Op de pagina van van Gogh is te lezen hoe die test in zijn werk gaat, het blijkt dus dat ondernemers op de hoogte gesteld worden van wanneer het AD komt, en dat het AD verschillende testmethoden hanteert. Zo blijken ze de ene keer in de zaak de friet te nuttigen, en de andere keer een zak mee te nemen. Daar komt een verschil in punten vandaan.quote:Op vrijdag 24 april 2015 17:11 schreef FutureFairytale het volgende:
Valt op dat er weer een pas geopende wint![]()
Benieuwd welke plaats Fers nu komt te staan (afgelopen jaar nr 1). Ben blij nu niet, scheelt rijen! En de friet is nog altijd even fantastisch
Moet ik nog eens proberen als ik er in de buurt ben!quote:Op vrijdag 24 april 2015 18:18 schreef Windigo het volgende:
[..]
Op de pagina van van Gogh is te lezen hoe die test in zijn werk gaat, het blijkt dus dat ondernemers op de hoogte gesteld worden van wanneer het AD komt, en dat het AD verschillende testmethoden hanteert. Zo blijken ze de ene keer in de zaak de friet te nuttigen, en de andere keer een zak mee te nemen. Daar komt een verschil in punten vandaan.
https://www.facebook.com/vangoghfrites?fref=ts
Zo stond van Gogh dus vorig jaar 'lager'' aangeschreven omdat de friet meegenomen werd; en dan wordt het vanzelf slapper. Maar het is dus sowieso enigzins doorgestoken kaart omdat ondernemers dus weten wie de testers zijn.
Niettemin is de friet van de zaken die er als beste uitkomen altijd lekker; en die van van Gogh is wat mij betreft nog steeds de beste van Nederland waar ik wekelijks wel kom
Waar zie je dat?quote:Op vrijdag 24 april 2015 18:56 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Moet ik nog eens proberen als ik er in de buurt ben!
Oh Fers is 4e geworden met een 9,5. Dat worden nog steeds dus een paar weken weer lange rijen...
quote:Op vrijdag 24 april 2015 19:03 schreef Windigo het volgende:
http://vangoghfrites.nl/ad-friettest-2015-onbetrouwbaar/
Hier overigens een directe link naar het artikel over de test.
.quote:De friet werd vervolgens meegenomen naar de auto, uitgepakt en geproefd. Dan eet je nog steeds een lekker frietje. Maar wel iets minder lekker. Inpakken van friet maakt de beleving toch net wat minder. Dat weet iedereen
Dan doe je iets verkeerd. Echt.quote:Op vrijdag 24 april 2015 15:53 schreef Gewas het volgende:
[..]
Oud vet is vies.
[..]
Dat heb ik weleens geprobeerd maar dat werden van die slappe dingen.Voor in mijn nieuwe huis had ik vorig jaar wel een frituurpan gekocht waar je alleen een beetje zonnebloem olie in hoefde te doen. Daar is echt nog nooit iets lekkers uitgekomen, heb dat ding weggegooid.
Vraag me sowieso wel af in hoeverre die dingen meespelen bij het beoordelen. Wat dat betreft zou een blinde test beter zijn, maar lastig uitvoerbaar natuurlijk asngezien je het snel moet proeven omdat de kwaliteit snel achteruit gaatquote:Op zaterdag 25 april 2015 12:11 schreef silverhill het volgende:
Ik krijg een beetje een allergische reactie van hoe vaak "ambachtelijk", "duurzaam" en vooral "biologisch" in het artikel (op) voorkomen. Alsof je de marqt onder de snackbars binnenstapt. En de prijs is daar ook naar. Meer dan twee keer zo duur als de nummer 2 in de test.
Doet niets af aan de prestatie om met 0 ervaring binnen een jaar dit te bereiken uiteraard.
Eens. Snackbar hier in Schiedam scoort een 9 en staat op nr 21. Ze zijn niet slecht, maar heb elders echt lekkerder gegeten. Bijvoorbeeld Tante Nel die een 6,5 scoort.quote:Op zaterdag 25 april 2015 15:47 schreef Windigo het volgende:
Lol de friettent op het Eemplein hier heeft een 8; daar loop ik altijd met een bocht omheen omdat hij zo stinkt
En ze geven van Gogh een 6,5. Het zal allemaal wel..
Ik ga af op mijn eigen oordeel
Heb je het over de van Gogh, of de zaak op het Eemplein?quote:Op zaterdag 25 april 2015 15:51 schreef louter_genieten het volgende:
Verbaast me, ik woon er praktisch naast. Het is zeker lekkere patat, maar geen 10. Bijvoorbeeld Vlemminkcx in de Handboogstraat in Amsterdam is veel lekkerder. Daarbij vind ik de mayo van de frietwinkel niet echt lekker, dat is hinderlijk, want friet met mayo.
nee over de 10 van Frietwinkel, het topicquote:Op zaterdag 25 april 2015 15:54 schreef Windigo het volgende:
[..]
Heb je het over de van Gogh, of de zaak op het Eemplein?
ik vind het daar (Eemplein) echt nooit lekker ruiken. Is een persoonlijk iets, maar ja, het AD beoordeelt de frieten ook maar 1x. Als ik AD tester was hadden ze dus een onvoldoende
Ik vind het maar een vreemde test.
Jawel hoorquote:Op zaterdag 25 april 2015 17:30 schreef Sigaartje het volgende:
Ik ga zelf maar eens testen.
Het valt me op dat Smullers er niet tussen staat, dat is toch wel de meest verkochte friet van Nederland.
Oh, totaal over het hoofd gezien.quote:
Zo moeilijk is het nou ook weer niet, als je een keer verdwaalt in een Belgische achterstandsregio serveert het plaatselijke frietkot er nog de juiste mayo bij ook, terwijl je het sociale werkplaatsgezicht van de verantwoordelijk ziet vertrekken omdat die de 1 euro 20 nog omrekent naar Belgische franken en zich afvraagt of het niet veel te duur is.quote:Op zaterdag 25 april 2015 12:11 schreef silverhill het volgende:
Ik krijg een beetje een allergische reactie van hoe vaak "ambachtelijk", "duurzaam" en vooral "biologisch" in het artikel (op) voorkomen. Alsof je de marqt onder de snackbars binnenstapt. En de prijs is daar ook naar. Meer dan twee keer zo duur als de nummer 2 in de test.
Doet niets af aan de prestatie om met 0 ervaring binnen een jaar dit te bereiken uiteraard.
Ik heb die van het Eemplein ook nog niet geproefd, terwijl ik de Subway aan de overkant en de King of the Ribs verderop op het plein al wel getest heb.quote:Op zaterdag 25 april 2015 15:54 schreef Windigo het volgende:
[..]
Heb je het over de van Gogh, of de zaak op het Eemplein?
ik vind het daar (Eemplein) echt nooit lekker ruiken. Is een persoonlijk iets, maar ja, het AD beoordeelt de frieten ook maar 1x. Als ik AD tester was hadden ze dus een onvoldoende
Ik vind het maar een vreemde test.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |