OH WOW! Ben benieuwd naar de inspiratielink van Plas verfwater naar Hilzillahquote:Op vrijdag 8 mei 2015 22:38 schreef Razztwizzle het volgende:
Boekje van Hillz gaat morgen naar JufM.
Mijn inspiratie was nogal op. Maar toen viel er weer eens een glas met verfwater om en toen ineens *PLOP* was daar inspiratie. Hopelijk komt het de volgende keer zonder dat ik moet dweilen.
IK ZIE DIT GEWOON NU PAS!!quote:Op donderdag 12 maart 2015 16:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
Haha! Ik wil er ook gewoon wel een speciaal voor je maken hoor. Als je aangeeft wat je mooi vindt
.
Edit: en van welke kleuren je houdt!
Twee maanden later. Het kost nu 500 euroquote:Op zaterdag 9 mei 2015 19:43 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
IK ZIE DIT GEWOON NU PAS!!
En JA! Ik wil wel heul graag een kleurplaat van jou
Je zit dan wel niet in mijn groepje maar dat is niet erg toch?
quote:Op zaterdag 9 mei 2015 20:27 schreef Hilzillah het volgende:
Oooohw dat weet ik toch allemaal nietmandala is zo'n beetje het enige wat ik ken. En die vind ik tof!
Wel heel tof gedaan!quote:Op zaterdag 9 mei 2015 22:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik kleur alleen maar in. Als ik had kunnen tekenen, had ik dat wel gedaan.
Weet jij nog waar je hem vandaan hebt?quote:
Super, thanks! Ik ga kleurenquote:Op zaterdag 9 mei 2015 23:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
https://s-media-cache-ak0(...)a24ca567172cb924.jpg
Alleen heb ik geen printer dus moet nog even wachten, maar heb gelijk weer wat inspiratie opgedaan voor Round Robinquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |