dat is zoquote:Op dinsdag 5 mei 2015 19:03 schreef perro. het volgende:
[..]
je bent dan niet alleen, er komt een dialyseverpleegkundige naar je toe tijdens de dialyse. uiteraard.
ik begrijp je wel maar het gaf mij heel veel extra vrijheid voor mijn gevoel, terwijl je vrijheid erg beperkt blijft natuurlijk. perceptie doet veel.
veel sterkte trouwens aan allen in dit topic.
hmmm klinkt niet heel goed. sterkte!quote:Op dinsdag 5 mei 2015 19:06 schreef Fripsel het volgende:
Oh jeetje dat lijkt me wel heftig Leandra, van je haar.. Maar snapt je vriend wel wat het voor je betekent? Hoe je erbij voelt.. Want tja, mannen en haar..
De eerste paar dagen leek ik beter te slapen op de amitriptyline. Merk er de laatste nachten wat minder van helaas. Vandaag tijdens het koken werd ik ook opeens beroerd. Zo duizelig dat ik moest gaan zitten. Heb er vaker last van, wel met lange tussenpozen ertussen. Maar begin me een beetje af te vragen wat het is.
Inmiddels wel hoor, ik zat zelf ook niet echt op kort haar te wachten, want lang haar is veel makkelijker, en met kort haar heb ik weer iets wat 's morgens tijd kost ipv borstel, elastiekje, gaan.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 19:06 schreef Fripsel het volgende:
Oh jeetje dat lijkt me wel heftig Leandra, van je haar.. Maar snapt je vriend wel wat het voor je betekent? Hoe je erbij voelt.. Want tja, mannen en haar..
De eerste paar dagen leek ik beter te slapen op de amitriptyline. Merk er de laatste nachten wat minder van helaas. Vandaag tijdens het koken werd ik ook opeens beroerd. Zo duizelig dat ik moest gaan zitten. Heb er vaker last van, wel met lange tussenpozen ertussen. Maar begin me een beetje af te vragen wat het is.
welkom! ik ben dialysepatient. mijn nieren werken niet meer.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 19:30 schreef Koettie het volgende:
Ik ben nieuw trouwens, mag ik vragen wat iedereen heeft? En heeft er iemand endometriose?
Ik moest ook een paar weken of maanden wennen aan de amitriptyline. Het is in essentie een antidepressivum natuurlijk, niet zomaar een paracetamolletjequote:Op dinsdag 5 mei 2015 19:06 schreef Fripsel het volgende:
nee gelukkig niet! 3 keer in de week moet ik 3.5 uur aan de machine liggen in het ziekenhuis, op de maandag, woensdag en vrijdagquote:Op dinsdag 5 mei 2015 20:31 schreef Koettie het volgende:
Boh dat lijkt me lastig. Zijn die dialyses dagelijks?
Ja dat vraag ik me wel af. Ik ben nu ongesteld. En normaal stort ik dan in een soort emotionele niks is goed genoeg aanval, maar dat heb ik deze keer niet gehad. Zou dat daardoor kunnen komenquote:Op dinsdag 5 mei 2015 20:53 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik moest ook een paar weken of maanden wennen aan de amitriptyline. Het is in essentie een antidepressivum natuurlijk, niet zomaar een paracetamolletje
Fibromyalgie.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 19:30 schreef Koettie het volgende:
Ik ben nieuw trouwens, mag ik vragen wat iedereen heeft? En heeft er iemand endometriose?
Ja het staat wel tussen de mogelijke symptomen. Maar tja.. dat zijn er heel veel:quote:Op dinsdag 5 mei 2015 19:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Inmiddels wel hoor, ik zat zelf ook niet echt op kort haar te wachten, want lang haar is veel makkelijker, en met kort haar heb ik weer iets wat 's morgens tijd kost ipv borstel, elastiekje, gaan.
Maar goed....het voelt wel lekker licht aan m'n hoofd
Dat is beter dan licht in je hoofd, zoals bij jou... is niet goed
Kun je het koppelen aan de medicijnen of je ziektebeeld?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had beter 1 post kunnen maken met alle quotes bedenk ik me nu
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 05-05-2015 21:11:22 ]
Dat wijt ik eerder aan wishful thinkingquote:Op dinsdag 5 mei 2015 21:06 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ja dat vraag ik me wel af. Ik ben nu ongesteld. En normaal stort ik dan in een soort emotionele niks is goed genoeg aanval, maar dat heb ik deze keer niet gehad. Zou dat daardoor kunnen komen
Hahah misschien is het wel gewoon gelukquote:Op dinsdag 5 mei 2015 21:11 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat wijt ik eerder aan wishful thinkingVoor zover ik heb begrepen gebruiken depressieven rond de 150mg en jij en ik maar 10 dus ik geloof niet dat het echt veel voor de gemoedstoestand kan doen.
Ja, dat zou wel kunnen. Ik ben dat ook. Niet perse mat maar wel heel gelijkmatig. Ik weet dat eigenlijk altijd aan het doorslikken van fe pil en een flinke hoeveelheid schildklierhormoon. Maar misschien is het de ami wel. Of een combinatie van alles.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 21:13 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Hahah misschien is het wel gewoon gelukIk weet dat het niet meer gaat komen want er is altijd vlak voor.
Mijn psycholoog zei trouwens wel dat ik er bijvoorbeeld wat matter door kon worden in m'n emoties. En ze weet hoeveel ik neem, ik ga ervan uit dat ze er wel verstand van heeft.
quote:Op dinsdag 5 mei 2015 21:11 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ja het staat wel tussen de mogelijke symptomen. Maar tja.. dat zijn er heel veel:Dat zijn symptomen/klachten die bij Fibromyalgie kunnen voorkomen toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had beter 1 post kunnen maken met alle quotes bedenk ik me nu
Maar deze specifieke klachten heb je of zijn erger sinds je die medicijnen gebruikt?
Ja klopt.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 21:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat zijn symptomen/klachten die bij Fibromyalgie kunnen voorkomen toch?
Maar deze specifieke klachten heb je of zijn erger sinds je die medicijnen gebruikt?
quote:Op dinsdag 5 mei 2015 21:11 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ja het staat wel tussen de mogelijke symptomen. Maar tja.. dat zijn er heel veel:zie je dan ook sterretjes? Dat heb ik vrij vaak (met pozen), gewoon bij het opstaan dat ik een paar seconden helemaal niks meer zie. Is dat 'vluchtig uitvallen van het gezichtsvermogen'? Wel behoorlijk irritant, maar ik heb het al zo lang ik mij herinner. Als kind ben ik een keer midden in de nacht toen ik maar de wc moest maar op de koude badkamervloer gaan zitten omdat ik echt niks meer zag. Duurde heel lang toen. Overigens geen lage bloeddruk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had beter 1 post kunnen maken met alle quotes bedenk ik me nu
Dat heb ik ook regelmatig maar dat is het niet. Het is meer een heel benauwend gevoel wat opeens op komt zetten, en dat ik echt meteen denk ok ik moet zitten anders gaat het mis. Word dan heel draaierig en instabiel.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 23:03 schreef Nazil het volgende:
[..]
zie je dan ook sterretjes? Dat heb ik vrij vaak (met pozen), gewoon bij het opstaan dat ik een paar seconden helemaal niks meer zie. Is dat 'vluchtig uitvallen van het gezichtsvermogen'? Wel behoorlijk irritant, maar ik heb het al zo lang ik mij herinner. Als kind ben ik een keer midden in de nacht toen ik maar de wc moest maar op de koude badkamervloer gaan zitten omdat ik echt niks meer zag. Duurde heel lang toen. Overigens geen lage bloeddruk.
klinkt heel erg naar!quote:Op dinsdag 5 mei 2015 23:25 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Dat heb ik ook regelmatig maar dat is het niet. Het is meer een heel benauwend gevoel wat opeens op komt zetten, en dat ik echt meteen denk ok ik moet zitten anders gaat het mis. Word dan heel draaierig en instabiel.
Sterkte!quote:Op dinsdag 5 mei 2015 23:25 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Dat heb ik ook regelmatig maar dat is het niet. Het is meer een heel benauwend gevoel wat opeens op komt zetten, en dat ik echt meteen denk ok ik moet zitten anders gaat het mis. Word dan heel draaierig en instabiel.
Ik beken dat ik endometriose op moest zoeken. Het lijkt me een vervelend probleem, al lees ik dat veel vrouwen helemaal geen klachten hebben.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 19:30 schreef Koettie het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |