben we allemaal wel eens dagen waarop we graag op de bank hangen en dagen waarop we lekker actief willen zijn. Dat zullen baby's vast ook hebben denk ik tegenwoordig. Baby's, soms zijn het net mensen :7
  maandag 27 april 2015 @ 11:54:32 #17
149959 SQ
snelle trees
pi_152066384
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2015 11:52 schreef pessie het volgende:
Geweldig GM!
Had zelf bij Hema nog gekeken naar T-shirtjes voor baby's maar die beginnen pas in 62... Zo jammer!

Oei Ik Groei heb ik ook niet in huis, soms vind ik het wel fijn om een soort van verklaring te hebben voor bepaald gedrag, maar over het algemeen hebben we allemaal wel eens dagen waarop we graag op de bank hangen en dagen waarop we lekker actief willen zijn. Dat zullen baby's vast ook hebben denk ik tegenwoordig. Baby's, soms zijn het net mensen :7
ik heb er zelf 1 gemaakt!
disclaimer
pi_152066509
quote:
1s.gif Op zondag 26 april 2015 15:24 schreef Cholula het volgende:

[..]

Conditioneel mag ik ook niet echt klagen, maar ik moet nog wennen aan mijn veranderde lichaam.

Wat een vrolijke foto's GM! O+

Ik vind W zo leuk, met zijn blije hoofdje!

Mauwtje de Bij :D

DAD ik kan al een halfjaar mijn trouwring niet meer om, mijn verlovingsring past gelukkig wel weer. Jij hebt toch al een heel goed figuur?

Heerlijk dat je toastje zo goed eet Kwak!

Goede kolfopbrengst Fap!

Frits is meteen in een cosleeper met de afmetingen van een ledikant gegaan, dat gaf geen problemen gelukkig. Ondertussen is het opgemaakt als een matrozenbedje, want anders moest ik opgerold aan het voeteneind liggen als hij niet kon slapen.

Hij moest van schaterlachen toen hij werd ingezeept door mijn man. Ik heb uiteraard meteen op zoek gegaan naar de bijbehorende milestone card, er naast gelegd en toen keek hij nog even verbaasd en begon toen keihard te brullen }:|

Ik ben zo ontzettend gek op dit jongetje O+
[ afbeelding ]
gevind!!!!

MWHOHWWWWWWWWWWWW O+ O+ Wat een heerlijk koppie met een mooie kijkers O+
Schudden voor gebruik
  maandag 27 april 2015 @ 12:02:14 #19
73386 Fazz
onderweg
pi_152066588
Leuk GM w/

Ik heb eigenlijk helemaal geen oranje/koningsgezinde outfit voor F vandaag :+
  maandag 27 april 2015 @ 12:04:19 #20
259886 pessie
pi_152066632
quote:
1s.gif Op maandag 27 april 2015 11:54 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ik heb er zelf 1 gemaakt!
Goeie!
Zet ik op de lijst voor volgend jaar :P
pi_152066998
SPOILER
Net op de kindermarkt heel veel leuke boekjes van Jip en Janneke en Nijntje enzo gekocht. Nog wat kleertjes en speeltjes en de kinderwagen was gevuld. Vrouw had Sjaak vast :D Kinderwagens zijn handig daarvoor :D
  maandag 27 april 2015 @ 12:35:57 #22
149959 SQ
snelle trees
pi_152067434
Frits en sjaak O+
disclaimer
  maandag 27 april 2015 @ 12:39:05 #23
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_152067515
noh oranjebabys! (ik blijf het stom vinden dat je het meervoud van baby zo moet spellen :( )

hier geen oranje parafernalia. we keken vanochtend tv en vanmiddag gaan we samen met mijn BFF met zijn vieren even de stad in. Er is kermis op t Lange Voorhout en we doen even ergens een drankje. M gaat lekker in de draagzak bij papa en er zit een oranje randje in zn mutsje dus ach ;)
Kwak
pi_152068307
Ik had ook de hele wandelwagen volgehangen en ergens daartussen zat Boaz :')
pi_152068364
Nou wij zijn alweer terug... wat n deceptie die oranjefeesten hier...Ga mn koningin maar brood geven en dan lekker op bed leggen.
S. 2014
J. 2016
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')