Niet voor fokkersquote:Op zaterdag 25 april 2015 19:02 schreef jodelahity het volgende:
Praten is een goed communicatiemiddel
Hoe de fuck krijg je die immense stroom met verzonnen aids topic uit je kop gestampt? De tering.quote:Op zaterdag 25 april 2015 19:01 schreef Werkman het volgende:
Een collega van mij had nog een paar lekkere steaks voor op de BBQ van een tuinfeest die ie een tijd terug gegeven zou hebben
Die zou ie vorige week bij me bezorgen.
Inmiddels is het kutweer en ik heb hem nooit gezien, ook niet meer naar gevraagd (ik laat me niet kennen natuurlijk.)
Vandaag was dat mysterie opgelost want de buren naast ons kwamen terug van vakantie in Marokko en hun hele huis stonk naar verrot vlees.![]()
Was geen probleem geweest als mijn naam niet op het pakketje had gestaan.
Nu kreeg ik dus de wind van voren en het pakketje terug.
Klacht: Er zat nog een briefje bij ''Gelijk in de vriezer gooien.''
Hij zou eens iets anders met zijn creativiteit moeten doen.quote:Op zaterdag 25 april 2015 19:03 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Hoe de fuck krijg je die immense stroom met verzonnen aids topic uit je kop gestampt? De tering.
Hoe de fuck kom jij aan de tic dat je altijd de OP moet kopiėren?quote:Op zaterdag 25 april 2015 19:03 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Hoe de fuck krijg je die immense stroom met verzonnen aids topic uit je kop gestampt? De tering.
Voor het geval ie weggehaald wordt toch.quote:Op zaterdag 25 april 2015 19:06 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Hoe de fuck kom jij aan de tic dat je altijd de OP moet kopiėren?
quote:Op zaterdag 25 april 2015 19:01 schreef Werkman het volgende:
Vandaag was dat mysterie opgelost want de buren naast ons kwamen terug van vakantie in Marokko en hun hele huis stonk naar verrot vlees.
quote:
Toen al!quote:Op zaterdag 25 april 2015 19:06 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Hoe de fuck kom jij aan de tic dat je altijd de OP moet kopiėren?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |