SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Over Louis gesproken, die wordt momenteel ook weggespeeld door Everton, en volgens mij heeft Utd een nog wel iets groter budget dan Ajax...![]()
![]()
Ach, morgen gewoon weer een donderspeech van Frank, dan staan ze er komend weekend weer, let maar op...(!)![]()
Hoezeequote:Op zondag 26 april 2015 16:09 schreef DaveDave09 het volgende:
Nja feyenoord speelt wss gelijk, 2e plek veilig gesteldAjax
![]()
Bijna topic 2500.
Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
KONING SIGGYHeel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
VERLENGEN DIE IJSLANDSE GOD WAT EEN VIKINGHeel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
5 jaar nog genieten van deze heldquote:Op zondag 26 april 2015 16:16 schreef Catch22- het volgende:
VERLENGEN DIE IJSLANDSE GOD WAT EEN VIKINGOh.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: