Hij zei in die post juist neequote:Op zaterdag 25 april 2015 15:59 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Als er meer dan 5 post zijn gemaakt lees ik inderdaad maar de helft. Aaah well.
Jij bent grappig. Volgens mij weet je niet zo goed hoe de wereld in elkaar steekt.quote:
Volgens mij mis jij ervaring in het leven. Je praat nog erg beperkt.quote:Op zaterdag 25 april 2015 16:10 schreef Atak het volgende:
Ik weet niet wat grappig is maar goed. Jij hebt gelijk apla.
Mot toch wat tijdens het vergaren van informatie over een evaluatie-onderzoek.quote:Op zaterdag 25 april 2015 16:13 schreef Che_ het volgende:
Wat een kütdiscussie
Was dat het maar trouwens
Hou een siëstaquote:Op zaterdag 25 april 2015 16:15 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mot toch wat tijdens het vergaren van informatie over een evaluatie-onderzoek.
we kunnen het hebben over mijn diarree, no?quote:Op zaterdag 25 april 2015 16:13 schreef Che_ het volgende:
Wat een kütdiscussie
Was dat het maar trouwens
Je moet cola light drinken. Daarnaast goed drinken. Vast voedsel eten. Zou olie en zo vermijden.quote:Op zaterdag 25 april 2015 16:23 schreef xaban06 het volgende:
[..]
we kunnen het hebben over mijn diarree, no?
Al 3 dagen ziek mk
Ik zie vooral vaders dat doen, het ziet er wel leuk uit.quote:Op zaterdag 25 april 2015 15:59 schreef Che_ het volgende:
Vrouwen die hardlopen en tegelijkertijd hun kind in buggy vooruit duwen
Is dit nieuwe hype?
Gevaarlijk lijkt mequote:Op zaterdag 25 april 2015 16:38 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Ik zie vooral vaders dat doen, het ziet er wel leuk uit.
Op internetquote:Op zaterdag 25 april 2015 16:42 schreef Bortecinem het volgende:
Weet iemand waar ik de Kardashians online kan kijken? Alle seizoenen?
O nerden aklina dustuquote:Op zaterdag 25 april 2015 16:42 schreef Bortecinem het volgende:
Show me.quote:Op zaterdag 25 april 2015 16:44 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik zag net iets op internet. Zwaar nsfw
Wij hebben ze weleens gedownload bij de piratenbaai maar gelukkig volgt mijn liefje het niet meer.quote:Op zaterdag 25 april 2015 16:42 schreef Bortecinem het volgende:
Meh Shahs vind ik niet zo heel leuk. Twee seizoenen gezien maar de rest boeit mij niet meer.quote:Op zaterdag 25 april 2015 16:47 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Wij hebben ze weleens gedownload bij de piratenbaai maar gelukkig volgt mijn liefje het niet meer.
Shahs zijn leuker
Popcorn Time schijnt super simpel te zijn.quote:Op zaterdag 25 april 2015 16:50 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Meh Shahs vind ik niet zo heel leuk. Twee seizoenen gezien maar de rest boeit mij niet meer.
Ik heb ooit jaaaren terug een paar afleveringen van keeping up gezien op TV. Vond ik leuk maar ik snap niks van downloaden enzo, daarom nooit de rest kunnen bekijken.
Oh ja, popcorn time helemaal vergeten!quote:Op zaterdag 25 april 2015 16:52 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Popcorn Time schijnt super simpel te zijn.
Probeer dat eens.
Ga ik even Nashville kijken
quote:Op zaterdag 25 april 2015 16:54 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh ja, popcorn time helemaal vergeten!
Mooie foto's van Çanakkale:quote:
Niet op popcorn?quote:Op zaterdag 25 april 2015 16:58 schreef TheMagnificent het volgende:
Nope, helaas. Heb even gekeken, maar staat er niet op. Je zult moeten downloaden.
Haar man was een baas! Aardig ook dat haar broer mocht inwonen.quote:
https://torrentz.eu/search?q=keeping+up+with+the+kardashiansquote:Op zaterdag 25 april 2015 17:00 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Niet op popcorn?
Hoe doe ik downloaden? Waar?
Ik vond die man van haar best wel een gladjakker en klootzak.quote:Op zaterdag 25 april 2015 17:01 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Haar man was een baas! Aardig ook dat haar broer mocht inwonen.
Zit ik weer te fokken ipv een serie te kijken
Hoelang duurt dat dan?quote:Op zaterdag 25 april 2015 17:03 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
https://torrentz.eu/search?q=keeping+up+with+the+kardashians
Heb je een programma op torrents te downloaden, zoals uTorrent?
Je moet wel nog steeds op zoek naar een goeie download. Ik zie dat er een tussen staat die alle seizoenen bevat, maar die is wel 36 GB, dus dat duurt wel even.
Met een rijke sportneger trouwen doen dat soort vrouwen daartegen omdat zij een lieve inborst hebben?quote:Op zaterdag 25 april 2015 17:03 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik vond die man van haar best wel een gladjakker en klootzak.
Nee.quote:Op zaterdag 25 april 2015 17:05 schreef Stimorol- het volgende:
Borte, heb jij geen ervaring met pirate bay enzo?
Behoorlijk lang, denk ik. Maar je kunt meestal voor het downloaden selecteren welke bestanden je wilt downloaden, dus dan kun je ook alleen voor seizoen 1 kiezen en steeds een seizoen downloaden wanneer je klaar bent met de vorige. Probeer het eens.quote:
Ik heb het geleerd op fok via Xminiquote:Op zaterdag 25 april 2015 17:06 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee.
Alleen Kazaa, Napstar en Limewire maar dat was 100 jaar terug.
Ik ga proberen tenxxxquote:Op zaterdag 25 april 2015 17:06 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Behoorlijk lang, denk ik. Maar je kunt meestal voor het downloaden selecteren welke bestanden je wilt downloaden, dus dan kun je ook alleen voor seizoen 1 kiezen en steeds een seizoen downloaden wanneer je klaar bent met de vorige. Probeer het eens.
Ja het is echt kut maar wel mooie nagels.quote:Op zaterdag 25 april 2015 17:11 schreef Stimorol- het volgende:
Kijk hoe fucking veel werk ik straks heb aan mijn nagellak removenMi gado hoor.
Brokeback mountain...quote:Op zaterdag 25 april 2015 17:10 schreef Bortecinem het volgende:
Oh trouwens Genus had mij ooit geleerd hoe ik torrent moest gebruiken. Heb toen een week gewacht op brokeback mountain en toen ik hem eindelijk had gedownload had ik geen beeld!!
Oh en waar download ik uTorrent?quote:Op zaterdag 25 april 2015 17:03 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
https://torrentz.eu/search?q=keeping+up+with+the+kardashians
Heb je een programma om torrents te downloaden, zoals uTorrent?
Je moet wel nog steeds op zoek naar een goeie download. Ik zie dat er een tussen staat die alle seizoenen bevat, maar die is wel 36 GB, dus dat duurt wel even.
Klein. Zou het erop mikken.quote:Op zaterdag 25 april 2015 17:15 schreef Bortecinem het volgende:
Oh en hoe groot is de kans dat ik dadelijk voor de rechter moet voor het illegaal downloaden?
Je kijkt ook Popcorn Time, toch? Die streamt ook illegale torrents, dus is eigenlijk hetzelfde.quote:Op zaterdag 25 april 2015 17:15 schreef Bortecinem het volgende:
Oh en hoe groot is de kans dat ik dadelijk voor de rechter moet voor het illegaal downloaden?
Ik heb 28 minuten van die film gekeken en toen in slaap gevallen. Wat ziet die Jack of Jake er fucked up uit in die film. Alsof ie doorgedraaid is.quote:Op zaterdag 25 april 2015 17:19 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Je kijkt ook Popcorn Time, toch? Die streamt ook illegale torrents, dus is eigenlijk hetzelfde.
Heb jij ooit een film afgekeken?quote:Op zaterdag 25 april 2015 17:20 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik heb 28 minuten van die film gekeken en toen in slaap gevallen. Wat ziet die Jack of Jake er fucked up uit in die film. Alsof ie doorgedraaid is.
Ik moet eerlijk bekennen dat ik het niet red om een film af te kijken als ik op bed lig. val gewoon in slaap.quote:Op zaterdag 25 april 2015 17:22 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Heb jij ooit een film afgekeken?
Ja, hij ziet er eng uit.
via het internet.quote:Op zaterdag 25 april 2015 17:12 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh en waar download ik uTorrent?
Ah well. Ze verdient miljoenen.quote:Op zaterdag 25 april 2015 18:05 schreef Bortecinem het volgende:
Ik hou wel van dom vermaak. Zo simpel ben ik wel.
Onzinquote:Op zaterdag 25 april 2015 18:36 schreef Bortecinem het volgende:
Wow in Saudi-Arabie en andere Arabische landen houden mensen blijkbar thuis hun schoenen aan?! defuq
Een (religieuze) Saudi-Arabische vrouw op een ander forum zei dat. Ze was toch echt serieus en zei dat dat gold voor veel Arabische culturen.quote:
Motorrijden is heerlijk!quote:Op zaterdag 25 april 2015 18:38 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ja, maar al een lange tijd
Motors zijn
Hele huis vol zandquote:Op zaterdag 25 april 2015 18:36 schreef Bortecinem het volgende:
Wow in Saudi-Arabie en andere Arabische landen houden mensen blijkbar thuis hun schoenen aan?! defuq
Beest beestquote:Op zaterdag 25 april 2015 18:41 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Motorrijden is heerlijk!
Vorige week woensdag geslaagd. Dag erop rijbewijs aangevraagd, vrijdag opgehaald (spoed). De dag erna (zaterdag) zat ik op mijn eigen motor.
Nee, ze was echt serieus. Hani bu gari troll falan degil. Ze is altijd serieus. Vandaar mijn verbazing. Ze zei dat het ook onbeschoft was om van andere mensen te vragen hun schoenen uit te doen in hun huis.quote:Op zaterdag 25 april 2015 18:43 schreef Stimorol- het volgende:
Borte bedoel je nieuwe schoenen ofzo?
Ik hou meer van naked bikesquote:Op zaterdag 25 april 2015 18:43 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Deze kat heeft een donderse poes gekocht.![]()
Een Thundercat dus.
Goh. hoor dit voor t eerst. Wat apart zeg.quote:Op zaterdag 25 april 2015 18:45 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, ze was echt serieus. Hani bu gari troll falan degil. Ze is altijd serieus. Vandaar mijn verbazing. Ze zei dat het ook onbeschoft was om van andere mensen te vragen hun schoenen uit te doen in hun huis.
Ja ik ook. Misschien is dit alleen zo onder Golf-Arabieren maar blijft weirddd.quote:Op zaterdag 25 april 2015 18:47 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Goh. hoor dit voor t eerst. Wat apart zeg.
Naked bikes zijn leuker ja. Helaas minder geschikt voor woon-werkverkeer (met veel snelweg)...quote:
Hoezo dat?quote:Op zaterdag 25 april 2015 18:53 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Naked bikes zijn leuker ja. Helaas minder geschikt voor woon-werkverkeer (met veel snelweg)...
die 15 minuten wind...quote:Op zaterdag 25 april 2015 21:52 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Wind... Op hogere snelheden is een kuipje toch wel prettig. Vooral als het iets frisser is.
15 minuten? Spreek voor jezelf.quote:Op zaterdag 25 april 2015 22:00 schreef xaban06 het volgende:
[..]
die 15 minuten wind...
Bij langere reistijd wil je juist weer geen kuip, heb je na 2x een kromme rug
Nerdeee is nog maar 5% of zo.quote:Op zaterdag 25 april 2015 22:13 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Is de download klaar? Gösteriyo mu?
Hij staat nu op 8%.quote:Op zaterdag 25 april 2015 22:26 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Haha, dacht dat het best snel ging omdat je net 1% zei. Neyse, haftaya bakarsin artik.
mijn reistijd is 50 minquote:Op zaterdag 25 april 2015 22:17 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
15 minuten? Spreek voor jezelf.![]()
Kromme rug? Hoezo dat? Motoren zoals de Thundercat en cbr600f hebben gewoon een rechte zithouding.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |