SPOILER: online shoppenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En ze waren 526,08. Kosten ze me dus 600 EUR. Nog niet echt goedkoop natuurlijk. Nouja.quote:Inklaringskosten
i
/ Rembourszending: betaal ¤ 76,21 gepast en contant aan de pakketbezorger.
Vraag om een bon, er was laatst met contant betalen iemand op FOK! genaaid.quote:Op zondag 26 april 2015 15:26 schreef Oksel het volgende:
Jep, wielen.
[..]
En ze waren 526,08. Kosten ze me dus 600 EUR. Nog niet echt goedkoop natuurlijk. Nouja.
zit je fiets al in elkaar?quote:Op zondag 26 april 2015 15:49 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Vraag om een bon, er was laatst met contant betalen iemand op FOK! genaaid.
quote:Op zondag 26 april 2015 15:52 schreef dop het volgende:
[..]
zit je fiets al in elkaar?
Als Nee: wat doe je hier?
Die tv heb ik twee huizen geleden gekocht. Kan groter maar werkt nog prima.quote:Op zondag 26 april 2015 16:20 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Zit je eind van de tv of niet, tijd voor een groter scherm
Top dat je je fiets weer in elkaar hebt gekregen.quote:Op zondag 26 april 2015 16:21 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Die tv heb ik twee huizen geleden gekocht. Kan groter maar werkt nog prima.
quote:Op zondag 26 april 2015 16:20 schreef kanovinnie het volgende:
Waar ben je dan? Ik zie geen molpaljes
quote:Op zondag 26 april 2015 16:27 schreef Wombcat het volgende:
[..]![]()
Zelfs jij zou het moeten kunnen zien
Nieuwe shirtje van Het Stadion. Ik moet wel zeggen dat ik de oude mooier vind (die had ik met de tijdrit aan).
thanksquote:Op zondag 26 april 2015 16:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Top dat je je fiets weer in elkaar hebt gekregen.
Ja, de fotograaf had bij het hotel een hokje waar je de foto's kon bekijken.quote:
Ik ben het met je eens. Op die finishfoto doe je een froomequote:Op zondag 26 april 2015 16:32 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ja, de fotograaf had bij het hotel een hokje waar je de foto's kon bekijken.
Ik moet wel zeggen dat met die nieuwe pakjes van Het Stadion ik me er makkelijk uit kan halen. Ze vallen wel op.
Die van de tijdrit vind ik 't mooist.
Ik zat te kijken of er nog eentje onderdoor zou komenquote:Op zondag 26 april 2015 16:33 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens. Op die finishfoto doe je een froome
Zijn wel mooi kleurig inderdaadquote:Op zondag 26 april 2015 16:32 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ja, de fotograaf had bij het hotel een hokje waar je de foto's kon bekijken.
Ik moet wel zeggen dat met die nieuwe pakjes van Het Stadion ik me er makkelijk uit kan halen. Ze vallen wel op.
Die van de tijdrit vind ik 't mooist.
Ik kwam vandaag een clubgenoot tegen die in het nieuwe tenue (rood-geel-zwart) reed, en onderweg was met iemand van Jan van Arkel (paars-geel-zwart)quote:
lol alleen nog een stuurlintje ?quote:
Thanks man. Leuk dat je er weer was. We komen elkaar laatste tijd veel tegen!quote:Op zondag 26 april 2015 14:35 schreef gerwinner het volgende:
Patroon heeft echt goed gereden hoor, ook het sprintje gewonnen van kop af. Ik moest er na een uur af, zo'n elite criterium gaat mij nog te hard. Rudi Kemna reed ook mee, maar moest ook snel lossen, na de tijd vertelde hij dat ie het niet meer durfde
[..]
Mart
Goed manquote:Op zaterdag 25 april 2015 21:22 schreef Patroon het volgende:
Vandaag 5e in Hengelo bij Elites. Kopgroep van 4. 20 rondes voor einde met 4 man in de achtervolging. 1 moest eraf en ik won sprint van 3tal. Stonden ook continentale renners waaronder 1 van BMC aan de start.
Nog 1 kabel maar ik heb nu bezoek.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |