PT en dat klimmen. Geen biertjes.quote:Op zaterdag 25 april 2015 07:48 schreef La_Tramposa het volgende:
Haha toch biertjes gedronken of door de PT?
Kan je me niet bijhouden?quote:Op zaterdag 25 april 2015 07:48 schreef CrunchySelf het volgende:
Je had nog maar 1 bericht geplaatst en toen ik postte waren het er drie
Maar das op zich wel een toppunt ja
ik heb al koffie, misschien is dat het.quote:Op zaterdag 25 april 2015 07:50 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Nope. Ik ben nog maar net wakker en dan ga ik niet zo snel
Oh ja, nou dan is het hard verdiende pijn, die moet je met trots dragenquote:Op zaterdag 25 april 2015 07:49 schreef Lonaa het volgende:
[..]
PT en dat klimmen. Geen biertjes.Sterker nog, ik lag voor 10 uur in bed.
Vastquote:Op zaterdag 25 april 2015 07:53 schreef Lonaa het volgende:
[..]
ik heb al koffie, misschien is dat het.
Gelukkig Is dit weekend langer dan normaalquote:Op zaterdag 25 april 2015 07:54 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Oh ja, nou dan is het hard verdiende pijn, die moet je met trots dragen
Ik heb weer eens een onmogelijk vol gepland weekend.. Nu eerst coachen en 15km hardlopen, dan snel lunchen tas inpakken en om 1 uur de trein voor een vriendinnen weekend in haarlem. Lets go!
Wow respect!quote:Op zaterdag 25 april 2015 07:58 schreef CrunchySelf het volgende:
Ok. Weegmoment gehad. 1 kg minder dan vorige week. Totaal nu 36kg, nog 2,1 kg tot doel.
Toevallig ook precies 250 dagen bezig vandaag
quote:Op zaterdag 25 april 2015 08:00 schreef Lastpost het volgende:
Mogguh. Vandaag lekker actief zijn met een verhuizing, jippie.
En een extra stimulans om door te zetten met het afvallen, kogel is door de kerk en een trouwdatum vastgelegd.
Tja leuk en aardig maar ik moet net zoveel lesgeven als in normale weken dus moet die voorbereidingstijd ook nog ergens inpassen. En heb voor zondagavond en maandag ook nog allerlei dingen afgesprokenquote:Op zaterdag 25 april 2015 07:59 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Gelukkig Is dit weekend langer dan normaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |