Oh man. Dit recept moet ik hebben hoor!quote:Op zondag 2 augustus 2015 12:38 schreef minilot het volgende:
Ik maakte als ontbijt Chinese broodjes met bieslook, olie en witte peper:
[ afbeelding ]
In de pan gebakken met een andere zware pan erbovenop zodat ze mooi plat bleven. Heeeeeeeeeeeeel veel laagjes erin door manier van oprollen. Erg lekker! Leek verder qua platheid, deeg en korstje wel wat op een Engelse muffin.
quote:Op maandag 3 augustus 2015 21:39 schreef vincevega82 het volgende:
Wrap met bavette en groente van de bbq, guacamole en zure room
[ afbeelding ]
Ziet er goed uitquote:Op maandag 3 augustus 2015 21:39 schreef vincevega82 het volgende:
Wrap met bavette en groente van de bbq, guacamole en zure room
[ afbeelding ]
Wat gaat er in naast heel veel suiker ( of glucose)?quote:Op zondag 16 augustus 2015 11:15 schreef minilot het volgende:
[ afbeelding ]
Voor het eerst ooit marshmallows gemaakt! Is leuk!Wegens themaverplichting hier met kleur&smaak van Blue Curaçao
![]()
Ze zijn qua textuur heel lekker, wel volgende keer wat hoger maken.
Suiker ja, en glucose- of maïsstroop, plus uiteraard een lading eiwitten en gelatineblaadjes.quote:Op zondag 16 augustus 2015 11:21 schreef computergirl het volgende:
[..]
Wat gaat er in naast heel veel suiker ( of glucose)?
Joe!quote:Op zondag 16 augustus 2015 11:56 schreef RobinOok het volgende:
Geef even het recept wat jij gebruikte. Scheelt zoeken.
Want ik heb NU zin in marshmellows!
quote:Op zondag 23 augustus 2015 18:39 schreef vinnypassy het volgende:
Vitello tonato (met gefrituurde kappertjes en rucola), caprese (met alleen zaadjes en sap, gemengd met wat olijfolie en een heel klein sjalotje ipv plakken tomaat) en gewoon yoghurt met aardbei, munt en honing. Ideaal zondagsvoer.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |