Waar is hier?quote:Op zondag 26 april 2015 14:57 schreef ChocoFan het volgende:
Er vliegt hier heel de tijd een helikopter rond met een camera erop, zal morgen nog wel erger zijn.![]()
Kan bijna niet wachten om het van 10 hoog te bekijken.
Hier is Zwijndrecht, naast Dordrecht, waar de Koning morgen komt.quote:Op zondag 26 april 2015 14:59 schreef sararaats het volgende:
[..]
Waar is hier?
In Antwerpen is het nu Ten Miles. Vanmorgen marathon.
Nee want nog steeds niet fit genoeg.quote:Op zondag 26 april 2015 15:01 schreef ChocoFan het volgende:
En ben je wezen kijken bij de marathon? Of is dat dan ook op tv te volgen?
Heb je die ADHD-joekel een rottrap verkocht?quote:Op zondag 26 april 2015 15:14 schreef mootie het volgende:
Razend. Keesje net bijna afgemaakt door een Jack Russell.
Geschreeuwd en de overbuurman had zijn buks al in de hand.quote:Op zondag 26 april 2015 15:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heb je die ADHD-joekel een rottrap verkocht?
En het baasje van die kutjoekel?quote:Op zondag 26 april 2015 15:20 schreef mootie het volgende:
Geschreeuwd en de overbuurman had zijn buks al in de hand.![]()
Zijn vleugeltje bloedt.
Ging die de hond dood knallen? Waar waren de baasjes?quote:Op zondag 26 april 2015 15:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Geschreeuwd en de overbuurman had zijn buks al in de hand.![]()
Zijn vleugeltje bloedt.
Het neefje van moots.quote:Op zondag 26 april 2015 15:23 schreef sararaats het volgende:
Ok help me even. Wie is Keesje?
Echt erg hoor
Nadat ik Keesje ontzet en gecheckt had, en de hysterische buuf had gekalmeerd, ben ik even rond gaan loeren. Vriendin van baasje was de hondjes aan het zoeken. Ik was echt echt echt woedend.quote:
Die onverlaat woont ook op jullie hofje? En het waren meerdere Jackskes?quote:Op zondag 26 april 2015 15:26 schreef mootie het volgende:
Nadat ik Keesje ontzet en gecheckt had, en de hysterische buuf had gekalmeerd, ben ik even rond gaan loeren. Vriendin van baasje was de hondjes aan het zoeken. Ik was echt echt echt woedend.
En helemaal woedend toen bleek dat baasje, die gebeld was, gewoon thuis was. Echt 30 meter verderop, en het liet afhandelen door zijn vriendin en buren. Zo onfatsoenlijk.
Ik liep echt heel toevallig naar de gang en zag dat het kutbeest moeder te pakken had, die kon net ontsnappen en rende naar het water.quote:Op zondag 26 april 2015 15:24 schreef isax het volgende:
[..]
Ging die de hond dood knallen? Waar waren de baasjes?
Nee, in het rijtje starterswoningen om de hoek. En hij heeft twee van die niet-luisterende, ontsnappende kutbeesten.quote:Op zondag 26 april 2015 15:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die onverlaat woont ook op jullie hofje? En het waren meerdere Jackskes?
Arme beestjequote:Op zondag 26 april 2015 15:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik liep echt heel toevallig naar de gang en zag dat het kutbeest moeder te pakken had, die kon net ontsnappen en rende naar het water.
Natuurlijk liep ik weer in onderbroek en t-shirt, what's new. Keesje werd daarna gepakt, terwijl ik naar buiten vloog. Lag helemaal verstijfd op de grond.
Voor sommige mensen helaas niet. Die ontberen die basale omgangsvormen. Volgende keer de buurman die joekels gewoon wat hagel in hun reet laten schieten.quote:Op zondag 26 april 2015 15:31 schreef mootie het volgende:
Als je weet dat je hond andermans 'huisdier' heeft aangevallen en verwond, dan ga je er toch heel rap heen? Dat is toch normaal?
Zouden wij wel doen. Even excuses aanbieden en informeren hoe het gaat is het minste wat je kan doen.quote:Op zondag 26 april 2015 15:31 schreef mootie het volgende:
Als je weet dat je hond andermans 'huisdier' heeft aangevallen en verwond, dan ga je er toch heel rap heen? Dat is toch normaal?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |