SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2015 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen challengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Ynske op 28-04-2015 11:17:43 ]Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie![]()
Net even lekker langs het water gelopen van het meer hier. Was echt lekker, maar als je dan richting binnenstad gaat merk je toch wel dat de warmte goed blijft hangen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeft iemand nog een linkje of kan iemand me in simpele jip en janneketaal uitleggen hoe het ook alweer met die Pace zat?
Als voorbeeld, woensdag gelopen en vandaag, beide 3' en 1' rust, vandaag grotere afstand en max pace is 1.12m/km en woe 0.22m/km. De AVG Pace was vandaag lager (dus sneller dacht ik) dan woensdag.Today is life -
Dale Carnegie![]()
Clubgenoot liep z'n eerste vier 5-kilometers in Londen zonet in 19:01, 18:57, 18:57 en 18:59.... wat een tijden en hoe vlak wil je het hebben?
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
quote:Op zondag 26 april 2015 12:26 schreef Ynske het volgende:
Net even lekker langs het water gelopen van het meer hier. Was echt lekker, maar als je dan richting binnenstad gaat merk je toch wel dat de warmte goed blijft hangen.Er zit een gekke piek in je GPS. 1.12 m/km betekent dat je 72 seconden over een kilometer loopt. Dat is wel erg snel. Zit er een tunneltje in je route waardoor GPS van slag is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeft iemand nog een linkje of kan iemand me in simpele jip en janneketaal uitleggen hoe het ook alweer met die Pace zat?
Als voorbeeld, woensdag gelopen en vandaag, beide 3' en 1' rust, vandaag grotere afstand en max pace is 1.12m/km en woe 0.22m/km. De AVG Pace was vandaag lager (dus sneller dacht ik) dan woensdag.![]()
quote:Op zondag 26 april 2015 12:26 schreef Ynske het volgende:
Net even lekker langs het water gelopen van het meer hier. Was echt lekker, maar als je dan richting binnenstad gaat merk je toch wel dat de warmte goed blijft hangen.Je max pace is een GPS-glitchSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeft iemand nog een linkje of kan iemand me in simpele jip en janneketaal uitleggen hoe het ook alweer met die Pace zat?
Als voorbeeld, woensdag gelopen en vandaag, beide 3' en 1' rust, vandaag grotere afstand en max pace is 1.12m/km en woe 0.22m/km. De AVG Pace was vandaag lager (dus sneller dacht ik) dan woensdag.Als je 0.22min/km kan rennen ben je een superheld.
Maar het klopt, een lagere pace (aantal minuten die je nodig hebt om een kilometer af te leggen) betekent een hogere snelheid (aantal kilometer die je in een uur zou leggen op die snelheid).![]()
Zo vlak zou ik het inderdaad best willen hebben. Dezelfde doorkomsttijden ook trouwensquote:Op zondag 26 april 2015 12:36 schreef Wolve000 het volgende:
Clubgenoot liep z'n eerste vier 5-kilometers in Londen zonet in 19:01, 18:57, 18:57 en 18:59.... wat een tijden en hoe vlak wil je het hebben?![]()
![]()
Wat een gezellig loopje was datIk vloog vanaf het eerste moment en heb (met uitzondering van de laatste km - toen was ik óp) met een big smile 5 km gelopen. Weer sneller! 27:33
![]()
![]()
Vorig jaar liep hij een geweldige negatieve split, als nu weer dan loopt hij 2.39.xx of lager!quote:Op zondag 26 april 2015 12:42 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
Zo vlak zou ik het inderdaad best willen hebben. Dezelfde doorkomsttijden ook trouwensJa doei.![]()
Goed bezig!quote:Op zondag 26 april 2015 12:44 schreef Quoi het volgende:
Wat een gezellig loopje was datIk vloog vanaf het eerste moment en heb (met uitzondering van de laatste km - toen was ik óp) met een big smile 5 km gelopen. Weer sneller! 27:33
Ik bedacht me gister tijdens een bier in een Bossche kroeg dat ik bij de Vestingloop over drie weken wel de 5km kan lopen.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Mooie tijd!quote:Op zondag 26 april 2015 12:44 schreef Quoi het volgende:
Ik wil ook wel weer eens kijken hoe snel ik de 5 km kan lopen...![]()
quote:Op zondag 26 april 2015 12:41 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Je max pace is een GPS-glitchAls je 0.22min/km kan rennen ben je een superheld.
Maar het klopt, een lagere pace (aantal minuten die je nodig hebt om een kilometer af te leggen) betekent een hogere snelheid (aantal kilometer die je in een uur zou leggen op die snelheid).Hey, ben ik ook eens een superheldquote:Op zondag 26 april 2015 12:41 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Je max pace is een GPS-glitchAls je 0.22min/km kan rennen ben je een superheld.
Maar het klopt, een lagere pace (aantal minuten die je nodig hebt om een kilometer af te leggen) betekent een hogere snelheid (aantal kilometer die je in een uur zou leggen op die snelheid).![]()
Thnx voor t uitleggen, gewoon naar het gemiddelde kijken. En idd, ik ben verder gekomen dan de vorige keer.Today is life -
Dale Carnegie![]()
Lekker snel Q! Jij bent wel lekker wedstrijdjes aan het lopen de afgelopen weken!
Ik moet over 2,5 week weer een 10k lopen. Ik vind het maar retespannend![]()
![]()
Tunneltje iddquote:Op zondag 26 april 2015 12:40 schreef Angel-A het volgende:
[..]
Er zit een gekke piek in je GPS. 1.12 m/km betekent dat je 72 seconden over een kilometer loopt. Dat is wel erg snel. Zit er een tunneltje in je route waardoor GPS van slag is?![]()
Die zotte zwitsers hier houden van die dingen....Today is life -
Dale Carnegie![]()
Klinkt als een heerlijk loopje.quote:Op zondag 26 april 2015 12:44 schreef Quoi het volgende:
Mooi gedaan!
Mijn snelste 5 km was rond de 41 min, een jaar geleden
Ik zet bij de Marikenloop in op 50 min, dan kan t alleen maar meevallen als t sneller is
Today is life -
Dale Carnegie![]()
Dank! En dat zonder mijn haas. Die is als 3e man geëindigd overigens, terwijl hij zich inhield.
De omstandigheden voor een loopje waren trouwens ideaal. Iedereen liep boven verwachting. Veel bekenden! Mijn vroegere haas na 1 km al achter me gehouden en sindsdien alleen maar mensen ingehaald.
Hoe moet dat met die 10 km? Ik loop alleen maar 5 km'tjesDit tempo moet het dan gaan worden...
http://app.endomondo.com/workouts/510622659/6339459
Ik stuiter trouwens door het huis. Man, wat een kick krijg ik hiervan!![]()
![]()
![]()
Welke loop was dit, Quoi?
27:33 is wel heel dicht richting je PR en belangrijker nog: dat van je zus!!!![]()
Tering, kunnen ze in Londen geen fatsoenlijke videoverbinding maken?
Kipsang en Kipchoge lopen Kimetto erafNog 10 minuten te gaan.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Wanneer staat er voor jou een 5 km gepland?quote:Bertusloop.quote:Op zondag 26 april 2015 13:03 schreef Zwabberhark het volgende:
Welke loop was dit, Quoi?
27:33 is wel heel dicht richting je PR en belangrijker nog: dat van je zus!!!
Mijn zus liep ook weer eens mee. Na tijden niet te hebben getraind. Liep gewoon 28:50Misschien liep ik daarom ook sneller. Lijkt me erg leuk om binnenkort mijn 5 km PR te vermorzelen. Zit zelfs te twijfelen of ik niet allemaal 5'jes wil gaan lopen. Maarja, ik blijf doelen bijstellen.
![]()
Een negatieve split op de marathon vind ik sowieso al iets om jaloers op te zijn.quote:Op zondag 26 april 2015 12:47 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Vorig jaar liep hij een geweldige negatieve split, als nu weer dan loopt hij 2.39.xx of lager!
Goede tijd weer Quoi!![]()
Zijn jullie goedkoper geworden? Of is de Bertusloop 1,50 en de Kerkpolder- en Kwartaalloop 2 euro?quote:Op zondag 26 april 2015 13:06 schreef Quoi het volgende:
[..]
Bertusloop.
Mijn zus liep ook weer eens mee. Na tijden niet te hebben getraind. Liep gewoon 28:50Misschien liep ik daarom ook sneller. Lijkt me erg leuk om binnenkort mijn 5 km PR te vermorzelen. Zit zelfs te twijfelen of ik niet allemaal 5'jes wil gaan lopen. Maarja, ik blijf doelen bijstellen.
Wat een akelige zus heb jij. Die heeft gewoon stiekem getraind.![]()
Leden krijgen korting. Goed meegelezenquote:Op zondag 26 april 2015 13:09 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Zijn jullie goedkoper geworden? Of is de Bertusloop 1,50 en de Kerkpolder- en Kwartaalloop 2 euro?
Wat een akelige zus heb jij. Die heeft gewoon stiekem getraind.
Ze is verschrikkelijk, dat klopt. Ze doet trouwens krachttraining de laatste tijd, misschien dat dat er iets mee te maken heeft. Ik heb de afgelopen weken veel moeite gedaan om haar weer aan het lopen te krijgen. En zie hier![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: