Had al gemaild. Je kan wel percentage op percentage en tegoed op tegoed, maar geen combo.quote:Op woensdag 29 april 2015 09:28 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Misschien ff mailen of via DBB forum, soms kan het dan wel alleen werkt het systeem technisch niet!
Wat zit er in qua voedingsstoffen en wat zit er in je huidige ontbijt en waarom zou je dat willen vervangen?quote:Op woensdag 29 april 2015 10:32 schreef zouzomaarkunnen het volgende:
and van jullie ervaring met de vitalis dieet shakes van de aldi?
Heb gisteren zo'n blik gekocht in een opwelling, en vind de smaak welgoed te doen.
Ik ga het proberen als ontbijt vervanger, maar ik was nieuwsgierig of iemand hier het al eens had geprobeerd.
Ik ontbijt best gezond, op een dag zonder werk een fruit/magere yoghurt smoothie en op dagen dat ik werk 2 bruine boterhammen met appelstroop en pindakaas.quote:Op woensdag 29 april 2015 10:34 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Wat zit er in qua voedingsstoffen en wat zit er in je huidige ontbijt en waarom zou je dat willen vervangen?
nee.quote:Op woensdag 29 april 2015 10:43 schreef zouzomaarkunnen het volgende:
Ben dus benieuwd of het me kan helpen de laatste paar kilo's kwijt te raken.
Hmm waarom je gezond, vers eten zou vervangen door een (waarschijnlijk vieze) Aldi-afval shake is mij een groot raadsel. Je ontbijt heeft wel wat weinig eiwitten, dus dat zou een verschil kunnen maken.quote:Op woensdag 29 april 2015 10:43 schreef zouzomaarkunnen het volgende:
[..]
Ik ontbijt best gezond, op een dag zonder werk een fruit/magere yoghurt smoothie en op dagen dat ik werk 2 bruine boterhammen met appelstroop en pindakaas.
Ik denk niet dat vervangen nodig is, maar dat is het dus: gekocht in een opwelling. En nu wil ik kijken of ik het toch ten goede kan gebruikenik dacht eerst ter vervanging van mijn middag-snack-honger, maar daar lijkt het me wat te veel voor, het is immers een maaltijd vervanger en geen snack vervanger.
Afhankelijk van hoeveel calorieën je ontbijt was en de shake is kun je er misschien mee afvallen. Als het meer is kom je er zelfs misschien van aan.quote:Op woensdag 29 april 2015 10:43 schreef zouzomaarkunnen het volgende:
[..]
Ik ontbijt best gezond, op een dag zonder werk een fruit/magere yoghurt smoothie en op dagen dat ik werk 2 bruine boterhammen met appelstroop en pindakaas.
Ik denk niet dat vervangen nodig is, maar dat is het dus: gekocht in een opwelling. En nu wil ik kijken of ik het toch ten goede kan gebruikenik dacht eerst ter vervanging van mijn middag-snack-honger, maar daar lijkt het me wat te veel voor, het is immers een maaltijd vervanger en geen snack vervanger.
http://www.supermarktaanb(...)-dieetdrink-425-gramquote:Op woensdag 29 april 2015 10:34 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Wat zit er in qua voedingsstoffen en wat zit er in je huidige ontbijt en waarom zou je dat willen vervangen?
Lees OP.quote:Op woensdag 29 april 2015 10:51 schreef zouzomaarkunnen het volgende:
[..]
Duidelijk onderbouwd antwoord.......
Oef geen idee allemaal, ik zal het eens vergelijken met wat ik in myfitnesspal heb staan. Het zou dan dus eigenlijk alleen/meer effectief kunnen zijn als het om diner vervanging gaat.quote:Op woensdag 29 april 2015 10:45 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Hmm waarom je gezond, vers eten zou vervangen door een (waarschijnlijk vieze) Aldi-afval shake is mij een groot raadsel. Je ontbijt heeft wel wat weinig eiwitten, dus dat zou een verschil kunnen maken.
Hoeveel kcal zitten er in zo'n shake dan, en wat zijn de voedingsstoffen en verhoudingen?
Had ik al gedaan. Ik vraag alleen wie er ervaring mee heeft, als het je niet boeit geef dan geen antwoord.quote:
Diner vervanging??? Nee joh, doe even normaal. In je diner zit neem ik aan groente, complexe koolhydraten, gezonde vetten, ijzer en andere mineralen wat hier allemaal niet in zit. Daarnaast het feit dat zo'n shake maar op 202 kcal komt, wat echt voor níemand maar dan ook niemand genoeg is als D.quote:Op woensdag 29 april 2015 10:54 schreef zouzomaarkunnen het volgende:
[..]
Oef geen idee allemaal, ik zal het eens vergelijken met wat ik in myfitnesspal heb staan. Het zou dan dus eigenlijk alleen/meer effectief kunnen zijn als het om diner vervanging gaat.
Maar dank je voor het mee denken!ik ga eens kijken of ik deze bus toch nog eenigzins nut kan laten hebben.
quote:Op woensdag 29 april 2015 10:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
honger
Ik ga straks 2 dagen in 1 sessie proppen qua gym. Ik heb er nu al spijt van
Lees OP nogmaals.quote:Op woensdag 29 april 2015 10:59 schreef zouzomaarkunnen het volgende:
[..]
Had ik al gedaan. Ik vraag alleen wie er ervaring mee heeft, als het je niet boeit geef dan geen antwoord.
Hier stopte ik met lezen. Hallo. Het heeft maaltijd shakes. Dat stadium is al gepasseerdquote:Op woensdag 29 april 2015 10:59 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Diner vervanging??? Nee joh, doe even normaal.
Wat doen ze per pancake aan kcal? Ga jij fietsen ja? Het waait hard!quote:Op woensdag 29 april 2015 10:59 schreef CrunchySelf het volgende:
Lijstje:
O: 2 volkoren, met jam;
T: 2 speltpannenkoeken. **
T: Banaan
L: 4 volkoren kipfilet
T: Optimel kwark
D: Pasta
S: Fietsen
T: ?
** Zijn kant en klare pannenkoeken van de AH. Had ze gister mee en eet ze nu als T. Maar de kcal zijn me te hoog. Lekker zijn ze op zich wel, maar ik kan beter. Maar luiheid
Is het overal mooi weer behalve hier? Of stel ik me gewoon aan?quote:Op woensdag 29 april 2015 11:04 schreef La_Tramposa het volgende:
Mijn lijstje:
O: overnight oats met appeltje, amandelmelk, havermout, chiazaad, rozijnen en kaneel en 1 dadel
T: babybel, koekje
L: mango & papaya, gekookt eitje, 2 sneetjes rozijnenbrood
T: 1.5 sneetje rozijnenbrood, evt. nog rijstwafels met smeerkaas of zo
S: geen sport, wel km of 25 fietsen vandaag
D: prei-aardappel-worstjes ovenschotel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |