Prei, tomaat, gekruide worstjes, aardappelschijfjes, en kookroom met ei om het te binden. En kaas eroverheen natuurlijk!quote:Op woensdag 29 april 2015 06:40 schreef Lonaa het volgende:
Wat zat er in je ovenschotel La_tramposa?
Ik heb ergens dit weekend kramp gehad ofzo. Nu doet m'n linkerbilspier enorm veel pijn, en m'n rechterkuitspier ook. Wtf.
kokos heeft stukjes, tenminste bij delicious. das mengt minder. mijn vriend vond het daardoor niks terwijl hij van kokos houdt. ik lust het sowieso niet.quote:Op woensdag 29 april 2015 08:41 schreef Qwea het volgende:
Ik kan niet kiezen. Cappucino of kokos whey smaak?
Heeft de cappu ookquote:Op woensdag 29 april 2015 08:42 schreef gcjoel het volgende:
[..]
kokos heeft stukjes, tenminste bij delicious. das mengt minder. mijn vriend vond het daardoor niks terwijl hij van kokos houdt. ik lust het sowieso niet.
Dan maar terug naar B&Fquote:Op woensdag 29 april 2015 08:54 schreef Qwea het volgende:
Dus ik wil die 10% xxl code gebruiken icm die waardebon van 50 euro.. kan niet
![]()
Ik geloof dat ik nog liever dood ga.quote:
Misschien ff mailen of via DBB forum, soms kan het dan wel alleen werkt het systeem technisch niet!quote:Op woensdag 29 april 2015 08:54 schreef Qwea het volgende:
Dus ik wil die 10% xxl code gebruiken icm die waardebon van 50 euro.. kan niet
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |