Ik vind muscle meat vetjes duurquote:Op dinsdag 28 april 2015 18:35 schreef gcjoel het volgende:
Net gegeten, beetje verkeerde keus.
Broodje hamburger en snijbonen, voelt echt alsof ik niets op heb.
gelukkig morgen weer burgers van muscle meat in huis, echt niet normaal![]()
Supermarkt ding is 240 per 100gr, en die burgers zijn dus 100gr per stuk.
Muscle meat is 117 per 100gr, die zijn 150gr per stuk maar dan zit je dus alsnog lager en heb je meer!
Waar haal jij je vlees dan? Dit is goedkoper dan mijn supermarktquote:
Serieus? Ik heb ook even gekeken en vond het enorm meevallen.quote:
Supermarkt?quote:Op dinsdag 28 april 2015 18:52 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Waar haal jij je vlees dan? Dit is goedkoper dan mijn supermarkt
2 burgers van 100gr voor 1,96
2 burgers van 150gr voor 2,57
Dus per 100gr goedkoper en betere macro's
de kip heb ik zo de prijs nu niet van maar laatste keer dat ik het berekende ook goedkoper. Plus niet dat ranzige harde peesding erin dus ik hoef eigenlijk nooit wat weg te snijden. (bij supermarkt kip gooi ik altijd vet veel weg want alles wat er vies uit ziet moet eraf)
zo goedkoop heeft mijn supermarkt het nietquote:
Let wel dat je in de supermarkt dan plofkip hebt hequote:
musclemeat is geen beter leven vlees ofzo, denk ook plofkipquote:Op dinsdag 28 april 2015 19:07 schreef Maraca het volgende:
[..]
Let wel dat je in de supermarkt dan plofkip hebt he
Ohquote:Op dinsdag 28 april 2015 19:10 schreef gcjoel het volgende:
[..]
musclemeat is geen beter leven vlees ofzo, denk ook plofkip
alleen niet ingespoten met water
Haal het altijd in de aanbieding bij de AH. Vomar heeft non aanbieding voor 5.39quote:Op dinsdag 28 april 2015 19:07 schreef gcjoel het volgende:
[..]
zo goedkoop heeft mijn supermarkt het niet![]()
Welke ga jij heen?
nja het scheelt niet veel en de musclemeat kip vind ik ook echt lekkerder, verliest veel minder vocht ook.
I don't care.quote:Op dinsdag 28 april 2015 19:07 schreef Maraca het volgende:
[..]
Let wel dat je in de supermarkt dan plofkip hebt he
ah ok, ja aanbiedingen hou ik niet echt in de gaten, ik koop meestal geen voorraad.quote:Op dinsdag 28 april 2015 19:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
Haal het altijd in de aanbieding bij de AH. Vomar heeft non aanbieding voor 5.39Zal er binnenkort eens bestellen want wil die maaltijden wel proberen.
Goed zo!quote:Op dinsdag 28 april 2015 21:00 schreef sandertjuh het volgende:
Zo voor het eerst een bestelling geplaatst bij XXLIk ben benieuwd!
wat heb je allemaal besteld danquote:Op dinsdag 28 april 2015 21:07 schreef sandertjuh het volgende:
Alles bij elkaar wel weer 140 euroHeb nu weer safe voor vanille whey gekozen, hierna toch maar eens een ander smaakje proberen.
Ja? Delicious of isolaat? Mijn pot pistasche is bijna op en heb nog een grote pot banaan dus moet wat nieuws, maar wel isolaatquote:Op dinsdag 28 april 2015 21:04 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Goed zo!![]()
Ik heb nu speculaas whey, die is lekker!
- Wheyquote:Op dinsdag 28 april 2015 21:09 schreef gcjoel het volgende:
[..]
wat heb je allemaal besteld dan![]()
Vanille heb ik ook die is ook lekker, de cookies and cream is niet zo lekker
Ik gebruik delicious, geen idee of die smaken overeenkomenquote:Op dinsdag 28 april 2015 21:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja? Delicious of isolaat? Mijn pot pistasche is bijna op en heb nog een grote pot banaan dus moet wat nieuws, maar wel isolaat
wow, haha alleen al vanwege het geld zou ik de helft niet bestellenquote:Op dinsdag 28 april 2015 21:11 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
- Whey
- Perfect Oats
- Night Protein
- Fat Attack (om te proberen)
- Blast Pre-Workout
- Lijnzaadolie
Dat maakt dan 140 euro bij elkaar
Ik neem altijd de kleinere van 1000gr ik heb liever 2 smaken dan 1 smaak heel veel.quote:Op dinsdag 28 april 2015 21:14 schreef sandertjuh het volgende:
Whey zelf is ook al best prijzig vind ik, 2500 gram voor 44 euro
Prei, tomaat, gekruide worstjes, aardappelschijfjes, en kookroom met ei om het te binden. En kaas eroverheen natuurlijk!quote:Op woensdag 29 april 2015 06:40 schreef Lonaa het volgende:
Wat zat er in je ovenschotel La_tramposa?
Ik heb ergens dit weekend kramp gehad ofzo. Nu doet m'n linkerbilspier enorm veel pijn, en m'n rechterkuitspier ook. Wtf.
kokos heeft stukjes, tenminste bij delicious. das mengt minder. mijn vriend vond het daardoor niks terwijl hij van kokos houdt. ik lust het sowieso niet.quote:Op woensdag 29 april 2015 08:41 schreef Qwea het volgende:
Ik kan niet kiezen. Cappucino of kokos whey smaak?
Heeft de cappu ookquote:Op woensdag 29 april 2015 08:42 schreef gcjoel het volgende:
[..]
kokos heeft stukjes, tenminste bij delicious. das mengt minder. mijn vriend vond het daardoor niks terwijl hij van kokos houdt. ik lust het sowieso niet.
Dan maar terug naar B&Fquote:Op woensdag 29 april 2015 08:54 schreef Qwea het volgende:
Dus ik wil die 10% xxl code gebruiken icm die waardebon van 50 euro.. kan niet
![]()
Ik geloof dat ik nog liever dood ga.quote:
Misschien ff mailen of via DBB forum, soms kan het dan wel alleen werkt het systeem technisch niet!quote:Op woensdag 29 april 2015 08:54 schreef Qwea het volgende:
Dus ik wil die 10% xxl code gebruiken icm die waardebon van 50 euro.. kan niet
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |