quote:Op zondag 26 april 2015 23:30 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben te lui om abo te kopenDoe ik morgen wel lol
Oke, maar je vrouw leek het niet erg te vinden.quote:Op zondag 26 april 2015 23:39 schreef LompeHork het volgende:
Je ruikt naar natte hond wil je alsjeblieft een keer ergens anders zitten?
Ze houdt van (natte) honden.quote:Op zondag 26 april 2015 23:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oke, maar je vrouw leek het niet erg te vinden.
Akkoord.quote:Op zondag 26 april 2015 23:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dit zegt meer over jou dan over mij.
Indonesiëquote:
quote:Op maandag 27 april 2015 11:15 schreef Amarantha het volgende:
Jullie nog iets gekocht op de rommelmarkt?
Neen, ik ga dalijk bier halen, en kijken hoelang ik het volhoudquote:Op maandag 27 april 2015 11:15 schreef Amarantha het volgende:
Ben al te laat. Stond pas om 11 uur op, dan zijn de meeste leuke dingetjes wel weg.quote:Op maandag 27 april 2015 11:15 schreef Amarantha het volgende:
Het RVD niet GVD.quote:Op maandag 27 april 2015 11:41 schreef Makoto het volgende:
GVD jongen, er cirkelen hier constant helikopters in de lucht, voor 'koning willy'.
Jij wel dan?quote:Op maandag 27 april 2015 11:15 schreef Amarantha het volgende:
Gezellig.quote:Op maandag 27 april 2015 11:46 schreef Makoto het volgende:
Ik liep gister avond/nacht nog even in de stad.
[ afbeelding ]
Groetjes uit Den Helder.quote:
Willygodquote:Op maandag 27 april 2015 11:41 schreef Makoto het volgende:
GVD jongen, er cirkelen hier constant helikopters in de lucht, voor 'koning willy'.
Toen hij bij de marine zat dronk hij hier in de stad pilsjes in de kroeg.quote:
okquote:Op maandag 27 april 2015 13:33 schreef DrNick het volgende:
Alleen matig dat je kleurtje iet meegaat bij auto-update.
Echt gruwelijk druk in de stad lijkt mequote:Op maandag 27 april 2015 15:27 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ga de stad in, zat te doen lijkt me
Daarom juist, lekker tochquote:Op maandag 27 april 2015 15:38 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Echt gruwelijk druk in de stad lijkt me
gezelligquote:Op maandag 27 april 2015 15:47 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja.. morgen BQQen op de boerderij van mijn Opa.
tazzzz stuur foto op appquote:Op maandag 27 april 2015 15:47 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
gezellig
heb geen krul meer he crip
Ze is niet alleen.quote:Op maandag 27 april 2015 16:04 schreef wietparkiet het volgende:
crip is getraumatiseerd door mijn foto
hahaha
Je zou maar een leven hebben héquote:Op maandag 27 april 2015 20:34 schreef Amoeba het volgende:
[ afbeelding ]
Bevrijdingsdag en dan op FOK! terecht komen
Beantwoord deze vraag, oh wijze WP.quote:Op maandag 27 april 2015 20:39 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wat moet je met een leven wanneer je internet hebt
niet ontvangen dus?quote:Op maandag 27 april 2015 21:13 schreef wietparkiet het volgende:
opeens pizzabezorger voor de deur en had niks besteld![]()
![]()
was kapsalon van maatje die verkeerde adres in had getypt
quote:Op maandag 27 april 2015 21:25 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee vroeg wat er besteld was en wist al meteen wie het was dus naar waar hij was gestuurd
wel een goeie keusquote:Op maandag 27 april 2015 21:27 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
echt voorspelbaar die man neemt altijd hetzelfde
hoezo ''hier''quote:Op maandag 27 april 2015 21:30 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
vind kapsalons hier niet echt lekker
Koffie loopt al.quote:Op dinsdag 28 april 2015 07:52 schreef RadioSlut het volgende:
Mehh opstaan is niet leuk zo op de vroege ochtend
zeker na zo'n lang weekendquote:Op dinsdag 28 april 2015 07:52 schreef RadioSlut het volgende:
Mehh opstaan is niet leuk zo op de vroege ochtend
Wie geeft deze man een striptease?quote:Op dinsdag 28 april 2015 08:47 schreef Amoeba het volgende:
Diegene die mij anderhalf uur lang kan entertainen tijdens dit college geef ik een knuf.
Je moeder.quote:Op dinsdag 28 april 2015 08:52 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Wie geeft deze man een striptease?
quote:Op dinsdag 28 april 2015 08:54 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Je dacht dat je alles van mijn kelder gezien had, ofwat?
Fijn dat jij dat zegt. Ik dacht precies hetzelfde, maar heuj, vrouwmensch he.quote:Op dinsdag 28 april 2015 09:21 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Derhalve moeten we ons voortplanten om het ras te redden.
Nu jouw taken om deze woorden om te zetten in keiharde (haha) daden.quote:Op dinsdag 28 april 2015 09:24 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Fijn dat jij dat zegt. Ik dacht precies hetzelfde, maar heuj, vrouwmensch he.
Na het huwelijk.quote:Op dinsdag 28 april 2015 09:29 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Nu jouw taken om deze woorden om te zetten in keiharde (haha) daden.
Het organiseren van moeder-dochter activiteiten is nochtans mijn specialiteit.quote:Op dinsdag 28 april 2015 09:30 schreef RadioSlut het volgende:
Haal trouwens wel even mn moeder weg voor je me opsluit in je kelder.
Het huwelijkquote:
Als het zo moet rot dan maar opquote:Op dinsdag 28 april 2015 09:32 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Het organiseren van moeder-dochter activiteiten is nochtans mijn specialiteit.
[..]
Het huwelijkpls
Nee maar urbex lijkt me wel een strak idee. Als je de funds hebt dan kunnen we in de week van 12-19 mei iets plannen, ik heb dan de Jag tot mijn beschikking. Dieselbakquote:Op dinsdag 28 april 2015 09:32 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Als het zo moet rot dan maar opGister had je gezegd dat we zouden trouwen
Dan maak ik wel tijd.quote:Op dinsdag 28 april 2015 09:50 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Nee maar urbex lijkt me wel een strak idee. Als je de funds hebt dan kunnen we in de week van 12-19 mei iets plannen, ik heb dan de Jag tot mijn beschikking. Dieselbak
Niet teveel, anders stort dalijk het hele gebouw inquote:Op dinsdag 28 april 2015 09:50 schreef Amoeba het volgende:
Overigens als er mensen meewillen, des te meer zielen des te meer vreugd.
We gingen toch al zorgen dat dat gebouw ging instorten.quote:Op dinsdag 28 april 2015 09:57 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Niet teveel, anders stort dalijk het hele gebouw in
Analoog is vetter.quote:
Hoe moet ik dat opvattenquote:Op dinsdag 28 april 2015 10:05 schreef Amoeba het volgende:
[..]
We gingen toch al zorgen dat dat gebouw ging instorten.
Godver jaquote:Op dinsdag 28 april 2015 10:11 schreef Amoeba het volgende:
[ afbeelding ]
Zie je die tafel? Die ga je van dichtbij zien.
Dat heb ik nietquote:Op dinsdag 28 april 2015 10:14 schreef Amoeba het volgende:
Maar dit is in Liege (Luik). Even plannen maken, maar dat is niet zo ver weg. Celles (Noisy) is wel echt een grafeind, +- 200 km. Dat gaat algauw p.p. 30 ekkies aan diesel kosten.
Ik kan wel ff vragen of een maatje mee wil, dan splitten we de kosten al door 3.quote:
Zou lief zijnquote:Op dinsdag 28 april 2015 10:18 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik kan wel ff vragen of een maatje mee wil, dan splitten we de kosten al door 3.Hij wilde ook nog naar Noisy. Doen we Celles en de universiteit in Liege.
Hij rijdt tochquote:Op dinsdag 28 april 2015 10:24 schreef Amoeba het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zeg nou zelf, daar kan het wel mee toch.
Ik wil je wel warm houden.quote:Op dinsdag 28 april 2015 10:30 schreef RadioSlut het volgende:
Serieus het is zo koud hier dat ik de kou uit de tafel voel komen.
Je bent dunner dan ik man, mijn respect gaat zwaar omhoog als jij mij warm weet te krijgen/houdenquote:
Geef mij nu je jasquote:Op dinsdag 28 april 2015 10:36 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Je bent dunner dan ik man, mijn respect gaat zwaar omhoog als jij mij warm weet te krijgen/houden
(Dat is echt niet makkelijk)
Wat heeft ge gedaan?quote:Op dinsdag 28 april 2015 11:46 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Bietje maar
Alles goed hier verder?
Zondag op maandag de stad in geweest, maandag wat rommelmarkten bezocht, en daarna weer de stad inquote:Op dinsdag 28 april 2015 11:47 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Wat heeft ge gedaan?
Hier ook lichtelijk dood. Gisteren pas om half 12 thuis
Da's het belangrijkstequote:Op dinsdag 28 april 2015 11:48 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Zondag op maandag de stad in geweest, maandag wat rommelmarkten bezocht, en daarna weer de stad in
Maar, was wel gezellig.
Dat vind ik dus ook.quote:
Met Homie gaat het niet goedquote:Op dinsdag 28 april 2015 11:52 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Dat vind ik dus ook.
Dus we moeten niet zeuren.
Hoe is het met de katzen?
Whyyyyyquote:Op dinsdag 28 april 2015 11:54 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Met Homie gaat het niet goed
De rest wel. Hoop ik.
Nouja hij heeft al een tijdje een tumor bij z'n oog, maar hij had geen pijn volgens de dierenarts.quote:
quote:Op dinsdag 28 april 2015 11:56 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Nouja hij heeft al een tijdje een tumor bij z'n oog, maar hij had geen pijn volgens de dierenarts.
Nu wel, en moet hij ingeslapen worden
Het valt wel mee, we hebben het zien aankomen. Op de 1 of andere manier kan ik er dan niet meer rouwig om zijn.quote:Op dinsdag 28 april 2015 11:57 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
eens, maar toch.
Kut blijft het wel.
Hmm ja dat is wel een ''voordeel'' maar toch, leuk blijft anders.quote:Op dinsdag 28 april 2015 11:58 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Het valt wel mee, we hebben het zien aankomen. Op de 1 of andere manier kan ik er dan niet meer rouwig om zijn.
Klopt.quote:Op dinsdag 28 april 2015 12:08 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Hmm ja dat is wel een ''voordeel'' maar toch, leuk blijft anders.
Wat zijn dat?quote:Op dinsdag 28 april 2015 12:12 schreef RadioSlut het volgende:
Fotorolletjes fixen. Zie nu een vette aanbieding op Marktplaats, hopelijk reageert ie zo snel mogelijk.
Zo van die dingetjes die je in een camera kan stoppen en dat je er een foto mee kan makenquote:
Mijn vader heeft hier nog wel zo'n oud fototoestel liggen met lenzen en alles.quote:Op dinsdag 28 april 2015 12:14 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Zo van die dingetjes die je in een camera kan stoppen en dat je er een foto mee kan maken
En nee geen sd kaart!
Ooohhh naisssquote:Op dinsdag 28 april 2015 12:16 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Mijn vader heeft hier nog wel zo'n oud fototoestel liggen met lenzen en alles.
Is dat dat ding van plastic?quote:Op dinsdag 28 april 2015 12:17 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ooohhh naisss
Ik zag gister op de vrijmarkt nog een paar oudjes liggen, instant liefde.
maar mijn Diana is toffer
Ik wil niet weten wat jij allemaal doet in de avond.quote:Op dinsdag 28 april 2015 12:18 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb sinds gisteravond een vet rare pijn in mijn been
te veel gelopenquote:Op dinsdag 28 april 2015 12:18 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb sinds gisteravond een vet rare pijn in mijn been
Gisteravond gekleurd, spannend hequote:Op dinsdag 28 april 2015 12:18 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik wil niet weten wat jij allemaal doet in de avond.
Wou het eens anders proberenquote:Op dinsdag 28 april 2015 12:19 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Dat moet je dan ook niet met je voeten doen
Moet je weer anders zijn dan de rest?quote:
Jepquote:Op dinsdag 28 april 2015 12:21 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Moet je weer anders zijn dan de rest?
(Jeuj eerste 2 rolletjes is een deal)
helemaar naar de -----, hoe is het bij jou?quote:
mwah ook redelijk jaquote:Op dinsdag 28 april 2015 12:37 schreef Makoto het volgende:
[..]
helemaar naar de -----, hoe is het bij jou?
Heeeee RS, je had er gisteren echt bij moeten zijn. De te-ring.quote:Op dinsdag 28 april 2015 12:48 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Dan nog, ben sowieso door mijn fotorolletjes heen
[..]
HOOIII
Vertel.quote:Op dinsdag 28 april 2015 12:48 schreef Makoto het volgende:
[..]
Heeeee RS, je had er gisteren echt bij moeten zijn. De te-ring.
Was op een illegaal feest, in een oud restaurant, en daar boven was het al ziek, maar er scheen ook nog een kelder te zijn. naaaaaaahhhh. Echt techno met een k.quote:Op dinsdag 28 april 2015 12:49 schreef RadioSlut het volgende:
Vertel.
Was gister helemaal dood helaas
Waarom had je me niks gezegdquote:Op dinsdag 28 april 2015 12:51 schreef Makoto het volgende:
[..]
Was op een illegaal feest, in een oud restaurant, en daar boven was het al ziek, maar er scheen ook nog een kelder te zijn. naaaaaaahhhh. Echt techno met een k.
Ik wist ook niet dat het er was, ik was eerst gewoon in bahn, maar daar tegenover bleek ook iets te zijn ineens. We wisten niet wat, en toen we daar kwamen was het veel coolerquote:
Wel coolquote:Op dinsdag 28 april 2015 12:53 schreef Makoto het volgende:
[..]
Ik wist ook niet dat het er was, ik was eerst gewoon in bahn, maar daar tegenover bleek ook iets te zijn ineens. We wisten niet wat, en toen we daar kwamen was het veel cooler
Uitgeput lag ze in mijn armen.quote:Op dinsdag 28 april 2015 12:49 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Vertel.
Was gister helemaal dood helaas
Oeeeeiiiquote:
Dat zal best.quote:Op dinsdag 28 april 2015 13:19 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Voor de rest is Moebs een schatje, vergis je daar niet in.
Ik zou ook wel wat meer van mezelf willen. 10 kg extra perfectie ofzo.quote:Op dinsdag 28 april 2015 13:19 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Voor de rest is Moebs een schatje, vergis je daar niet in.
Ga huilen.quote:Op dinsdag 28 april 2015 13:29 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Is alle hoop hopeloos dan? Is de wereld werkelijk waar zo verdoemd?
Zodat mensen jou eens serieus nemenquote:Op dinsdag 28 april 2015 13:30 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik zou ook wel wat meer van mezelf willen. 10 kg extra perfectie ofzo.
Ha ha haquote:
Klopt, daarom is het zo grappigquote:
quote:
Hoeft ook niet, er hoeft ook geen product van te komenquote:Op dinsdag 28 april 2015 13:40 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Wij gaan sowieso niet meer voortplanten.
Gelukkig ben jij ook stengeltje.quote:Op dinsdag 28 april 2015 13:32 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Zodat mensen jou eens serieus nemen
Neuken voor de funquote:Op dinsdag 28 april 2015 13:42 schreef Makoto het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, er hoeft ook geen product van te komen
Ennn de presentaties gaan niet doorquote:Op dinsdag 28 april 2015 14:03 schreef RadioSlut het volgende:
Wachten tot na de pauze op een presentatie
Vrijquote:Op dinsdag 28 april 2015 14:31 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ennn de presentaties gaan niet door
Nee en kan niet luisteren.quote:
;s;squote:Op dinsdag 28 april 2015 15:07 schreef RadioSlut het volgende:
was overigens een algemene share, niet specifiek bedoeld voor jou
Krijg je sowieso niet gauwquote:Op dinsdag 28 april 2015 15:13 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Mwah, klinkt niet onaardig maar krijg er geen harde van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |