abonnement Unibet Coolblue
pi_152182808
Ukkies gaan rechtstreeks naar de hel: 7 huizen verdwijnen in sinkhole.

http://www.independent.co(...)rified-10218440.html
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
  vrijdag 1 mei 2015 @ 15:54:57 #202
93664 waht
Mushir
pi_152182852
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 15:48 schreef Nintex het volgende:

[..]

De OSCE had tijdens de inspecties het idee dat een 'derde partij' aan het front steeds de beschietingen uitlokt tussen posities van de Oekraïners en de Russen. Dat kunnen niet anders dan of Azov/Right Sector zijn of lui die de DNR steunen.

Oh, er zijn voldoende partijen die dit conflict alles of niets willen laten zijn.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
  vrijdag 1 mei 2015 @ 15:56:14 #203
400208 Veluwenaar
Veluwenaar
pi_152182895
quote:
7s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 13:24 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

:')
Dat dacht ik dus al. :)
  vrijdag 1 mei 2015 @ 16:12:28 #204
400208 Veluwenaar
Veluwenaar
pi_152183316
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 13:21 schreef Infection het volgende:

[..]

Wat valt er uit te leggen? Kijk die documentaire nou maar.
Tja. Nogmaals, Wat klopt er niet aan het feit dat Yanukovych illegaal uit zijn ambt is gezet? Dat Russische troepen legaal in de Krim aanwezig waren? Dat daarnaast Yanukovych Rusland vroeg om militairen te sturen en dat de Krim de onafhankelijkheid uitriep voor het zich bij Rusland aansloot?
  vrijdag 1 mei 2015 @ 16:24:52 #205
400208 Veluwenaar
Veluwenaar
pi_152183677
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 15:07 schreef Nintex het volgende:

[..]

Putin legt in dit stukje propaganda waar Goebbels trots op zou zijn uit hoe hij de Krim heeft afgepakt van Oekraïne:
https://vimeo.com/123194285

Je kunt dus draaien en trollen wat je wilt, maar dat helpt niet als de grote leider zijn misdaad al heeft bekend.
Inderdaad en ik zal het nogmaals herhalen. de Krim heeft zich afgescheiden voor het besloot zich bij Rusland te willen aansluiten. :)

Als je dit al een misdaad blijkt te vinden ben ik wel heel erg nieuwsgierig hoe je denkt over het gewelddadig kapen van een compleet land.
pi_152184032
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 16:24 schreef Veluwenaar het volgende:

[..]

Inderdaad en ik zal het nogmaals herhalen. de Krim heeft zich afgescheiden voor het besloot zich bij Rusland te willen aansluiten. :)

Als je dit al een misdaad blijkt te vinden ben ik wel heel erg nieuwsgierig hoe je denkt over het gewelddadig kapen van een compleet land.
Nog voor Yanukovich het veld ruimde had Putin zijn FSB al opgedragen om de Krim bij Rusland in te lijven. Hij zegt het zelf in die documentaire. Als je na het feit dan vraagt of mensen het er mee eens zijn valt er weinig meer te kiezen. Daarnaast is het annexeren van een stuk Europees land sinds WO2 niet meer voorgekomen en had het ook op deze manier niet meer voor mogen komen.

Als Putin zijn move niet gemaakt had dan had Oekraine over een jaar of 4 weer naar de stembus gegaan en mogelijk een pro-Russisch mannetje geïnstalleerd om vervolgens weer voor een pro-Europees mannetje/vrouwtje te stemmen.
pi_152184068
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_152184193
quote:
6s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 16:37 schreef crystal_meth het volgende:
[ afbeelding ]








Fascisten in Oost Europa en Rusland? What else is new.

Het is niet zo dat door Rusland binnen te halen de fascisten buiten blijven, in tegendeel in Rusland zit het gros van de fascisten.
pi_152184247
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 16:42 schreef Nintex het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Fascisten in Oost Europa en Rusland? What else is new.

Het is niet zo dat door Rusland binnen te halen de fascisten buiten blijven, in tegendeel in Rusland zit het gros van de fascisten.
Maar in Rusland worden ze vervolgd, in Oekraine worden ze geëerd.
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
  vrijdag 1 mei 2015 @ 16:44:32 #210
93664 waht
Mushir
pi_152184249
Russische fascisten rijden tegenwoordig in brommerclubs en dergelijke.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 vrijdag 1 mei 2015 @ 16:49:26 #211
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_152184380
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 15:56 schreef Veluwenaar het volgende:

[..]

Dat dacht ik dus al. :)
Tegen dit soort desinformatie kan ik niet opboksen sorry. Het wordt notabene door Putin zelf gezegd.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  vrijdag 1 mei 2015 @ 17:01:47 #212
400208 Veluwenaar
Veluwenaar
pi_152184686
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 16:36 schreef Nintex het volgende:

[..]

Nog voor Yanukovich het veld ruimde had Putin zijn FSB al opgedragen om de Krim bij Rusland in te lijven. Hij zegt het zelf in die documentaire. Als je na het feit dan vraagt of mensen het er mee eens zijn valt er weinig meer te kiezen. Daarnaast is het annexeren van een stuk Europees land sinds WO2 niet meer voorgekomen en had het ook op deze manier niet meer voor mogen komen.

Als Putin zijn move niet gemaakt had dan had Oekraine over een jaar of 4 weer naar de stembus gegaan en mogelijk een pro-Russisch mannetje geïnstalleerd om vervolgens weer voor een pro-Europees mannetje/vrouwtje te stemmen.
Hetzelfde kan gezegd worden over die coup. Dat zou ook niet mogen gebeuren. Een groot verschil is alleen dat het inlijven van de Krim een gevolg was. Extreme acties triggeren eenmaal extreme reacties. Gelukkig zegt Poetin ook dat het doel was te pijlen wat de bevolking van de Krim zelf wou. Had de bevolking absoluut geen deel willen uitmaken van Rusland dan had Rusland het echt niet de Krim opgenomen zegt hij zelf. Je vergat trouwens het annexeren van de DDR door de West-Duitse Bondsrepubliek. Een annexatie is niet per definitie vijandig.
pi_152184728
Liveuamap twitterde op vrijdag 01-05-2015 om 16:51:02 A group of anarchists in Kyiv was attacked by aggressive young men http://t.co/L0xUMuTjHC #Ukraine http://t.co/zIv1qMrQcH via @HromadskeTV reageer retweet
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_152184755
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 17:01 schreef Veluwenaar het volgende:
Je vergat trouwens het annexeren van de DDR door de West-Duitse Bondsrepubliek. Een annexatie is niet per definitie vijandig.
8)7 :') _O-

Daarnaast, de Krim kon na de overname van de Russen sowieso geen kant op en de mensen kregen bij het Referendum maar twee keuzes.

1. Aansluiting bij Rusland
2. Onafhankelijkheid

Op zichzelf staan is onmogelijk voor zo'n klein armzalig gebied en een keuze om bij Oekraine te blijven was er niet.
  vrijdag 1 mei 2015 @ 17:12:09 #215
400208 Veluwenaar
Veluwenaar
pi_152184909
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 17:04 schreef Nintex het volgende:

[..]

8)7 :') _O-

Daarnaast, de Krim kon na de overname van de Russen sowieso geen kant op en de mensen kregen bij het Referendum maar twee keuzes.

1. Aansluiting bij Rusland
2. Onafhankelijkheid

Op zichzelf staan is onmogelijk voor zo'n klein armzalig gebied en een keuze om bij Oekraine te blijven was er niet.
Ga je nou echt menen dat je het woordje annexeren niet begrijpt?

Ze hadden altijd nog voor onafhankelijkheid kunnen kiezen om zich vervolgens weer bij Oekraïne aan te sluiten dus ik snap het probleem niet. De bevolking koos bijna unaniem voor Rusland
pi_152184994
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 17:12 schreef Veluwenaar het volgende:

[..]

Ga je nou echt menen dat je het woordje annexeren niet begrijpt?

Ze hadden altijd nog voor onafhankelijkheid kunnen kiezen om zich vervolgens weer bij Oekraïne aan te sluiten dus ik snap het probleem niet. De bevolking koos bijna unaniem voor Rusland
De 'bevolking' of de busladingen Russische toeristen en soldaten die tijdens dat referendum ook mochten stemmen. Denk jij dat Putin het accepteert als de Polen een referendum gaan houden in Kalingrad, nadat ze de stad met soldaten bezetten?

Goede voorlichting ook:


Wil je dat je land een concentratie kamp wordt of wil je dat je land bij Rusland hoort. Gestoorde gekken. Met name, omdat er toen niet eens een functionerende regering in Kiev was om überhaupt op dat referendum te reageren.
pi_152185029
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_152185049
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 17:19 schreef crystal_meth het volgende:
[ afbeelding ]
pi_152185086
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 17:20 schreef Nintex het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_152185886
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 17:12 schreef Veluwenaar het volgende:

[..]

Ga je nou echt menen dat je het woordje annexeren niet begrijpt?

Ze hadden altijd nog voor onafhankelijkheid kunnen kiezen om zich vervolgens weer bij Oekraïne aan te sluiten dus ik snap het probleem niet. De bevolking koos bijna unaniem voor Rusland
Met echt kiezen of democratie had die schertsvertoning natuurlijk niets te maken.
  vrijdag 1 mei 2015 @ 18:07:17 #221
104871 remlof
Europees federalist
pi_152186001
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 17:19 schreef crystal_meth het volgende:
[ afbeelding ]
Dus zelfs in het oosten van de Oekraïne keurt een meerderheid de Russische annexatie van de Krim af.
pi_152186142
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 18:07 schreef remlof het volgende:

[..]

Dus zelfs in het oosten van de Oekraïne keurt een meerderheid de Russische annexatie van de Krim af.
41% is geen meerderheid
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
  vrijdag 1 mei 2015 @ 18:16:46 #223
104871 remlof
Europees federalist
pi_152186199
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 18:14 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

41% is geen meerderheid
40% keurt de annexatie goed, dus een meerderheid niet.
pi_152186214
quote:
7s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 18:16 schreef remlof het volgende:

[..]

40% keurt de annexatie goed, dus een meerderheid niet.
19% heeft geen mening
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_152187487
MaxRTucker twitterde op vrijdag 01-05-2015 om 18:26:58 #Ukraine intelligence source tells me Russian special ops organised youths to dress as nationalists and attack #MayDay marches in #Odessa reageer retweet
:') :')
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 vrijdag 1 mei 2015 @ 20:31:17 #226
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_152190259
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 19:02 schreef crystal_meth het volgende:
MaxRTucker twitterde op vrijdag 01-05-2015 om 18:26:58 #Ukraine intelligence source tells me Russian special ops organised youths to dress as nationalists and attack #MayDay marches in #Odessa reageer retweet
:') :')
Tja. Hetzelfde wordt gezegd over de maidan.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_152190519
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 20:31 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Tja. Hetzelfde wordt gezegd over de maidan.
Dat het Russische troepen verkleed als pro-Europese betogers waren?
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 vrijdag 1 mei 2015 @ 20:38:45 #228
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_152190576
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 20:37 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Dat het Russische troepen verkleed als pro-Europese betogers waren?
Nee haha, wilde mijn post nog aanvullen. Maar dat er partijen zijn geweest die de boel op hebben lopen naaien. Word volgens mij gezegd over beide partijen.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_152190823
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 20:38 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Nee haha, wilde mijn post nog aanvullen. Maar dat er partijen zijn geweest die de boel op hebben lopen naaien. Word volgens mij gezegd over beide partijen.
Oh, dat zal in Odessa ongetwijfeld ook gebeuren. Maar dat de Russen mensen zouden organiseren om pro-Russische betogers aan te vallen lijkt me wat ver gezocht.
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_152191402
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 20:43 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Oh, dat zal in Odessa ongetwijfeld ook gebeuren. Maar dat de Russen mensen zouden organiseren om pro-Russische betogers aan te vallen lijkt me wat ver gezocht.
Ze hebben raardere dingen gedaan in het verleden. De Wereldvredesraad bijvoorbeeld :+

Net als de Oekrainers doen de Russen rare dingen (ze zijn tenslotte bekant hetzelfde) maar het is allemaal zo lastig te bewijzen.
pi_152191630
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 18:00 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Met echt kiezen of democratie had die schertsvertoning natuurlijk niets te maken.
Nee, die zogenaamde vrije verkiezingen in de Ukraine met uitsluiting van diverse 'onwenselijke' partijen en personen verdiende inderdaad niet echt de schoonheidsprijs.
so long and thanks for all the fish
pi_152191754
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 20:57 schreef BEFEM het volgende:

[..]

Ze hebben raardere dingen gedaan in het verleden. De Wereldvredesraad bijvoorbeeld :+

Net als de Oekrainers doen de Russen rare dingen (ze zijn tenslotte bekant hetzelfde) maar het is allemaal zo lastig te bewijzen.
In Odessa lopen nog genoeg mensen rond die de "Coloradokevers" willen verdelgen... denk niet dat die hulp nodig hebben.
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_152193251
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 21:08 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

In Odessa lopen nog genoeg mensen rond die de "Coloradokevers" willen verdelgen... denk niet dat die hulp nodig hebben.
In Donetsk ook en daar werden ook gewoon hele busladingen vol met Russen heengebracht om te 'ddemonstreren'
pi_152193558
quote:
12s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 15:53 schreef crystal_meth het volgende:
Ukkies gaan rechtstreeks naar de hel: 7 huizen verdwijnen in sinkhole.

http://www.independent.co(...)rified-10218440.html
Duidelijk ondermijning van de EU... die ligt 500 meter verderop

Overigens als klein toeristenplaatsje en mogelijke grensovergang zonder paspoort naar de EU houd Solotvino zich nog afzijdiger van de geopolitiek die speelt dan de gemiddelde Fokker hier
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
pi_152193948
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 20:57 schreef BEFEM het volgende:

[..]

Ze hebben raardere dingen gedaan in het verleden. De Wereldvredesraad bijvoorbeeld :+

Net als de Oekrainers doen de Russen rare dingen (ze zijn tenslotte bekant hetzelfde) maar het is allemaal zo lastig te bewijzen.
Dat ze 'bekant hetzelfde' zijn mag je hier op Fok nog wel een paar keer benadrukken..
Ik heb het idee dat sommige posters daar heul anders over denken
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
pi_152194047
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 21:03 schreef crashbangboom het volgende:

[..]

Nee, die zogenaamde vrije verkiezingen in de Ukraine met uitsluiting van diverse 'onwenselijke' partijen en personen verdiende inderdaad niet echt de schoonheidsprijs.
Volgens de officiele waarnemers wel .. het viel ook totaal niet op dat iedereen met enigszins iets Russischs gewoon naar huis gestuurd werd
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
pi_152194212
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 21:57 schreef ZOA het volgende:

[..]

Dat ze 'bekant hetzelfde' zijn mag je hier op Fok nog wel een paar keer benadrukken..
Ik heb het idee dat sommige posters daar heul anders over denken
Nederlanders en Duitsers zijn ook voor een groot gedeelte hetzelfde. No way dat Nederlanders bij Duitslans willen horen echter...
pi_152194557
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 22:04 schreef BEFEM het volgende:

[..]

Nederlanders en Duitsers zijn ook voor een groot gedeelte hetzelfde. No way dat Nederlanders bij Duitslans willen horen echter...
Toch doen ze dat ...iets met EU
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
pi_152198271
quote:
Austrian court refuses extradition of Ukrainian oligarch Dmytro Firtash to US

An Austrian court has refused to extradite Ukrainian billionaire Dmytro Firtash to the US. He is wanted on bribery charges but the court said political motivations lay behind the US move.

The Austrian court accepted arguments made by Firtash's lawyers, including that political motivations lay behind the US efforts to try him on corruption charges. He was accused of bribing Indian officials through US banks.

Lawyers argued the criminal case was intended to exert pressure on an influential man who Washington saw as a representative of Russian interests in Ukraine and a disruptive factor in its politics.

One of Ukraine's most influential businessmen, the 49-year-old Firtash (photo seated right) is well connected both in Moscow and with Ukrainian politicians opposed to the Kremlin. He earned millions of dollars in the natural gas trading sector under deposed pro-Russian Ukrainian President Viktor Yanukovych.

Firtash told the court in Vienna that allegations he had conspired to bribe Indian government officials to win licenses to mine titanium were "absolutely untrue." He and five business associates were charged with paying $18.5 million (16.5 million euros) in bribes to officials in the Indian state of Andhra Pradesh for licenses to mine titanium which they planned to sell to Boeing for use in building the 787 Dreamliner passenger jet.

Lawyers for Firtash said the case should be thrown out on several grounds, including a lack of evidence or US jurisdiction, and the fact that the charges against him were not crimes in Austria.

Judge Christoph Bauer ruled on Thursday that officials had failed to make a sufficient case of any wrongdoing. He said Firtash could have his passport back and leave Austria, but he kept the bail in place until the ruling became legally binding. Firtash is expected to stay in Vienna. Court spokeswoman Christina Salzborn said the case was "also politically motivated."

US prosecutors filed an appeal against the verdict.
http://www.dw.de/austrian(...)ash-to-us/a-18422693
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_152199239
Het rapport dat Nemtsov schreef en het onderzoek wat hij deed naar de Russische inmenging in de Donbass gaat op 12 mei alsnog gepubliceerd worden
https://meduza.io/en/news(...)blished-posthumously
pi_152199319
quote:
Judge Bauer said that he did not doubt the veracity of two witnesses cited by American prosecutors in their filings, “but whether these witnesses even existed,” because the Justice Department repeatedly refused to provide requested information or respond to questions.
quote:
In perhaps their most electrifying argument, Mr. Firtash’s lawyers asserted that an initial request by the United States for his arrest, on Oct. 30, 2013, was directly tied to a trip to Ukraine by an assistant secretary of state, Victoria Nuland, in which she sought to prevent Mr. Yanukovych from backing out of a promise to sign sweeping political and trade agreements with Europe.

Ms. Nuland left Washington on the day the arrest request was submitted to Austria. The request was rescinded four days later, said a lawyer, Christian Hausmaninger, after Ms. Nuland came to believe she had received assurances from Mr. Yanukovych that he would sign the accords.

From that point, nothing happened in the Indian bribery case, Mr. Hausmaninger said, until Feb. 26 — four days after Mr. Yanukovych was ousted after months of street protests.

The arrest request was renewed then, and the Austrian authorities detained Mr. Firtash two weeks later, the same day the new Ukrainian prime minister, Arseniy P. Yatsenyuk, was visiting President Obama at the White House.

The Justice Department has denied any political motivation in the case.

In a statement issued by the State and Justice Departments, the government said it was “disappointed” by the ruling and hoped for an appeal.
quote:
Judge Bauer said he had concluded that the American authorities had been after Mr. Firtash since at least 2006 and he noted that a finding of political motivation was sufficient to reject extradition even if a crime had occurred.

“America obviously saw Firtash as somebody who was threatening their economic interests,” Judge Bauer said, explaining his decision from the bench. But he also said the United States had not provided coherent evidence of a crime either: “There just wasn’t sufficient proof.”
http://www.nytimes.com/20(...)ash-extradition.html
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_152200728
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 21:03 schreef crashbangboom het volgende:

[..]

Nee, die zogenaamde vrije verkiezingen in de Ukraine met uitsluiting van diverse 'onwenselijke' partijen en personen verdiende inderdaad niet echt de schoonheidsprijs.
Dat beweer ik nergens. Maar door internationale waarnemers werden die als minder beroerd beoordeeld.
pi_152200751
Eliannuminas twitterde op zaterdag 02-05-2015 om 02:16:39 #Ukraine expelled #Italia's Journalist Franco Francassi for writing stuff that may 'damage ukrianes image in the world'Goosh...this country reageer retweet
lijkt een 9/11 conspiracy aanhanger te zijn, die journalist...
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
  zaterdag 2 mei 2015 @ 16:40:33 #244
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_152210441
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2015 02:28 schreef crystal_meth het volgende:
Eliannuminas twitterde op zaterdag 02-05-2015 om 02:16:39 #Ukraine expelled #Italia's Journalist Franco Francassi for writing stuff that may 'damage ukrianes image in the world'Goosh...this country reageer retweet
lijkt een 9/11 conspiracy aanhanger te zijn, die journalist...
Vanwege publicatie van artikelen over azov

ranco vorig jaar, een van de eerste in Italië, maakte een gedetailleerd verslag over de tragedie in het Huis van Vakbonden en direct beschuldigde in het incident rechtse radicalen. Hij was ook de auteur van diverse artikelen van de Europese neo-strijders als onderdeel van de Oekraïense vrijwilligersorganisaties, in het bijzonder - het bataljon "Azov".
http://glagol.su/2015/05/(...)eonatsistah-v-azove/
There is only one religion
pi_152210969
BungeeWedgie twitterde op zaterdag 02-05-2015 om 16:56:34 #Ukraine gov switched off cellular network in Odessa 13.00 - 19.00, as explaned by operator support. #OdessaMassacre http://t.co/tjnI7oVIMK reageer retweet
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
  zaterdag 2 mei 2015 @ 17:10:17 #246
400208 Veluwenaar
Veluwenaar
pi_152211128
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 18:00 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Met echt kiezen of democratie had die schertsvertoning natuurlijk niets te maken.
Kun je heel leuk zeggen, maar de democatie in Oekraïne is natuurlijk al een tijdje geleden gestorven op het Maidanplein. ;)
  zaterdag 2 mei 2015 @ 17:35:43 #247
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_152211737
'Poetin nieuwe vijand'
De Russische president Vladimir Poetin is volgens VVD-Europarlementariër Hans van Baalen de nieuwe vijand van Europa. Dat zei hij zaterdag in het radioprogramma Kamerbreed. „De Russische bevolking is het niet, maar Poetin helaas wel.” Poetin is volgens Van Baalen een 'machtspoliticus'. „Bij hem geldt alleen: boem is ho. Poetin moet vertrekken uit Oost-Oekraïne en de Krim.” Doet hij dat, dan kan volgens de VVD'er gewoon met hem worden omgegaan.

Van Baalen zei verder dat Griekenland uit de muntunie moet. „Ze dreigen naar Rusland te gaan, maar dat heeft geen geld. Rusland is platzak. Ik wens ze veel plezier.” SP-Europarlementariër Dennis de Jong vindt dit echter aan de Grieken zelf, terwijl zijn CDA-collega Esther de Lange ze er liever bij heeft, „als het kan”.
http://www.telegraaf.nl/b(...)ieuwe_vijand___.html

Van Baalen doet ook weer van zich spreken, hij past goed bij dat zooitje van porosjenko.
There is only one religion
pi_152211822
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2015 17:35 schreef Dance99Vv het volgende:
'Poetin nieuwe vijand'
De Russische president Vladimir Poetin is volgens VVD-Europarlementariër Hans van Baalen de nieuwe vijand van Europa. Dat zei hij zaterdag in het radioprogramma Kamerbreed. „De Russische bevolking is het niet, maar Poetin helaas wel.” Poetin is volgens Van Baalen een 'machtspoliticus'. „Bij hem geldt alleen: boem is ho. Poetin moet vertrekken uit Oost-Oekraïne en de Krim.” Doet hij dat, dan kan volgens de VVD'er gewoon met hem worden omgegaan.

Van Baalen zei verder dat Griekenland uit de muntunie moet. „Ze dreigen naar Rusland te gaan, maar dat heeft geen geld. Rusland is platzak. Ik wens ze veel plezier.” SP-Europarlementariër Dennis de Jong vindt dit echter aan de Grieken zelf, terwijl zijn CDA-collega Esther de Lange ze er liever bij heeft, „als het kan”.
http://www.telegraaf.nl/b(...)ieuwe_vijand___.html

Van Baalen doet ook weer van zich spreken, hij past goed bij dat zooitje van porosjenko.
Van Baalen is een verstandelijk gehandicapte :')

Of nee, wacht hij is het mastermind achter de Maidan en de revolutie en neemt straks heel Europa over samen met Guy Verhofstadt.
  zaterdag 2 mei 2015 @ 17:44:54 #249
400208 Veluwenaar
Veluwenaar
pi_152211955
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 17:17 schreef Nintex het volgende:

[..]

De 'bevolking' of de busladingen Russische toeristen en soldaten die tijdens dat referendum ook mochten stemmen. Denk jij dat Putin het accepteert als de Polen een referendum gaan houden in Kalingrad, nadat ze de stad met soldaten bezetten?

Goede voorlichting ook:
[ afbeelding ]

Wil je dat je land een concentratie kamp wordt of wil je dat je land bij Rusland hoort. Gestoorde gekken. Met name, omdat er toen niet eens een functionerende regering in Kiev was om überhaupt op dat referendum te reageren.
Daar staat niets over een concentratiekamp?

Een stel criminelen waren de boel aan het overnemen. Ze hadden al laten zien geweld niet te schuwen schijt te hebben aan de grondwet en democratie dus waarom zouden ze in de Krim op zoiets willen wachten?

Het feit dat er geen functionerende regering in Kiev was is natuurlijk niet de schuld van de Krim, in tegendeel. Ze keuren het hele gebeuren af en willen niets met dat gedoe te maken hebben en geef ze eens ongelijk.
pi_152211999
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2015 17:10 schreef Veluwenaar het volgende:

[..]

Kun je heel leuk zeggen, maar de democatie in Oekraïne is natuurlijk al een tijdje geleden gestorven op het Maidanplein. ;)
Het gaat er al een tijdje niet lekker maar het is nog wel min of meer democratisch. Democratischer dan het zogenaamde referendum op De Krim of Rusland.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')