O zo. Goed bezigquote:Op zondag 26 april 2015 16:09 schreef Artoo het volgende:
[..]
Door een boel squats en varianten daarvan, lunges & varianten, glute bridges, etc. Leg day gedaan
Neen. 2.5 of 3 gehad. Bij 1.5 kreeg ik buikpijn niet normaal. Dacht eerst honger ofzo. Dus naar de winkel gefietst (jaja), banaan gekocht en yoghurt... Hielp niet. Paar kleine nipjes van de andere bieren gehad en 99% ervan weggegeven. Toen was de buikpijn gezakt en weer biertje gehad, weer fucking buikpijn. Toen was ik klaar en ging ik cola light drinken.quote:
Uhu. Nou ja, echt erg vind ik het niet. Mis het totaal niet.quote:Op zondag 26 april 2015 22:11 schreef -Peach het volgende:
Balen zeg! Lichamen zijn soms maar rare dingen
Bedoelde vooral de buikpijn eigenlijk, balen van het bier natuurlijk ook welquote:Op zondag 26 april 2015 22:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
Uhu. Nou ja, echt erg vind ik het niet. Mis het totaal niet.
Zit nu alweer. Zo'n buikpijn
Ja, buikpijn is niet coolquote:Op zondag 26 april 2015 22:29 schreef -Peach het volgende:
[..]
Bedoelde vooral de buikpijn eigenlijk, balen van het bier natuurlijk ook wel![]()
Goed dat je geen vreetbui hebt gehad! Klinkt een stuk aangenamer zo
Goed van je Q!quote:Op zondag 26 april 2015 22:17 schreef Qwea het volgende:
Maar ik ben wel trots op mezelf. Pizza gegeten, 3 krentenbollen extra vanmiddag en als toetje cornetto. En ipv dood te slaan en alles te vreten gewoon niet gedaan want ik zat vol.
Ging uur geleden 2 broodjes maken want honger.. Neem een hap en bedenk me "ey ik heb dorst". Gedronken en ik zat propvol. Dus broodjes weggemikt.
Doen!quote:Op maandag 27 april 2015 13:06 schreef Lonaa het volgende:
Zal ik mijn alcoholistenlijstje voor vandaag eens posten?
Een tijd terug voor de eerste keer weer eens serieus m'n benen getraind. De volgende dag ging het nog wel maar die dag erna kwam ik nauwelijks nog van de wc afquote:Op dinsdag 28 april 2015 09:33 schreef Artoo het volgende:
Hoe efficiënt was mijn legday trouwens. Ik heb nog steeds spierpijn, wtf
Huhu jaquote:Op dinsdag 28 april 2015 09:37 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Een tijd terug voor de eerste keer weer eens serieus m'n benen getraind. De volgende dag ging het nog wel maar die dag erna kwam ik nauwelijks nog van de wc afik moest mezelf serieus afzetten tegen de muur om omhoog te komen. Wat een ellende was dat.
Het is ook wel veel Brinta in verhouding met de hoeveelheid melk/water, zo wordt het bijna pap.quote:Op dinsdag 28 april 2015 08:47 schreef sandertjuh het volgende:
Vanmorgen voor het eerst een shake gemaakt met
- 40 gram brinta
- 1 whey scoop (vanille)
- 150ml halfvolle melk
- 100 ml water erbij
Het is niet echt vies maar hoe die brinta door je keel heen glijd... blegh. Het vult wel weer goed, dat wel
Ik gebruik dat wel vaak om mee te bakken of zo, nog nooit als shake gebruikt.quote:Op dinsdag 28 april 2015 10:10 schreef sandertjuh het volgende:
Morgen misschien maar een schepje minder proberen inderdaad. Het was nogal papperig. Heeft één van jullie fine oads wel eens op? Om dat te nemen i.p.v. Brinta?
Fine oats vind ik zelf fijner (ik gebruik gewoon havermout en blender dat eerst ff en dan de rest erbij)quote:Op dinsdag 28 april 2015 10:10 schreef sandertjuh het volgende:
Morgen misschien maar een schepje minder proberen inderdaad. Het was nogal papperig. Heeft één van jullie fine oads wel eens op? Om dat te nemen i.p.v. Brinta?
Sterkte!quote:Op dinsdag 28 april 2015 11:14 schreef Qwea het volgende:
Mijn lijstje:
O: 300g kwark, 2 spelt met kalkoen filet en 4 gebakken eieren
L: 4 spelt, pindakaas, kaas, kalkoen, casseler
T: banaa
D: boontjes met sambal, eiwit pasta en tonijn
T: 500g kwark.
Zometeen naar woerden voor een second opinion voor de schouder.
Thnx! Hoop dat ze er wat aan kan doenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |