SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zonder wrijving geen glans
Awhquote:Op zondag 26 april 2015 14:57 schreef hottentot het volgende:
Het ene moment juich je omdat je denkt voor te komen, een minuut later sta je achter...
Arme ik...
Toch is het zo.quote:Op zondag 26 april 2015 14:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat een rare gedachtes heb jij bij voetbal
Drizztquote:Op zondag 26 april 2015 15:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Gristus te paard, die shirts van Feyenoord
Prima zondag.quote:Op zondag 26 april 2015 15:01 schreef Intellectueel het volgende:
Volgende week rond deze tijdstip moet ik ergens halflam in een bus op de weg naar de Kuip zitten.
Genot.
Super stoer!quote:Op zondag 26 april 2015 15:01 schreef Intellectueel het volgende:
Volgende week rond deze tijdstip moet ik ergens halflam in een bus op de weg naar de Kuip zitten.
Genot.
Pics?quote:Op zondag 26 april 2015 15:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Gristus te paard, die shirts van Feyenoord
Harriequote:
Kijken er nog mensen op teletekst?quote:Op zondag 26 april 2015 15:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Haha Dordrecht heeft meer sterren dan Feyenoord momenteel
Bron: TT pagina 819
quote:Op zondag 26 april 2015 15:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Blauw met oranje en volgens mij een paarse rand aan de onderkant, oranje broekje en oranje sokkenquote:
Niet afstemmen op kanaal 3quote:Op zondag 26 april 2015 15:03 schreef Zipportal het volgende:
Hebben jullie ook last van storingen op Kanaal 1? Happerend geluid/beeld.
Super veel zelfs.quote:Op zondag 26 april 2015 15:02 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Kijken er nog mensen op teletekst?
Ajax heeft er nu evenveel als PSV.quote:Op zondag 26 april 2015 15:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
quote:Op zondag 26 april 2015 15:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Blauw met oranje en volgens mij een paarse rand aan de onderkant, oranje broekje en oranje sokken
Dat dus jaquote:
Vanochtend tijdens de tafel van Kees deed kanaal 1 bij mij gek.quote:Op zondag 26 april 2015 15:03 schreef Zipportal het volgende:
Hebben jullie ook last van storingen op Kanaal 1? Happerend geluid/beeld.
Ik vind sommige aparte tenues best mooi hoor, maar deze kleurenquote:Op zondag 26 april 2015 15:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind het helemaal niet lelijk. Het is wel totaal niet des Feyenoords.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stijn en ik gaan hierna Arsenal-Chelsea kijken
Zuurstokkleuren, je ogen worden instant blindquote:Op zondag 26 april 2015 15:06 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik vind sommige aparte tenues best mooi hoor, maar deze kleuren
Vooruit danquote:
Whahaha, zo in het veld ziet het er helemaal niet uitquote:
Bedankt. Dat Kut FOX heeft het nog steeds niet opgelost dus.quote:Op zondag 26 april 2015 15:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vanochtend tijdens de tafel van Kees deed kanaal 1 bij mij gek.
Nergens last van.quote:Op zondag 26 april 2015 15:09 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Bedankt. Dat Kut FOX heeft het nog steeds niet opgelost dus.
quote:Op zondag 26 april 2015 15:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stijn en ik gaan hierna Arsenal-Chelsea kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
Die heeft last van zijn Dick.quote:Op zondag 26 april 2015 15:09 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Wat heeft Cock Jol hiermee te maken?
Hier:quote:Op zondag 26 april 2015 15:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Godverdomme, nu heb ik in mijn frustraties nog geen koffie gepakt.
Haha.quote:Op zondag 26 april 2015 15:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
Allemaal even lachen.
Goeie, ik ga ook even een bakkie zetten.quote:Op zondag 26 april 2015 15:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Godverdomme, nu heb ik in mijn frustraties nog geen koffie gepakt.
Wees eerlijk, je zou hem in Ado shirt willen zienquote:Op zondag 26 april 2015 15:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Chery, vertrek aub naar Rusland
Want anders?quote:Op zondag 26 april 2015 15:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Chery, vertrek aub naar Rusland
Als je Thomas volgende week fit terug hebt en Becker als rechtsbuiten laat startenquote:Op zondag 26 april 2015 15:15 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Ik had het over Chery's goal.![]()
Maar Zwolle speelt inderdaad goed.
Nee, walgelijk arrogant spelertje. Vond zichzelf veel te goed!quote:Op zondag 26 april 2015 15:15 schreef hottentot het volgende:
[..]
Wees eerlijk, je zou hem in Ado shirt willen zien
Het kan mij niet echt boeien.quote:Op zondag 26 april 2015 15:18 schreef hottentot het volgende:
2e helft bij GROFEY kan mooi worden, heb goede hoop.
Toen stonden we nog met de halve basisschool Grémio - Ajax te kijkenquote:Op zondag 26 april 2015 15:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Jezus alweer 20 jaar geleden die CL winst van ajax
Dat ben je al snel als je bij ADO speelt.quote:Op zondag 26 april 2015 15:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee, walgelijk arrogant spelertje. Vond zichzelf veel te goed!
Ik moet altijd een beetje huilen als ik die beelden zie. Litmanenquote:Op zondag 26 april 2015 15:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Jezus alweer 20 jaar geleden die CL winst van ajax
Dat vond ik als Groninger zelfs een elftal om van te genieten, heb een hekel aan Ajax, maar dat team was gewoonweg geweldig.quote:
Wij ookquote:Op zondag 26 april 2015 15:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Toen stonden we nog met de halve basisschool Grémio - Ajax te kijken
Voorbij die tijdquote:Op zondag 26 april 2015 15:19 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Ik moet altijd een beetje huilen als ik die beelden zie. Litmanen![]()
En nu moeten we naar Serero en Andersen kijken
Wow.quote:Op zondag 26 april 2015 15:19 schreef hottentot het volgende:
[..]
Dat vond ik als Groninger zelfs een elftal om van te genieten, heb een hekel aan Ajax, maar dat team was gewoonweg geweldig.
Ja, en een kut wedstrijd dat het was..........quote:Op zondag 26 april 2015 15:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Toen stonden we nog met de halve basisschool Grémio - Ajax te kijken
Veredeld bedrijfspandje.quote:Op zondag 26 april 2015 15:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik snap niets van dat stadion bij Zwolle. Trek die tribune lekker door in 1 lijn in plaats van 2x een reclame stuk boven elkaar er tussen.
Jawel joh, vrije trapje in de muur, klutsballetje , 0-1 . Zo heeft Ajax vaak zat wedstrijden gewonnen.quote:Op zondag 26 april 2015 15:26 schreef Ajacied422 het volgende:
En dan komt Schöne erin? Die lost het ook niet op.
We hebben ook wat geluk dat Feyenoord helemaal niets kan met onze blunders achterin.quote:
Huh?quote:Op zondag 26 april 2015 15:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
I represent Queens she was raised out in Brooklyn
Mja, jullie hebben geluk dat zo'n bal van 32 meter erin zwabbert, anders win je dit nooit meer natuurlijk.quote:Op zondag 26 april 2015 15:27 schreef hottentot het volgende:
[..]
We hebben ook wat geluk dat Feyenoord helemaal niets kan met onze blunders achterin.
Over 1995 gesproken...quote:Op zondag 26 april 2015 15:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
I represent Queens she was raised out in Brooklyn
Nederland heeft sowieso maar weinig mooie stadions. De Kuip en dan heb je het wel een beetje gehad. Persoonlijk vind ik de Koel ook wel gaaf.quote:Op zondag 26 april 2015 15:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
En dan die beton hoeken in het stadion![]()
om te janken zo lelijk!
Tribunes worden ook naar beneden getrokken binnen niet afzienbare tijd.quote:Op zondag 26 april 2015 15:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik snap niets van dat stadion bij Zwolle. Trek die tribune lekker door in 1 lijn in plaats van 2x een reclame stuk boven elkaar er tussen.
Klopt.quote:Op zondag 26 april 2015 15:28 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Mja, jullie hebben geluk dat zo'n bal van 32 meter erin zwabbert, anders win je dit nooit meer natuurlijk.
Zijn ook idd de mooiere, rest stelt weinig voor.quote:Op zondag 26 april 2015 15:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Nederland heeft sowieso maar weinig mooie stadions. De Kuip en dan heb je het wel een beetje gehad. Persoonlijk vind ik de Koel ook wel gaaf.
Eens. Kunnen nog een hoop leren van bijv. Duitsland!quote:Op zondag 26 april 2015 15:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Nederland heeft sowieso maar weinig mooie stadions. De Kuip en dan heb je het wel een beetje gehad. Persoonlijk vind ik de Koel ook wel gaaf.
hetquote:
Dat gebeurd alleen bij Nacquote:Op zondag 26 april 2015 15:29 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Tribunes worden ook naar beneden getrokken binnen niet afzienbare tijd.
Maar pakte ook weer 2 goede ballen. Hij is gewoon niet zo goed in standaardsituatiesquote:Op zondag 26 april 2015 15:29 schreef hottentot het volgende:
[..]
Klopt.
Lang leve Vermeer die ook hier weer ongelofelijk blundert, ongelofelijke fouten kan die man maken.
In Duitsland zijn zoveel 40.000 + stadions. Prachtig daar iddquote:Op zondag 26 april 2015 15:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Eens. Kunnen nog een hoop leren van bijv. Duitsland!
Pracht stadions daar
Fundatiequote:Op zondag 26 april 2015 15:31 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Fundatie bij Zwolle is stabiel. NAC is het boeltje al bijna in elkaar gestort.
Die weten wel hoe het moetquote:Op zondag 26 april 2015 15:31 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
In Duitsland zijn zoveel 40.000 + stadions. Prachtig daar idd
Oh oh oh...quote:Op zondag 26 april 2015 15:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Sweeeeeeeeeeeeeeeeeeeet Caroline...
Niet kosjer helemaal nee.quote:Op zondag 26 april 2015 15:32 schreef PizzaGeit het volgende:
De Feyenoorder zegt dat Groningen wint en de jood denkt dat Feyenoord wint
Dat dit kanquote:Op zondag 26 april 2015 15:32 schreef PizzaGeit het volgende:
Indekkenquote:Op zondag 26 april 2015 15:32 schreef PizzaGeit het volgende:
Oh oh Den Helder! Mooie stad, achter de duinen!quote:
Nee, gewoon nee!quote:Op zondag 26 april 2015 15:33 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Oh oh Den Helder! Mooie stad, achter de duinen!
Mad? Jelly?!quote:
Is dat een moskee?quote:Op zondag 26 april 2015 15:34 schreef Intellectueel het volgende:
Ook weer zo'n prachtgebouw in Zwolle.
[ afbeelding ]
Dat gebouw heeft een tumor.quote:Op zondag 26 april 2015 15:34 schreef Intellectueel het volgende:
[ afbeelding ]
Was prachtig tot dat idiote ei erop kwamquote:Op zondag 26 april 2015 15:34 schreef Intellectueel het volgende:
[ afbeelding ]
Niks mis met die van Twente.quote:Op zondag 26 april 2015 15:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Is geweldig toch.quote:Op zondag 26 april 2015 15:34 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Was prachtig tot dat idiote ei erop kwam
Dat is inderdaad het mooiste stadion in Nederland. Al moet die tweede ring wel echt een keer dicht!quote:
Meh. Die typische Nederlandse grachten met trappen onderin de vakken kunnen eigenlijk nooit op mijn sympathie rekenen. Al is die van Twente nog wel aardig ja, als je het afzet tegen de rest.quote:
Weggegeven in beide Klassiekers, die je allebei met minimaal 3-0 had moeten winnen. Zonde, maar volgend seizoen beter.quote:Op zondag 26 april 2015 15:37 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Die hebben t laten liggen dit seizoen. Ajax speelt dramatisch en toch met gemak 2e.
Dat horen we elk jaarquote:Op zondag 26 april 2015 15:38 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Weggegeven in beide Klassiekers, die je allebei met minimaal 3-0 had moeten winnen. Zonde, maar volgend seizoen beter.
Strijd om de 6/7e plek is ook anders aardig spannend.quote:Op zondag 26 april 2015 15:39 schreef Caland het volgende:
De eredivisie boeit echt niet meer. Alleen onderin is het een beetje spannend
Daar is het ook al zo goed als gespeeld. Alleen de vraag of Nac nog voorbij Excelsior komt.quote:Op zondag 26 april 2015 15:39 schreef Caland het volgende:
Hoeveel spanning zie jij onderin?quote:Op zondag 26 april 2015 15:39 schreef Caland het volgende:
Ook niet meer echt. NAC en GAE spelen nacompetitie. Dordrecht is al klaar.quote:Op zondag 26 april 2015 15:39 schreef Caland het volgende:
Nac gaat ook.nog wel. Alleen jammer van die grachten inderdaad.quote:Op zondag 26 april 2015 15:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Meh. Die typische Nederlandse grachten met trappen onderin de vakken kunnen eigenlijk nooit op mijn sympathie rekenen. Al is die van Twente nog wel aardig ja, als je het afzet tegen de rest.
quote:Op zondag 26 april 2015 15:39 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Koert 'Het is niet te geloven' Westerman
Verschrikkelijk.quote:
Ja en dan mag je play-offs spelen voor een soort intertoto-ticket. Zit toch ook niemand op te wachten.quote:Op zondag 26 april 2015 15:40 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Strijd om de 6/7e plek is ook anders aardig spannend.
Het uitvak bij NAC is een verschrikking manquote:Op zondag 26 april 2015 15:41 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nac gaat ook.nog wel. Alleen jammer van die grachten inderdaad.
Zeker. En komt Willem II nog in het linkerrijtjequote:Op zondag 26 april 2015 15:40 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Strijd om de 6/7e plek is ook anders aardig spannend.
Wat een stadionquote:Op zondag 26 april 2015 15:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het uitvak bij NAC is een verschrikking man. Echt het slechtst van het slechtst.
Willem II gaat Ado pakkie geven over 2 wekenquote:Op zondag 26 april 2015 15:41 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Zeker. En komt Willem II nog in het linkerrijtje
Voor clubs als Zwolle en Cambuur natuurlijk geweldig, al kan Zwolle natuurlijk goede zaken doen door volgende week gewoon van Groningen te winnen.quote:Op zondag 26 april 2015 15:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja en dan mag je play-offs spelen voor een soort intertoto-ticket. Zit toch ook niemand op te wachten.
Eagles stadion heeft zowaar nog een slechter uitvak.quote:Op zondag 26 april 2015 15:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het uitvak bij NAC is een verschrikking man. Echt het slechtst van het slechtst.
Zonde ook. Daarvoor misschien wel het tofste uitvak in de eredivisie.quote:Op zondag 26 april 2015 15:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Alsof NAC gaat degraderenquote:Op zondag 26 april 2015 15:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mooiste stadion van de Jupiler League vanaf volgend seizoen
Dat klopt!quote:Op zondag 26 april 2015 15:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Zonde ook. Daarvoor misschien wel het tofste uitvak in de eredivisie.
Dan ben jij nog niet bij Go Ahead en Dordrecht geweest. Daar zie je echt niks.quote:Op zondag 26 april 2015 15:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk toegeven dat ik daar nog nooit ben geweest.quote:Op zondag 26 april 2015 15:43 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Eagles stadion heeft zowaar nog een slechter uitvak.
Njah. Vroeger zat er niemand te wachten op die intertoto en nu ze het naampje hebben veranderd is het opeens geweldig. Snap dat nooit zoquote:Op zondag 26 april 2015 15:42 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Voor clubs als Zwolle en Cambuur natuurlijk geweldig, al kan Zwolle natuurlijk goede zaken doen door volgende week gewoon van Groningen te winnen.
Waarom niet, die wedstrijden tegen eerste divisieclubs zijn echt niet fijn om te spelen als eredivisieploeg.quote:
Bij Dordrecht moet je niet vlak vooraan zitten nee. Dan zit je echt kut idd met die hekkenquote:Op zondag 26 april 2015 15:43 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dan ben jij nog niet bij Go Ahead en Dordrecht geweest. Daar zie je echt niks.
Daar wil je zelfs je hond nog niet uitlatenquote:Op zondag 26 april 2015 15:43 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dan ben jij nog niet bij Go Ahead en Dordrecht geweest. Daar zie je echt niks.
Das de Graafschapquote:Op zondag 26 april 2015 15:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mooiste stadion van de Jupiler League vanaf volgend seizoen
Ja.quote:Op zondag 26 april 2015 15:45 schreef FL_Freak het volgende:
Heeft iemand een gifje van de 1-0 van pec?
Dat is ook niet meer wat het ooit geweest is daar qua toeschouwersquote:
Zie deze tweet: https://twitter.com/GoalsAndMore/status/592321867828088833quote:Op zondag 26 april 2015 15:45 schreef FL_Freak het volgende:
Heeft iemand een gifje van de 1-0 van pec?
De verdedigingen in de Jupiler League zijn heel zwak, naīef voetballend.quote:Op zondag 26 april 2015 15:44 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Waarom niet, die wedstrijden tegen eerste divisieclubs zijn echt niet fijn om te spelen als eredivisieploeg.
Terwijl de fans zo trouw zijn. Bestuur heeft t daar mooi verpest.quote:Op zondag 26 april 2015 15:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat is ook niet meer wat het ooit geweest is daar qua toeschouwers. Zonde man! Als er nu 3000 zitten is het veel
Ja. Bestuur tegen de muur daar hoor. Echt slecht beleid!quote:Op zondag 26 april 2015 15:48 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Terwijl de fans zo trouw zijn. Bestuur heeft t daar mooi verpest.
Ik had het kunnen wetenquote:Op zondag 26 april 2015 15:47 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
VBL / Serie A 2014/2015 #4 Roma uit Europa
Inmiddels is die voorsprong weer teniet gedaan.quote:Op zondag 26 april 2015 15:49 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Pirlogod bekijken. Schoot er weer een vrije trap in.
Ja, had het al vernomen. Ik kijk nooit naar die competitiequote:Op zondag 26 april 2015 15:49 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Pirlogod bekijken. Schoot er weer een vrije trap in.
Dat zijn ook de enige die kunnen ballen.quote:Op zondag 26 april 2015 15:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De verdedigingen in de Jupiler League zijn heel zwak, naīef voetballend.
Roda JC is defensief ook heel zwak en komen over alle gebieden kwaliteit te kort.
Ik zie NAC niet verschalkt worden als ze beschikken over de klasse van De Zeeuw en Tighadouini.
Kijk gewoon voor de gein naar de doelsaldi.quote:Op zondag 26 april 2015 15:51 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Dat zijn ook de enige die kunnen ballen.
Ben er gister geweest maar het is echt drama voetbal. Ze hebben geluk dat er weinig kwaliteit in de eerste divisie speelt op dit moment. En dat ze Eindhoven gaan ontlopen, de enige die iets kan.
Ik word zo schijtziek van die onzorgvuldige uitbraken. Ze maken telkens de slechte keuzes bij meermanssituaties.quote:Op zondag 26 april 2015 15:51 schreef hafcfan het volgende:
Ik kijk ook ff Ajax nu het rust is en het doet je weer pijn aan de ogen.
Van NAC? 30 voor 60 tegenquote:Op zondag 26 april 2015 15:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kijk gewoon voor de gein naar de doelsaldi.
T is wel een topshowquote:Op zondag 26 april 2015 15:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Inmiddels is die voorsprong weer teniet gedaan.
quote:Op zondag 26 april 2015 15:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zijn naam lijkt op die van een andere maar ik kom er even niet op :S
quote:
Maar goed, de nummer drie Roda JC kan de ene week met 6-0 verliezen en de andere keer met 7-0 winnen.quote:
Zeker?quote:Op zondag 26 april 2015 15:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hij beweegt tegenwoordig idd niet meer zoveel.
Ja, hij is geboren in 1889.quote:
Is dat de metro in Argentinië?quote:
quote:Op zondag 26 april 2015 15:58 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Ze zijn wel van de ferme uitspraken daar in Enskede.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |