Waar is hier?quote:Op zondag 26 april 2015 14:57 schreef ChocoFan het volgende:
Er vliegt hier heel de tijd een helikopter rond met een camera erop, zal morgen nog wel erger zijn.![]()
Kan bijna niet wachten om het van 10 hoog te bekijken.
Hier is Zwijndrecht, naast Dordrecht, waar de Koning morgen komt.quote:Op zondag 26 april 2015 14:59 schreef sararaats het volgende:
[..]
Waar is hier?
In Antwerpen is het nu Ten Miles. Vanmorgen marathon.
Nee want nog steeds niet fit genoeg.quote:Op zondag 26 april 2015 15:01 schreef ChocoFan het volgende:
En ben je wezen kijken bij de marathon? Of is dat dan ook op tv te volgen?
Heb je die ADHD-joekel een rottrap verkocht?quote:Op zondag 26 april 2015 15:14 schreef mootie het volgende:
Razend. Keesje net bijna afgemaakt door een Jack Russell.
Geschreeuwd en de overbuurman had zijn buks al in de hand.quote:Op zondag 26 april 2015 15:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heb je die ADHD-joekel een rottrap verkocht?
En het baasje van die kutjoekel?quote:Op zondag 26 april 2015 15:20 schreef mootie het volgende:
Geschreeuwd en de overbuurman had zijn buks al in de hand.![]()
Zijn vleugeltje bloedt.
Ging die de hond dood knallen? Waar waren de baasjes?quote:Op zondag 26 april 2015 15:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Geschreeuwd en de overbuurman had zijn buks al in de hand.![]()
Zijn vleugeltje bloedt.
Het neefje van moots.quote:Op zondag 26 april 2015 15:23 schreef sararaats het volgende:
Ok help me even. Wie is Keesje?
Echt erg hoor
Nadat ik Keesje ontzet en gecheckt had, en de hysterische buuf had gekalmeerd, ben ik even rond gaan loeren. Vriendin van baasje was de hondjes aan het zoeken. Ik was echt echt echt woedend.quote:
Die onverlaat woont ook op jullie hofje? En het waren meerdere Jackskes?quote:Op zondag 26 april 2015 15:26 schreef mootie het volgende:
Nadat ik Keesje ontzet en gecheckt had, en de hysterische buuf had gekalmeerd, ben ik even rond gaan loeren. Vriendin van baasje was de hondjes aan het zoeken. Ik was echt echt echt woedend.
En helemaal woedend toen bleek dat baasje, die gebeld was, gewoon thuis was. Echt 30 meter verderop, en het liet afhandelen door zijn vriendin en buren. Zo onfatsoenlijk.
Ik liep echt heel toevallig naar de gang en zag dat het kutbeest moeder te pakken had, die kon net ontsnappen en rende naar het water.quote:Op zondag 26 april 2015 15:24 schreef isax het volgende:
[..]
Ging die de hond dood knallen? Waar waren de baasjes?
Nee, in het rijtje starterswoningen om de hoek. En hij heeft twee van die niet-luisterende, ontsnappende kutbeesten.quote:Op zondag 26 april 2015 15:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die onverlaat woont ook op jullie hofje? En het waren meerdere Jackskes?
Arme beestjequote:Op zondag 26 april 2015 15:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik liep echt heel toevallig naar de gang en zag dat het kutbeest moeder te pakken had, die kon net ontsnappen en rende naar het water.
Natuurlijk liep ik weer in onderbroek en t-shirt, what's new. Keesje werd daarna gepakt, terwijl ik naar buiten vloog. Lag helemaal verstijfd op de grond.
Voor sommige mensen helaas niet. Die ontberen die basale omgangsvormen. Volgende keer de buurman die joekels gewoon wat hagel in hun reet laten schieten.quote:Op zondag 26 april 2015 15:31 schreef mootie het volgende:
Als je weet dat je hond andermans 'huisdier' heeft aangevallen en verwond, dan ga je er toch heel rap heen? Dat is toch normaal?
Zouden wij wel doen. Even excuses aanbieden en informeren hoe het gaat is het minste wat je kan doen.quote:Op zondag 26 april 2015 15:31 schreef mootie het volgende:
Als je weet dat je hond andermans 'huisdier' heeft aangevallen en verwond, dan ga je er toch heel rap heen? Dat is toch normaal?
Een sarong is sneller.quote:Op zondag 26 april 2015 15:33 schreef mootie het volgende:
Het lijkt me trouwens een goed plan om een emergency joggingbroek bij de voordeur te leggen.
Of in je bikini gaan banjeren.quote:Op zondag 26 april 2015 15:33 schreef mootie het volgende:
Het lijkt me trouwens een goed plan om een emergency joggingbroek bij de voordeur te leggen.
Dat is wat minder voor je, hoop dat je je snel beter voelt.quote:Op zondag 26 april 2015 15:07 schreef sararaats het volgende:
[..]
Nee want nog steeds niet fit genoeg.
Ik denk dat het straks in Het Journaal op Èen komt.
Fijne Koningsdag voor morgen. Ik vind jullie koningspaar veel uitbundiger dan de onze hehe
Maar ik heb hem wel even vastgehouden.quote:
Ahw, je hebt hem kunnen knuffelen.quote:Op zondag 26 april 2015 15:43 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar ik heb hem wel even vastgehouden.![]()
Nu ben ik weer hyperalert en spring bij elke gakje op. Daar was ik net een beetje overheen.
Keesje is een ganzenkuiken.quote:Op zondag 26 april 2015 15:46 schreef sararaats het volgende:
Nu weet ik nog niet wie of wat Keesje is.
Ik zou die honden aangeven bij de politie want dit is poging tot moord.
Lol.quote:Op zondag 26 april 2015 15:46 schreef sararaats het volgende:
Nu weet ik nog niet wie of wat Keesje is.
Ik zou die honden aangeven bij de politie want dit is poging tot moord.
Het is echt een schatje, moots heeft al diverse foto's geplaatst, we zien hem opgroeien via haar, dus zulk nieuws laat ons dan natuurlijk schrikken.quote:
Ik vind het schandalig van die baasjes, Maar het beest zelf reageert gewoon vanuit instinct?quote:Op zondag 26 april 2015 15:49 schreef ChocoFan het volgende:
Maar ik vind het wel een poging tot moord van die hond. Ook al gaat het om een gansje.
Net zoals de eenden hier.quote:Op zondag 26 april 2015 15:46 schreef mootie het volgende:
Keesje is echt heilig in deze straat. Alsof het onze eigen baby is.
Het beestje is inderdaad heel slecht opgevoed, luistert totaal niet. De vriendin van de eigenaar vindt het ook een kutbeest.quote:Op zondag 26 april 2015 15:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vind het schandalig van die baasjes, Maar het beest zelf reageert gewoon vanuit instinct?
Klopt wel, hond kan er niet veel aan doen, zeker dat ras niet, zijn jagers volgens mij. Maar omdat het een kleintje is valt dat niet zo op.quote:Op zondag 26 april 2015 15:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vind het schandalig van die baasjes, Maar het beest zelf reageert gewoon vanuit instinct?
Er wonen hier 2 teckels, ook jachthondjes, en die weten simpelweg dat ze de ganzen en eenden met rust moeten laten.quote:Op zondag 26 april 2015 15:53 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Klopt wel, hond kan er niet veel aan doen, zeker dat ras niet, zijn jagers volgens mij. Maar omdat het een kleintje is valt dat niet zo op.
Ik moest vroeger langs een boer fietsen en die had er ook 1, heb dat beest diverse keren achter me aan gehad.![]()
Hapte net niet raak.
Baasjes horen gewoon beter op te letten en hun verantwoording te nemen, zeker met al dat kleine grut nu buiten.
Enkelbijters.quote:Op zondag 26 april 2015 15:55 schreef sararaats het volgende:
Jack Russels zijn venijnige beenplakkers
Opgevoed dus.quote:Op zondag 26 april 2015 15:56 schreef mootie het volgende:
[..]
Er wonen hier 2 teckels, ook jachthondjes, en die weten simpelweg dat ze de ganzen en eenden met rust moeten laten.
Juist ja.quote:Op zondag 26 april 2015 15:56 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Enkelbijters.
En nee niet allemaal natuurlijk.
Hond kan er niets aan doen. Is een jachthond maar de baasjes hadden beter moeten opletten.quote:Op zondag 26 april 2015 15:49 schreef ChocoFan het volgende:
Maar ik vind het wel een poging tot moord van die hond. Ook al gaat het om een gansje.
Heb ik al getikt.quote:Op zondag 26 april 2015 15:58 schreef isax het volgende:
[..]
Hond kan er niets aan doen. Is een jachthond maar de baasjes hadden beter moeten opletten.
quote:Op zondag 26 april 2015 15:59 schreef mootie het volgende:
Nu ben ik wel benieuwd wanneer hij aan de deur komt.![]()
Ik zie het al zo voor me, die vriendin komt thuis met hele verhalen over hysterische, aanstellerige wijven en het is maar een gans enzulks.
Niet, verwacht ik.quote:Op zondag 26 april 2015 15:59 schreef mootie het volgende:
Nu ben ik wel benieuwd wanneer hij aan de deur komt.![]()
Ik ben overigens heel rustig, was alleen woedend. Mijn buurvrouw is de verpersoonlijking van hysterie, met bijpassende, hoge, schelle stem.quote:Op zondag 26 april 2015 16:00 schreef isax het volgende:
[..]het is dan ook wel een aparte situatie moots.
Vlugzout bij de hand?quote:Op zondag 26 april 2015 16:03 schreef mootie het volgende:
Ik ben overigens heel rustig, was alleen woedend. Mijn buurvrouw is de verpersoonlijking van hysterie, met bijpassende, hoge, schelle stem.
NEEEEE, NEEEEEE, KEEEESJE, NEEEEEEEE!
Ik zie het nog gebeuren. Heel vreemd.quote:Op zondag 26 april 2015 16:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik ben overigens heel rustig, was alleen woedend. Mijn buurvrouw is de verpersoonlijking van hysterie, met bijpassende, hoge, schelle stem.
Wapperend met haar handen, verwilderd om zich heen kijken, niet weten wat ze met zichzelf aanmoet.quote:
Prioriteiten sucken.quote:Op zondag 26 april 2015 16:04 schreef Ygritte het volgende:
Ohhhhh arme keesje![]()
(en arme moots in onderbroek naar buiten, was het een frivole)
quote:Op zondag 26 april 2015 16:03 schreef mootie het volgende:
[..]
quote:Op zondag 26 april 2015 16:19 schreef isax het volgende:
[..]![]()
![]()
Deed ze ook hysterisch rennen zonder doel?
Yep, van links naar rechts. Handjes in de lucht.quote:Op zondag 26 april 2015 16:19 schreef isax het volgende:
[..]![]()
![]()
Deed ze ook hysterisch rennen zonder doel?
Jou straatje zou een eigen serie moeten krijgen.quote:Op zondag 26 april 2015 16:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Yep, van links naar rechts. Handjes in de lucht.
Ik krijg een Hyacinth Buckét-visioen ...quote:Op zondag 26 april 2015 16:22 schreef mootie het volgende:
Yep, van links naar rechts. Handjes in de lucht.
Ze is ontzettend lief, maar enorm hysterisch.quote:Op zondag 26 april 2015 16:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik krijg een Hyacinth Buckét-visioen ...
It's pronounced bouquet!quote:Op zondag 26 april 2015 16:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik krijg een Hyacinth Buckét-visioen ...
quote:
Keeping up appearances.quote:
Danku voor de lachband melding.quote:Op zondag 26 april 2015 16:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Keeping up appearances.
Met lachband.
hey mister dj, put a record on...quote:
quote:Op zondag 26 april 2015 17:27 schreef ChocoFan het volgende:
Ik zit trouwens 80's te luisteren.![]()
Deze nu.![]()
Jaaaaaaahquote:
quote:Op zondag 26 april 2015 17:46 schreef Punkman het volgende:
[..]![]()
Is je grote vriendin er vandaag niet ?![]()
Ik hoor liever gewoon de normale versies uit de 80's.quote:Op zondag 26 april 2015 17:47 schreef sararaats het volgende:
[..]
Jaaaaaaah
De Monster Mix is ook cool.
Ik eigenlijk ook wel, niet tegen die muis zeggen hoor.quote:Op zondag 26 april 2015 17:49 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ok.
Heb me gisteren eigenlijk best wel vermaakt.
Ik zeg niks.quote:Op zondag 26 april 2015 17:50 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook wel, niet tegen die muis zeggen hoor.![]()
Lol.quote:
Ik weet het niet precies meer, boeiend ook eigenlijk, was gezellie.quote:Op zondag 26 april 2015 17:51 schreef Punkman het volgende:
[..]
begon het niet voor 12en ?
Zou inderdaad ook zo maar kunnen.
Jammer dat het modder worstelen werd afgelast.quote:Op zondag 26 april 2015 17:52 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik weet het niet precies meer, boeiend ook eigenlijk, was gezellie.![]()
quote:Op zondag 26 april 2015 17:52 schreef Punkman het volgende:
[..]
Jammer dat het modder worstelen werd afgelast.
Foto's !quote:Op zondag 26 april 2015 17:59 schreef ChocoFan het volgende:
Dikke rooie kater gaat bovenop zijn kleine rooie kater broer liggen.
Nah, nu geen zin in om dat allemaal te doen, is wel schattig en die kleine blijft gewoon liggen, hij wordt vaak als kussen gebruikt door zijn broer, maar zoals ie nu ligt is wel een beetje erg extreem.quote:
quote:Op zondag 26 april 2015 18:02 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nah, nu geen zin in om dat allemaal te doen, is wel schattig en die kleine blijft gewoon liggen, hij wordt vaak als kussen gebruikt door zijn broer, maar zoals ie nu ligt is wel een beetje erg extreem.
Nee, dan kom je dommig over. Das weer wat anders.quote:Op zondag 26 april 2015 18:07 schreef Punkman het volgende:
[..]
Oh, ik mag niet meer schrijven natuurlijk met alleen smiley's, dan ben ik dom ...![]()
![]()
Oh, dan valt dat weer mee dus ...quote:Op zondag 26 april 2015 18:08 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nee, dan kom je dommig over. Das weer wat anders.
quote:Op zondag 26 april 2015 18:10 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik denk het.
Weer ff dingen doen, laters.
Punkman is niet vies van een beetje de boel verdraaien om de boel op te ruien.quote:Op zondag 26 april 2015 18:08 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nee, dan kom je dommig over. Das weer wat anders.
Hiha!quote:Op zondag 26 april 2015 18:39 schreef Voxs het volgende:
[ afbeelding ]
Meer: http://www.lostateminor.c(...)ll-caught-on-camera/
quote:Op zondag 26 april 2015 18:31 schreef mootie het volgende:
[..]
Punkman is niet vies van een beetje de boel verdraaien om de boel op te ruien.
Rawhide!quote:
Ja duhhhquote:Op zondag 26 april 2015 18:46 schreef mootie het volgende:
[..]
Ging jij geen Obese kijken? Dat kondigde je in de Cos aan.
Ik word er blij vanquote:
Zoiets hoort toch niet in de COS ?quote:Op zondag 26 april 2015 18:46 schreef mootie het volgende:
[..]
Ging jij geen Obese kijken? Dat kondigde je in de Cos aan.
Dat is inderdaad wel vrolijk stemmend.quote:
Oh lawdy...quote:Op zondag 26 april 2015 18:48 schreef DKUp het volgende:
[..]
Gabrielle is alleen een obesitas patiënt, maar maakt voor de rest niet uit....
Goed idee. Proost!quote:
quote:Op zondag 26 april 2015 18:50 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat zegt eigenlijk meer over jou dan over mij.
Ook een beetje een trol dus.quote:Op zondag 26 april 2015 18:31 schreef mootie het volgende:
[..]
Punkman is niet vies van een beetje de boel verdraaien om de boel op te ruien.
Bezet-voorbereidingen voor Koningsdag?quote:
Ga je vanavond ook weer aan de zuip?quote:Op zondag 26 april 2015 18:53 schreef ChocoFan het volgende:
En heb ik nu gemist dat we heel veel smileys gaan gebruiken uit sarcasme.
Ik dan ook nog ff.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Soms wat mosterd na de maaltijd om weer een vuurtje op te stoken.quote:Op zondag 26 april 2015 18:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Een enorme trol. Altijd proberen dingen op te rakelen. Steeds dezelfde dingen, maar goed.
Ja ik ben bang van wel. Ik blijf ook altijd thuis 2 dagenquote:Op zondag 26 april 2015 18:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Bezet-voorbereidingen voor Koningsdag?
Niet alles in de COS is kutquote:Op zondag 26 april 2015 18:52 schreef mootie het volgende:
Oh excuus, ik las te snel.
Maar toch vind ik het verontrustend dat ik het meteen geloof als een mod in de Cos aankondigt dat hij tv gaat kijken en met een zwaaitje afscheid neemt.
quote:
Lekker aan de zuip met de kids.quote:Op zondag 26 april 2015 18:55 schreef ChocoFan het volgende:
Ikke wel, tenminste, zuip, wil wel rechtovereind blijven, maar kinders komen dadelijk allemaal weer thuis, dus ja, eigenlijk wel ja.
![]()
Misschien ga ik vanavond nog wel naar buiten als hier vlakbij weer een feestje is, zoals elk jaar.
Maar waarschijnlijk blijf ik gewoon binnen. Mietje dat ik er ben.
quote:Op zondag 26 april 2015 18:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Een enorme trol. Altijd proberen dingen op te rakelen. Steeds dezelfde dingen, maar goed.
Moest voor mijn dochter een fles wodka halen, dus ja.quote:
Allemaal lekker aan de zuipquote:Op zondag 26 april 2015 18:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Moest voor mijn dochter een fles wodka halen, dus ja.![]()
Blij als ze 18 is over een paar maandjes.![]()
En jij, ga je ook aan de zuip?
Die wil ik heel graag zien. Zijn wel slechts twee afleveringen, geloof ik. Maar Frances McDormand is zo cool.quote:Op zondag 26 april 2015 18:56 schreef Soury het volgende:
Tip van de week voor serie kijkers.
Olive Kitteridge (TV Mini-Series 2014) - IMDb
Whoot whoot, party like it is youre last day.quote:Op zondag 26 april 2015 18:58 schreef Punkman het volgende:
[..]
Allemaal lekker aan de zuip![]()
![]()
![]()
![]()
Gewoon omdat het kan.
YOLO !quote:Op zondag 26 april 2015 18:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Whoot whoot, party like it is youre last day.
Ik heb een feestje in de stad. Maar wil morgen ook een beetje fris zijn, dus doe rustig aan.quote:Op zondag 26 april 2015 18:57 schreef ChocoFan het volgende:
Moest voor mijn dochter een fles wodka halen, dus ja.![]()
Blij als ze 18 is over een paar maandjes.![]()
En jij, ga je ook aan de zuip?
quote:Op zondag 26 april 2015 19:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb een feestje in de stad. Maar wil morgen ook een beetje fris zijn, dus doe rustig aan.
Geen fles vodka met mijn moeder.
Gezellig, geniet ervan en drink dan nog maar niet te veel.quote:Op zondag 26 april 2015 19:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb een feestje in de stad. Maar wil morgen ook een beetje fris zijn, dus doe rustig aan.
Geen fles vodka met mijn moeder.
Zou wel een leuke combi zijn dan.quote:Op zondag 26 april 2015 19:07 schreef Punkman het volgende:
[..]
Jammer dat er geen smiley is die de andere kant op draait ...
Die gasten vallen niet te negeren....quote:
Vier afleveringen joahquote:Op zondag 26 april 2015 18:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die wil ik heel graag zien. Zijn wel slechts twee afleveringen, geloof ik. Maar Frances McDormand is zo cool.
Mooi, twee keer de helft and then some!quote:
Had ik het maar niet gevraagd. Wat een gewicht ook!quote:Op zondag 26 april 2015 20:22 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Gerard uit Obese. Zijn onderbenen zijn helemaal bruin van het gebrek aan zuurstof..
Het is dat hij over een uur een stuk slanker is, maar anders zou ik er verdrietig van worden..quote:Op zondag 26 april 2015 20:24 schreef Voxs het volgende:
[..]
Had ik het maar niet gevraagd. Wat een gewicht ook!
Zo moeilijk is dat toch niet, penetreren.quote:
Had er een heel ander beeld bij.quote:Op zondag 26 april 2015 20:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zo moeilijk is dat toch niet, penetreren.![]()
En ja ik heb het even gelezen. Moest ook gewoon even, want, tja....
hoe snel moet hij veul afvallen?quote:Op zondag 26 april 2015 20:25 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Het is dat hij over een uur een stuk slanker is, maar anders zou ik er verdrietig van worden..
Joops, heb je een beetje teruggelezen?quote:Op zondag 26 april 2015 20:27 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Hij heeft nog een uur, en moet 88 kilo afvallen..
Piece of cakequote:Op zondag 26 april 2015 20:27 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Nee, wazzup?quote:Op zondag 26 april 2015 20:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Joops, heb je een beetje teruggelezen?
Ik vroeg gisteren nog of hij veilig zou zijn. Jinx.quote:Op zondag 26 april 2015 20:31 schreef mootie het volgende:
[..]
Mijn baby legde bijna het loodje.![]()
Pag 1 van dit topicje.
Het was een soort grapjequote:
Snap ik, maar Gerard valt net bijna dood neer.quote:
das ook ongezond.quote:Op zondag 26 april 2015 20:27 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Alles is weer rustigquote:Op zondag 26 april 2015 20:32 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Ik vroeg gisteren nog of hij veilig zou zijn. Jinx.![]()
Is zijn vleugel nog wel heel en hoe gaat het nu?
Hij mag nu 2 van zijn medicijnen schrappen, gaat dus nu al een stuk beter.. En dat in 7 minuten.quote:
Nee, ik verwacht hem nog wel. Al vind ik het al vreselijk asociaal dat hij niet kwam toen hij gebeld werd.quote:Op zondag 26 april 2015 20:35 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Scary shit.. Buurman al gesproken? Wat een rukker trouwens..
Waarom verwacht je hem nog?quote:Op zondag 26 april 2015 20:36 schreef mootie het volgende:
Nee, ik verwacht hem nog wel. Al vind ik het al vreselijk asociaal dat hij niet kwam toen hij gebeld werd.
Als hij niet zelf komt, ga ik daar langs.
Ja, bizar. Zou toch verwachten dat iemand wel de verantwoording voor zijn honden neemt. Zeker als je vriendin er wel bij staat.quote:Op zondag 26 april 2015 20:36 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee, ik verwacht hem nog wel. Al vind ik het al vreselijk asociaal dat hij niet kwam toen hij gebeld werd.
Als hij niet zelf komt, ga ik daar langs.
quote:
Onder het mesquote:
Ganzenlever hunterquote:
Nou, er zal een enorm schort overblijven.quote:Op zondag 26 april 2015 20:42 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Dat moet-ie straks wel met al die vellen aan zijn buik..
Duidelijk!quote:
Mag je zeggen. Dat laten ze vast niet zien..quote:Op zondag 26 april 2015 20:44 schreef mootie het volgende:
[..]
Nou, er zal een enorm schort overblijven.
Ik geloof er niks vanquote:
Dat kan wel.quote:Op zondag 26 april 2015 20:47 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Het is in 100 dagen, maar dat is nog heel snel.
quote:
Er ligt een vette Portugese worst in de panquote:
Heel goedquote:Op zondag 26 april 2015 20:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Er ligt een vette Portugese worst in de pan
100 dagen 88 kilo?quote:Op zondag 26 april 2015 20:47 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Het is in 100 dagen, maar dat is nog heel snel.
lekker van genieten.quote:Op zondag 26 april 2015 20:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Sorry, het is wat verwarrend van mijn kant. 88 kilo moet ie in een jaar, maar hij is al 48 kilo in 100 dagen kwijt.quote:
Is dat een eufemisme?quote:Op zondag 26 april 2015 20:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Bij mij schiet ook altijd door mijn hoofd dat Soury een portugees van straat getrokken en gevild heeft.quote:
Met Jack Daniels sausquote:
Hij had een oranje hoedje opquote:Op zondag 26 april 2015 20:55 schreef Laysa het volgende:
[..]
Bij mij schiet ook altijd door mijn hoofd dat Soury een portugees van straat getrokken en gevild heeft.
Dat niet, misschien was het code voor iets wat in bed lag te wachten.. Dat vileren zit in jouw hoofd.quote:Op zondag 26 april 2015 20:55 schreef Laysa het volgende:
[..]
Bij mij schiet ook altijd door mijn hoofd dat Soury een portugees van straat getrokken en gevild heeft.
quote:Op zondag 26 april 2015 20:53 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Sorry, het is wat verwarrend van mijn kant. 88 kilo moet ie in een jaar, maar hij is al 48 kilo in 100 dagen kwijt.
ohhhh dan. naja vind ik nog veelquote:Op zondag 26 april 2015 20:54 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nee joh het is een heel jaar...die 88 kilo wordt gesplitst in een jaar...9 maanden eigenlijk
Vileinquote:Op zondag 26 april 2015 20:56 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Dat niet, misschien was het code voor iets wat in bed lag te wachten.. Dat vileren zit in jouw hoofd.
edit - fileren!
Herkenbaar.quote:Op zondag 26 april 2015 21:05 schreef Jopie78 het volgende:
Zijn rechter borst is 2 keer zo groot als zijn linker.
Een ramp met het vinden van de juiste beha. Dus koop ik er altijd twee en knip ik een cup van beide beha's weg.quote:
Kipfilets?quote:Op zondag 26 april 2015 21:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een ramp met het vinden van de juiste beha. Dus koop ik er altijd twee en knip ik een cup van beide beha's weg.
Plofkippen.quote:
loop je nu te fucken of ben je serieus?quote:Op zondag 26 april 2015 21:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een ramp met het vinden van de juiste beha. Dus koop ik er altijd twee en knip ik een cup van beide beha's weg.
Bikini's waren ergerquote:Op zondag 26 april 2015 21:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ben bloedserieus!quote:Op zondag 26 april 2015 21:13 schreef isax het volgende:
loop je nu te fucken of ben je serieus?
kan je die gewoon eruit knippen?
Die kan je plofwippenquote:
En nu is het uitquote:Op zondag 26 april 2015 21:16 schreef Joezi het volgende:
Khad laatst een speklap met tepels en haren
Ik LOLde. Hard.quote:
Dat hebben toch wel meer vrouwen? Raar dat er nog niet een goede oplossing voor is.quote:Op zondag 26 april 2015 21:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ben bloedserieus!
Echt!
Godver. Wil ik een vodka appelsap inschenken, grijp ik mis en schenk ik yoghurt op mijn vodka on the rocks. Dat is mijn straf.
Geilquote:Op zondag 26 april 2015 21:16 schreef Joezi het volgende:
Khad laatst een speklap met tepels en haren
Deed ik ook.quote:
Ik eet kipfilts ook lieverquote:
Uhh bronquote:Op zondag 26 april 2015 21:26 schreef Jopie78 het volgende:
Het effect van asperges op urine. Waarom?
Omdat het kan.quote:Op zondag 26 april 2015 21:26 schreef Jopie78 het volgende:
Ik snap er geen zak van, heb er overheen gepistquote:Op zondag 26 april 2015 21:28 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Bron ben ik zelf. Asperges gegeten, urine stinkt.
Ohhhh kwartje valtquote:Op zondag 26 april 2015 21:28 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Bron ben ik zelf. Asperges gegeten, urine stinkt.
De smaak van je urine is dan wel prima hoor, even opwarmen en je hebt asperegesoepquote:Op zondag 26 april 2015 21:31 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Dat we dat er nog niet uitgezweet hebben.
Mioet jij niet eens indrinken en zo gaan feesten en hard gaan in de stadquote:Op zondag 26 april 2015 21:32 schreef DKUp het volgende:
Leeft de deelnemer van Obese nog?
Radmilan() peigert ze lekker altijd af
Das echt goor.. Zieke geest heb je.quote:Op zondag 26 april 2015 21:32 schreef Joezi het volgende:
[..]
De smaak van je urine is dan wel prima hoor, even opwarmen en je hebt asperegesoep
Ja joh. ik heb ze nog niet vers op. Even wachten. Ik pis dan ook wel narigheid,nooit wat gemerkt btwquote:
ontgift.quote:Op zondag 26 april 2015 21:26 schreef Jopie78 het volgende:
ZUIPENquote:Op zondag 26 april 2015 21:33 schreef Joezi het volgende:
[..]
Mioet jij niet eens indrinken en zo gaan feesten en hard gaan in de stad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |