In het seizoen 2014/2015 worden gasten ontvangen als..quote:NOS Studio Voetbal is een wekelijks televisieprogramma over actuele voetbalgebeurtenissen dat op Nederland 1 door de NOS wordt uitgezonden. In het programma wordt het voetbalnieuws van de afgelopen week besproken door Jack van Gelder en een aantal in samenstelling wisselende analytici. Elke week wordt een gast uitgenodigd die meestal uit de voetbalwereld komt. Als Sjek verhinderd is, is de gastheer Tom Egbers.
Arno is een beetje de Peter R. de Vries van de voetbalwereld.quote:Op zondag 26 april 2015 22:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
Arno heeft gezocht naar het geheim van Ajax TV.
Je kan beter zeggen dat Peter R. de Arno is van de misdaadwereld.quote:Op zondag 26 april 2015 22:32 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Arno is een beetje de Peter R. de Vries van de voetbalwereld.
Inderdaadquote:
Arno zou zijn snor moeten laten staanquote:Op zondag 26 april 2015 22:32 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Arno is een beetje de Peter R. de Vries van de voetbalwereld.
Ik hoor het fragment in mijn hoofd als ik het leesquote:Op zondag 26 april 2015 22:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Legendarisch momentje van de Witte Chinees.
Tong Egbersquote:Op zondag 26 april 2015 22:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Inderdaad
tong ook weer gelukkig
Met die kool van Colombia zekerquote:Op zondag 26 april 2015 22:33 schreef alors het volgende:
[..]
Ik hoor het fragment in mijn hoofd als ik het lees
Is hier een linkje van?quote:Op zondag 26 april 2015 22:33 schreef alors het volgende:
[..]
Ik hoor het fragment in mijn hoofd als ik het lees
wimderon, zit die niet ook op FOK!quote:
Ja, die zit hier ook op FOK!quote:Op zondag 26 april 2015 22:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
wimderon, zit die niet ook op FOK!
grappige jongen vind ik dat
Met een Martin Verkerk UI. Wat een baasquote:Op zondag 26 april 2015 22:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
wimderon, zit die niet ook op FOK!
grappige jongen vind ik dat
quote:Op zondag 26 april 2015 22:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, die zit hier ook op FOK!
Leuk youtube kanaal.
Iedere Fok!ker wil in het diepste geheim op Martin Verkerk lijken.quote:Op zondag 26 april 2015 22:36 schreef alors het volgende:
[..]
Met een Martin Verkerk UI. Wat een baas
Vooral de filmpjes met Hilaire zijn leuk.quote:
Alors wil dit ook, maar als je eenmaal als Surinaamse geboren bent gaat dat lastig.quote:Op zondag 26 april 2015 22:38 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Iedere Fok!ker wil in het diepste geheim op Martin Verkerk lijken.
In Zuid-Friesland wonen er geen Surinamersquote:Op zondag 26 april 2015 22:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Alors wil dit ook, maar als je eenmaal als Surinaamse geboren bent gaat dat lastig.
Ja.quote:Op zondag 26 april 2015 22:38 schreef Coco98 het volgende:
Ik was laatst in de Bruna, en ik zag daar inkleurboekjes voor volwassenen liggen.
Je bedoelt denk ik Karim Rekikie?quote:Op zondag 26 april 2015 22:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zouden ze het nog over Karim Rekiki gaan hebben?
Jeetje Stijn, dit had ik niet verwacht van jou.quote:Op zondag 26 april 2015 22:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Ron Jans moet lekker de griep krijgen.
REKIKIKIKIKIIIIOOquote:Op zondag 26 april 2015 22:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zouden ze het nog over Karim Rekiki gaan hebben?
Het is Rekiki, net als dat het Waikiki is.quote:Op zondag 26 april 2015 22:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je bedoelt denk ik Karim Rekikie?
Stijn is een rebelse puberquote:Op zondag 26 april 2015 22:40 schreef alors het volgende:
[..]
Jeetje Stijn, dit had ik niet verwacht van jou.
PINGquote:Op zondag 26 april 2015 22:40 schreef YazooW het volgende:
Ik zap net in. Wat voor een shirt heeft Arno Vermeulen aan?
Uh, juist.quote:Op zondag 26 april 2015 22:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is Rekiki, net als dat het Waikiki is.
Je zegt ook niet Waikikie
Ik ben een beetje "Ron Jans-moe".quote:Op zondag 26 april 2015 22:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoezoquote:Op zondag 26 april 2015 22:39 schreef Ajacied422 het volgende:
FUCK FINLANDquote:
Welke nog meer dan?quote:Op zondag 26 april 2015 22:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zivkovic, is compleet verneukt in Amsterdam.
Alweer een verneukt talent bij Ajax.
Brutil Hose.quote:
quote:Op zondag 26 april 2015 22:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
In Engeland of Amerika wordt je ontslagen voor 'fuck'quote:
Denny Landzaat.quote:
Dilrosun.quote:
Was jij maar nooit ontslagen.quote:Op zondag 26 april 2015 22:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
In Engeland of Amerika wordt je ontslagen voor 'fuck'
Zou het niet aan hemzelf kunnen liggen ?quote:Op zondag 26 april 2015 22:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
John O'Brienquote:
Froylan Ledezma.quote:
Nee.quote:Op zondag 26 april 2015 22:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zou het niet aan hemzelf kunnen liggen ?
* Zucht*quote:
Quino Lanzaatquote:
Edgar Manucharyanquote:
Die Zivko heeft de stap naar Ajax gewoon volledig verkeerd ingeschat. Presteer maar eens een jaar in Jong Ajax, die kansen in het eerste komen wel. En anders lekker opzouten met dat nare gedrag. Een soort tweede Kishna aan het worden, kun je beter kwijt dan rijk zijn.quote:Op zondag 26 april 2015 22:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die speelde de CL-finale in 96.quote:
Hij had zich al bewezen bij FC Groningen.quote:Op zondag 26 april 2015 22:45 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
Die Zivko heeft de stap naar Ajax gewoon volledig verkeerd ingeschat. Presteer maar eens een jaar in Jong Ajax, die kansen in het eerste komen wel. En anders lekker opzouten met dat nare gedrag. Een soort tweede Kishna aan het worden, kun je beter kwijt dan rijk zijn.
Quinoquote:
Nicolae Miteaquote:
Die heeft nooit bij Ajax gespeeld.quote:
Quido, mijn oprechte excuses.quote:
Dus?quote:Op zondag 26 april 2015 22:46 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Die heeft nooit bij Ajax gespeeld.
Ik vind het nog steeds geen bijzondere speler.quote:Op zondag 26 april 2015 22:46 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Die heeft nooit bij Ajax gespeeld.
Bij Watford ja.quote:
Thimothee Atoubaquote:
Quinoa.quote:
Mitchell Donaldquote:
Lerin Duartequote:
Nee. Te groot voor het servet.quote:Op zondag 26 april 2015 22:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds geen bijzondere speler.
Ivan Gabrichquote:
Groningen is dan ook van een veel minder niveau. Als je het bekijkt qua druk en verwachtingspatronen. Laat hem eerst maar eens wennen in Jong Ajax, zichzelf wegwijs maken binnen de club. Maar hij denkt meteen de eerste spits worden.quote:Op zondag 26 april 2015 22:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij had zich al bewezen bij FC Groningen.
Dat je dan nul kans krijgt terwijl Siggy week op week mag falen is volslagen debiel.
Die anekdote in die Roemeense nachtclubquote:Op zondag 26 april 2015 22:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
Kees wil niet graag met zijn jeugdzondes worden geconfronteerd.
Sulejmani.quote:Op zondag 26 april 2015 22:48 schreef Loserkid het volgende:
Echte talenten breken wel door, het ligt haast altijd aan blessures of de instelling van de speler zelf als hij niet slaagt..
quote:Op zondag 26 april 2015 22:49 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
Groningen is dan ook van een veel minder niveau. Als je het bekijkt qua druk en verwachtingspatronen. Laat hem eerst maar eens wennen in Jong Ajax, zichzelf wegwijs maken binnen de club. Maar hij denkt meteen de eerste spits worden.
Dat van Siggy, Frank zal toch wel wat goeds in hem zien.
Danny Hespquote:
Wow.quote:
Jozefzoon, Ozbilliz.quote:
quote:Op zondag 26 april 2015 22:49 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
Groningen is dan ook van een veel minder niveau. Als je het bekijkt qua druk en verwachtingspatronen. Laat hem eerst maar eens wennen in Jong Ajax, zichzelf wegwijs maken binnen de club. Maar hij denkt meteen de eerste spits worden.
Dat van Siggy, Frank zal toch wel wat goeds in hem zien.
Lens.quote:
Laat alle VI hooligans maarquote:Op zondag 26 april 2015 22:51 schreef Evertjan het volgende:
Een hoop posts in dit topic gaan niet over studio voetbal
Treurig dat een moderator als Johannes_Vermeer zijn werk niet doet inderdaadquote:Op zondag 26 april 2015 22:51 schreef Evertjan het volgende:
Waar is dat op?quote:Op zondag 26 april 2015 22:51 schreef Evertjan het volgende:
Ja dus? Van Groningen naar het eerste van Ajax is groot. Al helemaal voor zijn leeftijd. Laat hem dan eerst wennen aan de club door hem in de luwte te laten spelen, dan maar een minder niveau. Die kansen zouden echt wel komen, maar niet als je zo naar gaat lopen doen.quote:Op zondag 26 april 2015 22:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]![]()
![]()
Jong Ajax is gewoon een stap terug dan.
Hij heeft rood haar he.quote:Op zondag 26 april 2015 22:52 schreef tong80 het volgende:
Altijd leuk als ten Rouwelaar met z'n grote bek blundert.
Die zat bij Feyenoord.quote:
Nu wordt het obscuur.quote:
Je kunt niet verwachten een jongen die basisspeler is bij Groningen tevreden te stellen met alleen maar potjes bij jong. Ik verwacht dat de afspraken aan het begin van het seizoen ook niet zijn geweest.quote:Op zondag 26 april 2015 22:52 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
Ja dus? Van Groningen naar het eerste van Ajax is groot. Al helemaal voor zijn leeftijd. Laat hem dan eerst wennen aan de club door hem in de luwte te laten spelen, dan maar een minder niveau. Die kansen zouden echt wel komen, maar niet als je zo naar gaat lopen doen.
Rob Maasquote:Op zondag 26 april 2015 22:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die zat bij Feyenoord.
Tomasz Iwan
Die was al verpoept.quote:
VBL / Word jij de nieuwe VBL mod? Sollicitatieronde!quote:Op zondag 26 april 2015 22:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Treurig dat een moderator als Johannes_Vermeer zijn werk niet doet inderdaad
quote:Op zondag 26 april 2015 22:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
VBL / Word jij de nieuwe VBL mod? Sollicitatieronde!
Ze hebben een plan met hem gemaakt waarin hij in het eerste jaar zou wennen bij Jong Ajax, en dat hij blij moest zijn met iedere minuut in het eerste..quote:Op zondag 26 april 2015 22:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je kunt niet verwachten een jongen die basisspeler is bij Groningen tevreden te stellen met alleen maar potjes bij jong. Ik verwacht dat de afspraken aan het begin van het seizoen ook niet zijn geweest.
Nee, ik ben al redactielid bij FOK!sportquote:Op zondag 26 april 2015 22:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Omdat Johannes voor FC Groningen is.quote:
quote:Op zondag 26 april 2015 22:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Omdat jij een stoute jongen bent.
Hij krijgt ook gewoon betaald hoor.quote:
Ik lachte je uit.quote:Op zondag 26 april 2015 22:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Eigenlijk gaat dit ook niet over Studio Voetbal maar er zal vast een gedachte achter zitten.
You only live once.quote:
Meen je datquote:Op zondag 26 april 2015 22:56 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hij krijgt ook gewoon betaald hoor.
Hier snijdt hij, dit weet jij ook, een klimtouw door.quote:Op zondag 26 april 2015 22:57 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Lijkt net alsof die een fascistengroet doet
Nee. Grapje.quote:
VBL / Word jij de nieuwe VBL mod? Sollicitatieronde!quote:Op zondag 26 april 2015 22:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat ben jij een moeilijk handelbare moderator zeg.
Ik begeef me niet meer in dat topic.quote:Op zondag 26 april 2015 22:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is een act zodat jij je gaat solliciteren voor mod.quote:Op zondag 26 april 2015 22:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat ben jij een moeilijk handelbare moderator zeg.
Kan ik hier solliciteren?quote:Op zondag 26 april 2015 22:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee. In het daarvoor bestemde topic aub.quote:
Ik ga niet solliciteren. Je kan me niks voorhouden, ook geen worst.quote:Op zondag 26 april 2015 22:58 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Dat is een act zodat jij je gaat solliciteren voor mod.
Geaccepteerd Mexiquote:Op zondag 26 april 2015 22:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Johannes slaat een beetje door door mijn eerdere post.
Ik bied mijn oprechte excuses aan.
Het is allemaal een act zodat jij gaat solliciteren voor mod.quote:Op zondag 26 april 2015 22:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik begeef me niet meer in dat topic.
Nee.quote:
Bedankt weer, tong.quote:Op zondag 26 april 2015 23:00 schreef tong80 het volgende:
Vreselijk dat uit tenue.
Die oranje broeken.
Dit heb ik met de pakken van Derksen gedaanquote:Op zondag 26 april 2015 23:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ga dit shirt nabestellen en in de fik steken.
Ik hang hem op in de hoek van de tuin en ga er 2 weken lang m'n behoefte in doen.quote:Op zondag 26 april 2015 23:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
In dat geval word je het niet.quote:Op zondag 26 april 2015 23:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als ze me smeken overweeg ik mogelijk dat er een kans is om mod te worden.
Dan mis ik er niks aan.quote:Op zondag 26 april 2015 23:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
In dat geval word je het niet.
Opzichtig trollen doe je maar in de TV SC.quote:Op zondag 26 april 2015 23:01 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Dit heb ik met de pakken van Derksen gedaan
nou nou nou.mpgquote:Op zondag 26 april 2015 23:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
duur grapjequote:Op zondag 26 april 2015 23:01 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Dit heb ik met de pakken van Derksen gedaan
Daar kom ik ook zelden meer. Kansloze figurenquote:Op zondag 26 april 2015 23:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Opzichtig trollen doe je maar in de TV SC.
Kom je nog wel ergens???quote:Op zondag 26 april 2015 23:02 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Daar kom ik ook zelden meer. Kansloze figuren
Gewoon even een rondje doen over FOK!quote:Op zondag 26 april 2015 23:02 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Wowowowowowoquote:Op zondag 26 april 2015 23:02 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Top 8.quote:Op zondag 26 april 2015 23:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe doe jij het in de Wielerprono?
Zap.quote:
4 punten, kan nog van alles gebeuren. Seizoen is nog lang.quote:
De geschiedenis herhaalt zich.quote:Op zondag 26 april 2015 23:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Europa en Amerika gaan zich vroeg of laat afscheiden.
Ik heb nooit ruzie. En dat zijn nog de minst debiele. Maar de rest zoals WcPot, Maraca en Studiotjequote:Op zondag 26 april 2015 23:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wowowowowowo
heb je ruzie met AF_ en Flipsgodin?
Ik hoop het zo, waar hebben we die fifa eigenlijk voor nodig?quote:Op zondag 26 april 2015 23:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Europa en Amerika gaan zich vroeg of laat afscheiden.
Die drie vind ik wel wat minder leuke users inderdaad. Maar appelen, Flips, AF_ en banaan kan ik goed hebben.quote:Op zondag 26 april 2015 23:08 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik heb nooit ruzie. En dat zijn nog de minst debiele. Maar de rest zoals WcPot, Maraca en StudiotjeLekker saampjes hele topics volspammen over hoe ze een spelletje spelen online en de inteelt meets voor en nabespreken. Nee, daar heb ik helemaal niks mee
Tevens hoop ik dat ze dit sherlocken
Kon invallen bij een musical, prioriteiten enzo.quote:Op zondag 26 april 2015 23:09 schreef Coco98 het volgende:
Is het mysterie van de afgewezigheid van Jack al opgelost?
*Bedankt voor het kijken en tot de volgende keer.quote:Op zondag 26 april 2015 23:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Frank Kramer zegt tot de volgende keer.
sherlock is al jaren dood. Een beetje net als Fok, maar Fok gaat dood in slowmotion.quote:Op zondag 26 april 2015 23:08 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik heb nooit ruzie. En dat zijn nog de minst debiele. Maar de rest zoals WcPot, Maraca en StudiotjeLekker saampjes hele topics volspammen over hoe ze een spelletje spelen online en de inteelt meets voor en nabespreken. Nee, daar heb ik helemaal niks mee
Tevens hoop ik dat ze dit sherlocken
Je weet dat er Mycroft is?quote:Op zondag 26 april 2015 23:10 schreef alors het volgende:
[..]
sherlock is al jaren dood. Een beetje net als Fok, maar Fok gaat dood in slowmotion.
Altijd als ik er kijk gaat het over hoe ze GTA spelen, doe dat lekker in een eigen groep ofzoquote:Op zondag 26 april 2015 23:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die drie vind ik wel wat minder leuke users inderdaad. Maar appelen, Flips, AF_ en banaan kan ik goed hebben.
Dat klopt, want jij bent veel buitenquote:Op zondag 26 april 2015 23:10 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Altijd als ik er kijk gaat het over hoe ze GTA spelen, doe dat lekker in een eigen groep ofzoMaar goed, ik zit sowieso zoals je weet weinig op den foks dus het maakt me verder niet heul veel uit
Nu ik er over nadenk valt het best tegenquote:Op zondag 26 april 2015 23:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat klopt, want jij bent veel buiten
Ja, maar dat is een beetje als bestralen om de levensduur te verlengen.quote:
ik wist niet dat hij zelf voetballer is geweestquote:Op zondag 26 april 2015 23:12 schreef Rabieluh het volgende:
Holy shit, dit heb ik nog meegemaakt bedenk ik me nu. Ik herinner me nu pas wie hij is.
En jij bent redactie sport?quote:Op zondag 26 april 2015 23:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ik wist niet dat hij zelf voetballer is geweest
Nee dat is ook nieuw voor mij.quote:Op zondag 26 april 2015 23:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ik wist niet dat hij zelf voetballer is geweest
Nee joh!?quote:Op zondag 26 april 2015 23:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Frank Kramer is een man met een verleden.
Was dit niet met een andere wedstrijd?quote:Op zondag 26 april 2015 23:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
Met moeders en kinderen naar de Efteling! Ik ken deze!
Nee, het was bij de Afrika Cup.quote:Op maandag 27 april 2015 14:15 schreef Obiekulu het volgende:
[..]
Was dit niet met een andere wedstrijd?
Ik dacht Australië - Iran. Australië 2-0 voor en het werd nog 2-2 waardoor Iran naar het WK ging.
Nu was het opeens bij de Afrika Cup.
Begin aan mezelf te twijfelen :s
Of dat is matige journalistiek, of Frank is meerdere keren naar pretparken geweest.quote:Op maandag 27 april 2015 15:41 schreef Obiekulu het volgende:
Hm..
http://nieuws.thepostonli(...)-een-wereldkampioen/
Ach, in ieder geval eens leuk om een bekerfinale te zien tussen ploegen waar het meer dan alleen winnen betekentquote:Op zondag 3 mei 2015 22:08 schreef Caland het volgende:
Was dit de saaiste bekerfinale ooit. Zeg het maar jongons.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |