Wie zijn de oude garde?quote:Op zaterdag 25 april 2015 22:09 schreef Smart_ass het volgende:
Zijn hier nog mensen van de oude garde?
hihiquote:Op zaterdag 25 april 2015 22:11 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, daarom zul je hem ook niet snel meer zien.
Leuk hoor Hermannquote:Op zaterdag 25 april 2015 22:12 schreef IkHeetHermann het volgende:
Ik vind klonen best wel mal, hoor! Doe gewoon onder je eigen account posten, durf je anders niet?
Dan ben je wel een laffertje!
Was handig toen ik een ban had ooit. Dan kan je niet onder je eigen account posten.quote:Op zaterdag 25 april 2015 22:12 schreef IkHeetHermann het volgende:
Ik vind klonen best wel mal, hoor! Doe gewoon onder je eigen account posten, durf je anders niet?
Dan ben je wel een laffertje!
Ga je toch met autoquote:Op zaterdag 25 april 2015 22:12 schreef Makoto het volgende:
Jezus, gaat hard hier man. Niet bij te benen.
Maar jij bent ook oudquote:Op zaterdag 25 april 2015 22:11 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
onherkenbaar verminkt ik ook
Niet zo aanstellen.quote:Op zaterdag 25 april 2015 22:12 schreef Makoto het volgende:
Jezus, gaat hard hier man. Niet bij te benen.
quote:Op zaterdag 25 april 2015 22:13 schreef Annabel93 het volgende:
[..]
Ik heb niets aan behalve een klein onderbroekje
past die grote clit van je daar wel in?quote:Op zaterdag 25 april 2015 22:13 schreef Annabel93 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 25 april 2015 22:13 schreef Annabel93 het volgende:
[..]
quote:
Daarom geen bh die pannenkoekentepels passen nergens in.quote:Op zaterdag 25 april 2015 22:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
past die grote clit van je daar wel in?
Hey doe eens niet zo gemeenquote:Op zaterdag 25 april 2015 22:14 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Daarom geen bh die pannenkoekentepels passen nergens in.
Geen idee, ben hier zelf ook al een hele tijd niet geweestquote:
Chai mag tijdelijk niet meer meedoen van FOK!, die eerste ziet nooit iemand meer geloof ik, die tweede zag ik hier al niet meer toen wij hier naartoe gedeporteerd werden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |