abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 24 april 2015 @ 18:18:12 #26
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_151994808
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 april 2015 17:11 schreef FutureFairytale het volgende:
Valt op dat er weer een pas geopende wint :)

Benieuwd welke plaats Fers nu komt te staan (afgelopen jaar nr 1). Ben blij nu niet, scheelt rijen! En de friet is nog altijd even fantastisch O+
Op de pagina van van Gogh is te lezen hoe die test in zijn werk gaat, het blijkt dus dat ondernemers op de hoogte gesteld worden van wanneer het AD komt, en dat het AD verschillende testmethoden hanteert. Zo blijken ze de ene keer in de zaak de friet te nuttigen, en de andere keer een zak mee te nemen. Daar komt een verschil in punten vandaan.

https://www.facebook.com/vangoghfrites?fref=ts

Zo stond van Gogh dus vorig jaar 'lager'' aangeschreven omdat de friet meegenomen werd; en dan wordt het vanzelf slapper. Maar het is dus sowieso enigzins doorgestoken kaart omdat ondernemers dus weten wie de testers zijn.

Niettemin is de friet van de zaken die er als beste uitkomen altijd lekker; en die van van Gogh is wat mij betreft nog steeds de beste van Nederland waar ik wekelijks wel kom :9
pi_151995308
Jammer dat ze niet in ossenwit bakken.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_151995706
Ik heb afgelopen pasen op de Kermis zelf gemaakte frieten gegeten. Man die waren lekker :9
Helaas geen zure mayonaise.
Twiddel
pi_151995807
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 april 2015 18:18 schreef Windigo het volgende:

[..]

Op de pagina van van Gogh is te lezen hoe die test in zijn werk gaat, het blijkt dus dat ondernemers op de hoogte gesteld worden van wanneer het AD komt, en dat het AD verschillende testmethoden hanteert. Zo blijken ze de ene keer in de zaak de friet te nuttigen, en de andere keer een zak mee te nemen. Daar komt een verschil in punten vandaan.

https://www.facebook.com/vangoghfrites?fref=ts

Zo stond van Gogh dus vorig jaar 'lager'' aangeschreven omdat de friet meegenomen werd; en dan wordt het vanzelf slapper. Maar het is dus sowieso enigzins doorgestoken kaart omdat ondernemers dus weten wie de testers zijn.

Niettemin is de friet van de zaken die er als beste uitkomen altijd lekker; en die van van Gogh is wat mij betreft nog steeds de beste van Nederland waar ik wekelijks wel kom :9
Moet ik nog eens proberen als ik er in de buurt ben!

Oh Fers is 4e geworden met een 9,5. Dat worden nog steeds dus een paar weken weer lange rijen...
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  vrijdag 24 april 2015 @ 19:00:39 #30
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_151995935
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 april 2015 18:56 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Moet ik nog eens proberen als ik er in de buurt ben!

Oh Fers is 4e geworden met een 9,5. Dat worden nog steeds dus een paar weken weer lange rijen...
Waar zie je dat?
  vrijdag 24 april 2015 @ 19:03:52 #31
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_151996041
http://vangoghfrites.nl/ad-friettest-2015-onbetrouwbaar/

Hier overigens een directe link naar het artikel over de test.
pi_151996763
pi_151997813
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 april 2015 19:03 schreef Windigo het volgende:
http://vangoghfrites.nl/ad-friettest-2015-onbetrouwbaar/

Hier overigens een directe link naar het artikel over de test.
quote:
De friet werd vervolgens meegenomen naar de auto, uitgepakt en geproefd. Dan eet je nog steeds een lekker frietje. Maar wel iets minder lekker. Inpakken van friet maakt de beleving toch net wat minder. Dat weet iedereen
.
:')
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
  zaterdag 25 april 2015 @ 01:14:02 #34
89287 robber57
Lets go Brandon!
pi_152006110
erg leuk maar wat heb ik in alkmaar er aan om te weten dat er utrecht iemand is die weet hoe je aardappels in een pan vet moet gooien?
Net zoals de oliebollen,haring en andere testen, of is er een verwachtingspatroon dat ik na het lezen van zo'n test wel op de trein stap naar utrecht om een patatje met te kopen?
  zaterdag 25 april 2015 @ 11:51:07 #35
421090 Zelfscanner
BONUSKAART: 2916420051893
pi_152009988
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
pi_152010455
Ik krijg een beetje een allergische reactie van hoe vaak "ambachtelijk", "duurzaam" en vooral "biologisch" in het artikel (op) voorkomen. Alsof je de marqt onder de snackbars binnenstapt. En de prijs is daar ook naar. Meer dan twee keer zo duur als de nummer 2 in de test.

Doet niets af aan de prestatie om met 0 ervaring binnen een jaar dit te bereiken uiteraard.
pi_152010521
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 15:53 schreef Gewas het volgende:

[..]

Oud vet is vies. :P

[..]

Dat heb ik weleens geprobeerd maar dat werden van die slappe dingen. ;( Voor in mijn nieuwe huis had ik vorig jaar wel een frituurpan gekocht waar je alleen een beetje zonnebloem olie in hoefde te doen. Daar is echt nog nooit iets lekkers uitgekomen, heb dat ding weggegooid.
Dan doe je iets verkeerd. Echt.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_152014977
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2015 12:11 schreef silverhill het volgende:
Ik krijg een beetje een allergische reactie van hoe vaak "ambachtelijk", "duurzaam" en vooral "biologisch" in het artikel (op) voorkomen. Alsof je de marqt onder de snackbars binnenstapt. En de prijs is daar ook naar. Meer dan twee keer zo duur als de nummer 2 in de test.

Doet niets af aan de prestatie om met 0 ervaring binnen een jaar dit te bereiken uiteraard.
Vraag me sowieso wel af in hoeverre die dingen meespelen bij het beoordelen. Wat dat betreft zou een blinde test beter zijn, maar lastig uitvoerbaar natuurlijk asngezien je het snel moet proeven omdat de kwaliteit snel achteruit gaat
  zaterdag 25 april 2015 @ 15:47:16 #39
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_152015482
Lol de friettent op het Eemplein hier heeft een 8; daar loop ik altijd met een bocht omheen omdat hij zo stinkt :')
En ze geven van Gogh een 6,5. Het zal allemaal wel..

Ik ga af op mijn eigen oordeel ;)
pi_152015543
Verbaast me, ik woon er praktisch naast. Het is zeker lekkere patat, maar geen 10. Bijvoorbeeld Vlemminkcx in de Handboogstraat in Amsterdam is veel lekkerder. Daarbij vind ik de mayo van de frietwinkel niet echt lekker, dat is hinderlijk, want friet met mayo.
pi_152015578
quote:
10s.gif Op zaterdag 25 april 2015 15:47 schreef Windigo het volgende:
Lol de friettent op het Eemplein hier heeft een 8; daar loop ik altijd met een bocht omheen omdat hij zo stinkt :')
En ze geven van Gogh een 6,5. Het zal allemaal wel..

Ik ga af op mijn eigen oordeel ;)
Eens. Snackbar hier in Schiedam scoort een 9 en staat op nr 21. Ze zijn niet slecht, maar heb elders echt lekkerder gegeten. Bijvoorbeeld Tante Nel die een 6,5 scoort.
  zaterdag 25 april 2015 @ 15:54:14 #42
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_152015620
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2015 15:51 schreef louter_genieten het volgende:
Verbaast me, ik woon er praktisch naast. Het is zeker lekkere patat, maar geen 10. Bijvoorbeeld Vlemminkcx in de Handboogstraat in Amsterdam is veel lekkerder. Daarbij vind ik de mayo van de frietwinkel niet echt lekker, dat is hinderlijk, want friet met mayo.
Heb je het over de van Gogh, of de zaak op het Eemplein?

ik vind het daar (Eemplein) echt nooit lekker ruiken. Is een persoonlijk iets, maar ja, het AD beoordeelt de frieten ook maar 1x. Als ik AD tester was hadden ze dus een onvoldoende :')

Ik vind het maar een vreemde test.
pi_152015803
quote:
12s.gif Op zaterdag 25 april 2015 15:54 schreef Windigo het volgende:

[..]

ik vind het daar (Eemplein) echt nooit lekker ruiken. Is een persoonlijk iets, maar ja, het AD beoordeelt de frieten ook maar 1x. Als ik AD tester was hadden ze dus een onvoldoende :')

nee over de 10 van Frietwinkel, het topic ;)
pi_152018009
Ik ga zelf maar eens testen.

Het valt me op dat Smullers er niet tussen staat, dat is toch wel de meest verkochte friet van Nederland. En als ik de mensen in de trein zo zie vreten, heb ik het gevoel dat dit de beste friet van Nederland is.
  zaterdag 25 april 2015 @ 17:36:09 #45
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_152018132
Volgens mij verschilllen de smaken en voorkeuren nogal wat betreft friet. Het is maar net waar je van houdt. Lijkt mij vrij moeilijk om daar een rangorde in aan te brengen.
pi_152018188
quote:
7s.gif Op zaterdag 25 april 2015 17:30 schreef Sigaartje het volgende:
Ik ga zelf maar eens testen.

Het valt me op dat Smullers er niet tussen staat, dat is toch wel de meest verkochte friet van Nederland.
Jawel hoor
pi_152018224
quote:
Oh, totaal over het hoofd gezien.
Ik eet het zelf nooit, maar in de trein ruikt het wel erg lekker, voor die met pindasaus.
Maar ik doe er niet aan mee, ik wil een beetje gezond blijven.
pi_152018777
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2015 12:11 schreef silverhill het volgende:

Zo moeilijk is het nou ook weer niet, als je een keer verdwaalt in een Belgische achterstandsregio serveert het plaatselijke frietkot er nog de juiste mayo bij ook, terwijl je het sociale werkplaatsgezicht van de verantwoordelijk ziet vertrekken omdat die de 1 euro 20 nog omrekent naar Belgische franken en zich afvraagt of het niet veel te duur is.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  zaterdag 25 april 2015 @ 18:25:10 #49
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_152019433
quote:
12s.gif Op zaterdag 25 april 2015 15:54 schreef Windigo het volgende:

[..]

Ik heb die van het Eemplein ook nog niet geproefd, terwijl ik de Subway aan de overkant en de King of the Ribs verderop op het plein al wel getest heb.
Waarom dat zo is weet ik eigenlijk niet....
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_152023209
Snel maar weer eens bij Fers langs :9 krijg trek van dit topic..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')