Welke klas?quote:Op donderdag 7 mei 2015 20:10 schreef Diemux het volgende:
Ach Jezus, heb bij haar in de klas gezeten ...
Bas nu al stiekem op fokquote:Op donderdag 7 mei 2015 21:23 schreef Urb het volgende:
[..]
Ook bij Bas dan? De nieuwste aanwisnt van Utopio
Daarom vroeg ik dat ook.quote:Op donderdag 7 mei 2015 21:23 schreef Urb het volgende:
Ook bij Bas dan? De nieuwste aanwinst van Utopio
Neequote:Op donderdag 7 mei 2015 21:23 schreef Urb het volgende:
[..]
Ook bij Bas dan? De nieuwste aanwisnt van Utopio
Is Zwartkop-meuk biologisch? Hoe dan ook, nu ze gesponsord wordt door Zwartkop komt van het ontwikkelen van producten niets meer terecht.quote:De knappe Gina is een enorme kletskous en ze heeft flink wat ambities voor haar Utopia-avontuur. Ze wil graag een volledig biologische kapsalon openen, uniek in Nederland! Niet alleen is een biologische kapsalon milieuvriendelijk, ook zijn de plantaardige grondstoffen beter voor het haar. Gina wil zelf shampoo, conditioner en haarkleuring gaan ontwikkelen.
gina moet dit gaan doen voor de rest niksquote:
nou patat bakken doet ze toch graag lijkt mijquote:Op woensdag 7 december 2016 17:20 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
gina moet dit gaan doen voor de rest niks
nee, sorry ik nietquote:Op vrijdag 16 december 2016 15:59 schreef georgeclooney-lover het volgende:
Ik vraag het nogmaals. Heeft iemand dat filmpje waar Kevin zegt dat Billy hun uit speelt?
Gina is gelukkig niet materialistisch ingesteld dus de bank kan haar gerust de kluis code gevenquote:Op dinsdag 6 juni 2017 13:20 schreef TheVoice4ever het volgende:
https://www.instagram.com/p/BU4BlyPhxtr/?taken-by=ginalissenburg
omg Gina is in eindhoven, aan het werk voor de ING Bank
dat de ING haar vertrouwt, de hebberige geldwolf
lolquote:Op donderdag 15 juni 2017 11:27 schreef TalpaBoy het volgende:
[..]
Gina is gelukkig niet materialistisch ingesteld dus de bank kan haar gerust de kluis code geven
Hoe betaalt ze haar spulletjes dan? Ze kan niet eens haar pincode onthouden en met cash raakt ze ook de tel kwijtquote:Op donderdag 15 juni 2017 15:10 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
lol![]()
nou dat is ze wel vind ik
Werkte ze nou voor de ING bank ?quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 18:33 schreef TheVoice4ever het volgende:
ik vind Gina duidelijk een geldwolf
quote:
Misschien dat Mark haar huur betaaltquote:Op woensdag 9 augustus 2017 09:39 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
maar over Gina, dat ze nog steeds denkt dat ze beroemd is, die kapsalon van haar is zo duur, dat daar mensen naartoe snap ik echt niet, toch geldverspilling
ja misschienquote:Op woensdag 9 augustus 2017 09:42 schreef Dexter1 het volgende:
[..]
Misschien dat Mark haar huur betaalt![]()
Ramona denkt ook dat ze wereldberoemd is hoor, haar insta naam is ramonadrianaofficial
Dat meen je?quote:Op woensdag 9 augustus 2017 09:58 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
weer over Gina, dat ze toch bijna aan expeditie robinson had meegedaan
yep, maar heb je dat ook gezien op Gina haar fb pagina, dat ze die lock me up challenge weer deed samen met Rowena en Victoria, tenminste Gina deed het vertellen over Row en Vicky van die challenge hoe je kan donerenquote:Op woensdag 9 augustus 2017 09:59 schreef Dexter1 het volgende:
[..]
Dat meen je?
Dat wist ik echt niet, maar ik snap wel dat ze het niet is geworden
quote:Op woensdag 9 augustus 2017 10:02 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
yep, maar heb je dat ook gezien op Gina haar fb pagina, dat ze die lock me up challenge weer deed samen met Rowena en Victoria, tenminste Gina deed het vertellen over Row en Vicky van die challenge hoe je kan doneren
en vooral bij het uitspreken van geld, zie je die nogal enge glimlach van Gina weer
maar terug over Gina, hoe zou ze eruitzien met een net pak en stropdas, want meestal zie je kapitalisten in nette pakken met stropdassen en zoquote:
Al draagt een aap een gouden ring het is en blijft een lelijk dingquote:Op woensdag 9 augustus 2017 10:11 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
maar terug over Gina, hoe zou ze eruitzien met een net pak en stropdas, want meestal zie je kapitalisten in nette pakken met stropdassen en zo
lolquote:Op woensdag 9 augustus 2017 10:13 schreef Dexter1 het volgende:
[..]
Al draagt een aap een gouden ring het is en blijft een lelijk ding
Ik kan nog steeds niet dm-en dus ja.. gaat moeilijk hè normaal communiceren, wat raad je aan?quote:Op woensdag 9 augustus 2017 22:34 schreef Urb het volgende:
[..]
[..]
Topic opgeschoond, klaar met dit gedoe voortaan.
Het gaat om het offtoppic posten, dat hoort hier niet daar moet je voor in de SC zijn.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 23:55 schreef Dexter1 het volgende:
[..]
Ik kan nog steeds niet dm-en dus ja.. gaat moeilijk hè normaal communiceren, wat raad je aan?
Ja de geldwolf met dolar tekens in haar ogen.quote:Op donderdag 1 december 2016 17:42 schreef TheVoice4ever het volgende:
laat Gina de boekhoudingldw doen zou ik zeggen, dan weten de andere inwoners ook hoe hebberig zij is, en Gina kan dat ook goed denk ik, ze houdt van geld tellen
quote:Op donderdag 19 oktober 2017 10:38 schreef TheVoice4ever het volgende:
waar blijven haar foto's op instagram, ik heb al een tijdje geen nieuwe foto's van Gina gezien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Big Brother 2025 Favo: Jolien (mijn persoonlijke winnaar)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |