Je hond opvoeden dat hij dit niet doet.quote:Op zondag 26 april 2015 20:49 schreef BigTosser95 het volgende:
Mijn hond is onlangs door de rolhordeur heen gerent, die is dus stuk
Nu wil ik een nieuwe kopen, maar ongetwijfeld dat de hond er weer doorheen zal rennen. wat kan ik doen om dat te voorkomen?
losse flappen waar een hond gewoon doorheen kan lopen is geen optie (anders lopen de katten weg).
wie heeff er een goed idee?
Losse flappen met een magneet? Magneten sterk genoeg dat katten er niet door kunnen, maar hond wel?quote:Op zondag 26 april 2015 20:49 schreef BigTosser95 het volgende:
Mijn hond is onlangs door de rolhordeur heen gerent, die is dus stuk
Nu wil ik een nieuwe kopen, maar ongetwijfeld dat de hond er weer doorheen zal rennen. wat kan ik doen om dat te voorkomen?
losse flappen waar een hond gewoon doorheen kan lopen is geen optie (anders lopen de katten weg).
wie heeff er een goed idee?
Helaas gaat dat niet, de deur draait naar buiten toe, dus zou ik een vaste hordeur met plaat moeten maken die naar binnen toe opent, de ruimte waar de buiten deur op uitkomt is behoorlijk klein dus een naar binnen openslaande deur gaat helaas niet werken.quote:Op zondag 26 april 2015 20:57 schreef Gieliovd het volgende:
Hordeur met vast paneel in de onderzijde.
denk niet dat dat sterk genoeg isquote:Op zondag 26 april 2015 21:08 schreef Ludd het volgende:
[..]
Losse flappen met een magneet? Magneten sterk genoeg dat katten er niet door kunnen, maar hond wel?
Sterk genoeg om de katten tegen te houden? Jawel hoor. Je kan ook magneten kopen die sterk genoeg zijn om de hond tegen te houden, maar die zal je zelf ook niet makkelijk van elkaar krijgen.quote:Op zondag 26 april 2015 21:13 schreef BigTosser95 het volgende:
[..]
denk niet dat dat sterk genoeg is
Ik wil mijn katten niet buiten hebbenquote:
Zoiets. Alleen kan TS dan dus geen rolhordeur meer nemen.quote:Op maandag 27 april 2015 15:19 schreef kiekjesdief het volgende:
Ik heb dat ook gehad. Ik heb een hordeur met in het midden een horizontaal balkje. Tussen het middenbalkje en de onderbalk heb ik een aantal aluminium 'latjes' geschroefd. Voor de hond was dat duidelijk genoeg.
Waarom niet? Het hoeft allemaal niet zo dik en breed te zijn.quote:Op maandag 27 april 2015 15:36 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Zoiets. Alleen kan TS dan dus geen rolhordeur meer nemen.
Als je de rolhordeur opent, rolt die helemaal op. Dan kun je natuurlijk niks op het gaas bevestigen.quote:Op maandag 27 april 2015 16:01 schreef hottentot het volgende:
[..]
Waarom niet? Het hoeft allemaal niet zo dik en breed te zijn.
Horizontale dunne strips van max 1 cm hoog kunnen wel mee opgerold worden toch?quote:Op maandag 27 april 2015 16:04 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Als je de rolhordeur opent, rolt die helemaal op. Dan kun je natuurlijk niks op het gaas bevestigen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |