maak voor de zekerheid nog even goede foto's van je werkje ( en misschien ook de restquote:Op vrijdag 8 mei 2015 14:25 schreef mousemicky het volgende:
En af!
Ik doe even geen sneak, want voor L-E, ik zou t leuk vinden als t een klein beetje een verrassing blijft. Nu maar hopen dat de pakkettenman van Kwakz m bij haar wil bezorgen...
Foto's heb ik al hoor, no worries. En had ik gelukkig ook van het boekje wat nu kwijt is. Al hoop ik dat die toch nog ergens bij een van Kwakz buren ligt.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 14:28 schreef Barreltje het volgende:
[..]
maak voor de zekerheid nog even goede foto's van je werkje ( en misschien ook de rest)
dat hoop ik ook. we heben gisteren bij twintig extra huizen briefjes in de bus gedaan (niet directe buren, die hadden allemaal al)...quote:Op vrijdag 8 mei 2015 14:29 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Foto's heb ik al hoor, no worries. En had ik gelukkig ook van het boekje wat nu kwijt is. Al hoop ik dat die toch nog ergens bij een van Kwakz buren ligt.
OH WOW! Ben benieuwd naar de inspiratielink van Plas verfwater naar Hilzillahquote:Op vrijdag 8 mei 2015 22:38 schreef Razztwizzle het volgende:
Boekje van Hillz gaat morgen naar JufM.
Mijn inspiratie was nogal op. Maar toen viel er weer eens een glas met verfwater om en toen ineens *PLOP* was daar inspiratie. Hopelijk komt het de volgende keer zonder dat ik moet dweilen.
IK ZIE DIT GEWOON NU PAS!!quote:Op donderdag 12 maart 2015 16:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
Haha! Ik wil er ook gewoon wel een speciaal voor je maken hoor. Als je aangeeft wat je mooi vindt
.
Edit: en van welke kleuren je houdt!
Twee maanden later. Het kost nu 500 euroquote:Op zaterdag 9 mei 2015 19:43 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
IK ZIE DIT GEWOON NU PAS!!
En JA! Ik wil wel heul graag een kleurplaat van jou
Je zit dan wel niet in mijn groepje maar dat is niet erg toch?
quote:Op zaterdag 9 mei 2015 20:27 schreef Hilzillah het volgende:
Oooohw dat weet ik toch allemaal nietmandala is zo'n beetje het enige wat ik ken. En die vind ik tof!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |