pcquote:Op dinsdag 28 april 2015 21:05 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Hallon koning n00b, speel jij op de ps4?
hoe zit het met die crewbattle ??quote:Op dinsdag 28 april 2015 21:10 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
GAM / [GTA V PC] #11
En nu optiefen jah![]()
De onderhandelingen over een crewbattle in GTA zijn geschrapt. Dat verklaart althans het ministerie van binnenlandse zaken van Los Santos, waar de besprekingen plaatsvinden.quote:Op woensdag 29 april 2015 14:59 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
hoe zit het met die crewbattle ??
quote:Op woensdag 29 april 2015 19:53 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
De onderhandelingen over een crewbattle in GTA zijn geschrapt. Dat verklaart althans het ministerie van binnenlandse zaken van Los Santos, waar de besprekingen plaatsvinden.
De woordvoerder van het ministerie vertelde aan persbureau AP dat er vandaag niet meer gesproken wordt tussen Fok!Crew en (---). Hij gaf geen specifieke reden. Maandag begonnen de nieuwe onderhandelingen in Los Santos, een dag nadat Rockstar besloot een update uit te geven - een stap richting een goed werkend GTA.
quote:
Ik dacht dat het een soort mama appelsap was. Dat hij iets zei dat op Nederlands leekquote:
Kan vanavond / vanacht wel helpenquote:Op donderdag 7 mei 2015 20:44 schreef Afhaalchinees het volgende:
Yo mensen,
met een vriend wil ik een voorbereidende missie doen voor een heist.
We moeten een insurgent bij een lab neerzetten, omdat daar een EMP in zit. Echter is dit een stealth missie en omdat we maar met 2 zijn gaat er altijd wel iets mis (soms dankzij onszelf, meestal dankzij 2 onbekenden die maar gewoon wat doen.)
Hebben jullie tips of misschien zelf 2 mensen die willen joinen in een party om deze missie te halen?
Oké, hebben we in elk geval al 1quote:Op donderdag 7 mei 2015 20:52 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Kan vanavond / vanacht wel helpen
hoelaat wil je die missie doen?quote:Op donderdag 7 mei 2015 20:55 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Oké, hebben we in elk geval al 1
Gaat trouwens om PS4Je mag me toevoegen: Brouwer-n
sorry voor late reactie... was in slaap gevallenquote:Op donderdag 7 mei 2015 21:58 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
hoelaat wil je die missie doen?
morgen ben ik er rond 2 uur denk ikquote:Op vrijdag 8 mei 2015 00:25 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
sorry voor late reactie... was in slaap gevallenmisschien morgenmiddag?
Oké, iets later ben ik er wel bij denk ik. Eerst wat dingen doen voor werk en hopelijk val ik niet weer in slaapquote:Op vrijdag 8 mei 2015 00:34 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
morgen ben ik er rond 2 uur denk ik
Dat t even duidelijk isquote:Op zaterdag 9 mei 2015 00:00 schreef Grielen het volgende:
We hosten car meets, er zijn even een paar regeltjes opgesteld om de orde te kunnen bewaken. Ik heb ze in het Engels geschreven, omdat dat kan. HET NIET NALEVEN VAN DEZE REGELS WORDT NIET GETOLOLEERD
We do not tolerate any kind of messing with our meets.
No Weapons or Military vehicles.
No Crashing or blowing up other cars.
While cruising to next meet location, meet leaders drive first.
Nobody overtakes in lines, we are not racing while cruising.
Keep safety-distance from next car, nobody likes their car smashed.
If you get wanted, Lester or get off meet grounds.
When meet host asks you for silence, you do not talk until he is finished.
Gekke busjequote:Op vrijdag 8 mei 2015 20:08 schreef kamikazebanaan het volgende:
BUDDDJE OP DE RADIO EN HIJ HEEFT HET OVER GTA JAAAA
http://www.3fm.nl/a/184367
quote:Op zaterdag 9 mei 2015 00:00 schreef Grielen het volgende:
We hosten car meets, er zijn even een paar regeltjes opgesteld om de orde te kunnen bewaken. Ik heb ze in het Engels geschreven, omdat dat kan. HET NIET NALEVEN VAN DEZE REGELS WORDT NIET GETOLOLEERD
Toegevoegd. Echt wat een figuren doen die heists zeg. Heb er nu zo'n 20 gedaan, eentje gehaald.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 11:32 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
[..]
nu tijd om die missie te doen? Voeg me toe: brouwer-n op PS4
Wel over 2 uurtjesquote:Op zaterdag 9 mei 2015 11:32 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
[..]
nu tijd om die missie te doen? Voeg me toe: brouwer-n op PS4
De tering he, je hebt zeker veel vrienden?quote:Op zaterdag 9 mei 2015 00:00 schreef Grielen het volgende:
wat kom jij doen dan?quote:Op zaterdag 9 mei 2015 22:51 schreef Broodboor het volgende:
[..]
De tering he, je hebt zeker veel vrienden?![]()
![]()
![]()
Heeft u toevallig dickpics voor ons? Pics van uw zusje (geen snor alsjeblieft) mogen ook.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 22:51 schreef Broodboor het volgende:
[..]
![]()
![]()
DUS JE HEET JOHAN EN JE KOMT UIT 020?????quote:Op zondag 10 mei 2015 00:37 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Heeft u toevallig dickpics voor ons? Pics van uw zusje (geen snor alsjeblieft) mogen ook.
Bijvoorbaat dank.
Mvg,
Johan
Niet weten dat johan mn schuilnaam is zodat ik niet opval tussen Nederlandersquote:Op zondag 10 mei 2015 11:40 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
DUS JE HEET JOHAN EN JE KOMT UIT 020?????
DE AIVD GAAT JE NU VINDEN HAHAHAHAHA
*kuch kuch* Als ik nou hoger in de creaw geplaatst werd zou ik je kunnen accepterenquote:Op zondag 10 mei 2015 16:58 schreef Drop_Dead_Danny het volgende:
Ik heb net een invite gestuurd. Drop_Dead_Danny
Mag ik bij de crew
Wellicht zou het helpen om het correct te spellen.quote:Op zondag 10 mei 2015 17:09 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
*kuch kuch* Als ik nou hoger in de creaw geplaatst werd zou ik je kunnen accepteren
Of even mij lokqouten...quote:Op zondag 10 mei 2015 17:09 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
*kuch kuch* Als ik nou hoger in de creaw geplaatst werd zou ik je kunnen accepteren
je zit erin, ps3 of 4? en wel of geen headset? level? eventueel handig voor als er nog mensen zijn die iemand nodig hebben voor een heistquote:Op zondag 10 mei 2015 17:26 schreef Drop_Dead_Danny het volgende:
[..]
Wellicht zou het helpen om het correct te spellen.
Ps4. Heb ergens nog een headset liggen. Ben pas sinds 2 dagen bezig, ben iets van level 5 of zo en begrijp er nog niet zoveel van. Heb tot nu toe beetje rondgereden en kom enkel in sessies die zo goed als leeg zijn. Ik denk dat een crew een stuk leuker is, hopelijk is het niet erg als ik er nog een beetje in moet komen.quote:Op zondag 10 mei 2015 17:34 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
Of even mij lokqouten...
[..]
je zit erin, ps3 of 4? en wel of geen headset? level? eventueel handig voor als er nog mensen zijn die iemand nodig hebben voor een heist
thanksquote:Op zondag 10 mei 2015 17:35 schreef kamikazebanaan het volgende:
oh en welkom op fok!in de OP staan de regels van de crauw
je zit hier verkeerdquote:Op zondag 10 mei 2015 19:59 schreef prefix1 het volgende:
Iemand zin om gta 5 te spele op pc add me : daviej10 ben heele avond online gta 5 volgasss
quote:Op zondag 10 mei 2015 19:59 schreef prefix1 het volgende:
Iemand zin om gta 5 te spele op pc add me : daviej10 ben heele avond online gta 5 volgasss
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben geil
Dat zei je moeder gister ook.quote:Op zondag 10 mei 2015 17:36 schreef Drop_Dead_Danny het volgende:
hopelijk is het niet erg als ik er nog een beetje in moet komen.
En jij bent scheel of hebt het IQ van een garnaal?quote:Op zaterdag 9 mei 2015 22:51 schreef Broodboor het volgende:
[..]
![]()
![]()
quote:Op maandag 11 mei 2015 15:52 schreef Grielen het volgende:
[..]
En jij bent scheel of hebt het IQ van een garnaal?
Bemoei je niet met posts waar je niks van begrijpt man, dan zet je jezelf tenminste niet voor lul.
Dwars door zn bek!!quote:Op maandag 11 mei 2015 15:52 schreef Grielen het volgende:
[..]
En jij bent scheel of hebt het IQ van een garnaal?
Bemoei je niet met posts waar je niks van begrijpt man, dan zet je jezelf tenminste niet voor lul.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |